2020年1月1日 星期三

Day 12-13 過夜渡輪(意大利西西里島)

(Day 12) 2019-12-27
住宿:船上
行程 : 拿玻里🚢>西西里島


新的一年,銀仔已經去了新的地方遊歷。2020年第一篇是西西島的遊記,願大家新的一年每人都開開心心。

拿玻里一帶玩了三天,是時候要離開,我們選擇乘夜船前往西西里島。晚上2015開船,隔天0730到達西西里島的巴勒莫。船票有多款選擇,我們入住較昂貴有窗戶房間€158/2人。





登船後,有一個Reception位置Check in,真的像酒店一樣。房間頗大,有4張床可以容納4人,還有獨立浴室,花灑水壓更意想不到的強。不知為何,旅途上夜船我也乘坐了數次(每次都在歐洲),今次特別興奮四處參觀。可能有港女一同乘船吧!而她更是初次搭這樣的長途郵輪。


與港女談及過往經歷,憶起希臘的船艙房間需要往公共浴室淋浴,水壓奇差而且沒有熱水供應,實在冷得要命;另外曾在意大利的巴里乘船往克羅亞,因買最便宜的船票,即沒有房也沒有座位,要在船上面及早霸佔有利位置渡宿一宵。




船上有三間餐館,其中兩間是自助形式,食物價錢不算便宜,所以選擇最昂貴的餐館進食,每道菜都是十多歐元,其實十分合理。反而其他兩間以速食為主、賣相奇差的餐館也要十歐八歐,那才不合理。一進餐館,看到每個客人的衣著十分光鮮,我們穿著算是「寒酸」了,令我想起鐵達尼電影的貴族與平民。
鯛魚扒
🦐Risotto
沙律
白酒
甜品
吃了那麼多都只是€65,真的十分滿意。



船上有遊戲機中心,童心未泯的我換了€5代幣,與港女一同玩樂。估不到波子機是港女拿手好戲,獎完一球再一球,一局玩了很久,很厲害!(港女按:最後竟然全部球逐一自盡…)


盡興而歸,返回房間早抖!


左上:沒有房間票的休息區
右上:冷冰冰的狗舍,但沒有人擺放,一般帶入房間😂
下:兒童樂園、戲院

機舖呀!一邊老虎機一邊電視遊戲機

原來打機方面港女都有專長



(Day 13) 2019-12-28
行程 : 西西里島巴勒莫

經過一晚夜船,來到西西里島首府巴勒莫,我們在碼頭附近眾多的租車公司選了期中一間,以€90兩天租了一部小型車,用來感受西西里郊區風情。

落船一刻是清晨



早上在市中心逛了一會,到了數個知名景點便往南部進發。初到西西里島,感到少了羅馬、拿玻里等大城市的雜亂,在巴勒莫街頭漫步頗舒適自在。西西里島是黑手黨的大本營眾所週知的,網上得知早已轉營正當生意賺錢,這不知是否地下秩序良好所致。(這當然是沒根據憑空想像啦)

雖然在船上面吃過自製早餐,但太早吃了肚餓,要再吃多次




Mezzojuso
離開大城市巴勒莫,一片綠油油,小村莊依山而建,壓迫感少了,心境也隨著風景變為更暢快。在一個小鎮叫Mezzojuso 的頂部「山卡拉」位置,找到一家餐館吃午餐。這是家族經營的餐館,沒有餐牌只能與廚師溝通,廚師就是一位老太太,是另類「廚師發板」吧!😂 來到這遍遠位置,不懂英文都意料中事,慶幸港女識點西班牙文,與意大利文類似,加上身體語言,點了意大利炒飯、牛排、沙律、而大支裝可樂都只是€2.2,真的太便宜。





Cammarata
吃飽已接近下午三點,看來今晚不吃晚飯了。沿公路往南走,入黑前在位於Cammarata的一間頗大型的旅館投宿,看到環境幽美,便在旅館的停車場用酒店App即時預約,約$600-HKD。在車等了了約數分鐘,便前往Check in,職員當然要再查核電腦才知道我們剛才的Booking啦。這旅館位置在山坡中,風光明媚,介紹亦稱房內家具是使用西西里島農村風格。而且這裡貓咪性格熱情,其中一間由花園跟隨到房門前,可能室外太冷了吧。😂不過為免他們慣了進入客房,惹其他旅客反感,所以要狠心請🐱吃閉門羹。

呢張相係第二朝好天時影到




由於這天乘夜船太早起床,加上下午三時才吃飽飽,這晚在房內吃了芝士三文治🥪作輕食晚餐便及早休息了。


來到西西里島,氣溫一直徘徊在6-7度,比之前身處的北方城市還要冷,令我們始料不及。此外,島上還經常風雨交加,這就是歐洲的冬天吧。

20 則留言:

  1. sicily 在我 wish list 排隊中.
    希臘既船同你個架差好遠啦. 我對浴室無晒印象, 睇返我既經歷 - 其他人就無諗到咁差. 廁所好細, 沖廁系統都有破損. 只有沖涼一角有浴簾. 沖完涼成個廁所濕晒. 不過都乾得好快.
    最尾間房好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係呀!回憶返晒嚟~🤣 我2003年去,都係要睇返遊記先記得~
      西西里我覺得要去啲小鎮感受下,如果留係幾個大城市,其實感覺同意大利本土差不多⋯⋯ 可能我玩咗意大利一排,有啲悶,況且我又唔係咁鍾意意大利。

      刪除
  2. 船上啲人著晒褸,唔通冇暖氣?

    回覆刪除
  3. HAPPY NEW YEAR!!!身體健康!!!

    回覆刪除
  4. 我以前在國內坐船,過夜係冇得冲涼架😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 係!我小時候回鄉探親都有坐,最鍾意係問阿爸攞錢打遊戲機

      刪除
  5. 西西里風景果然不錯,好值得坐船過去玩幾天啊^^
    旅店在山上超靚,房間亦頗大企理呢,$600-HKD超值了
    過夜船我只坐過雙魚星和北歐那些而已:P
    雙魚星通常係賭場最多人,戲院都係無乜人去XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係只參觀過雙魚星和搭過北歐既船^^
      我見有人係西西里島玩到10幾日架.
      聽聞歐洲 cruise 唔錯, 城市與城市之間唔遠, 每天都可以落船去新景點!

      刪除
    2. 基爾兄,遲啲有啲仲超超超超值呀!🤣 呢度戲院又唔知喎,轉過頭都放映緊,第二朝咁早落船,我想信都無乜人睇瞓覺把啦😆

      刪除
    3. 你地講果兩款船我都未坐過 ~
      老實講,我對歐洲興趣一般般,如果唔係人生下半場有啲嘢想做,我都唔會嚟,更加唔會重遊意大利⋯⋯
      歐洲 cruise 聽聞都係,我都想試下cruise,有時想旅行全程放空吓

      刪除
    4. 以前導遊講過, 最唔想去意大利, 酒店又唔靚
      Cruise 既好處係唔駛搬酒店 ^^

      刪除
  6. 點呀~日日清相既感覺係點架?我完全未感受過~XXXXD
    間房都算唔錯丫~但好彩唔係坐太耐~
    港女既語言天份是世界級的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔好試,好忙囉!不過我平時旅行都用筆日日寫開遊記嘅,而家揀埋相就多咗樣嘢囉,自己想做嘅事開心嘅~ 我旅程太長,很想沿途記錄。
      至於相,我買咗記憶豆腐,iphone一差電就自己過晒相落去,好似微型HDD咁,好方便。
      我諗港女如係歐洲生活下,自自然又識多幾種語言

      刪除
    2. 剛想換手機, 見你提起記憶豆腐, 我又忍唔住手買咗

      刪除
    3. 雖然銀哥會忙一點,但仍很期待即時看看銀哥的旅途經歷,唯有辛苦你了XXD

      刪除
    4. 小月:超方便,就算唔係用apple,旅行當係外置HDD都超輕便。
      基爾:多謝你基爾~ 你好似仲未睇下一篇西西里風味喎🤣

      刪除
    5. 用咗啦, 真係好快
      可惜無得back up whatsapp.

      刪除
    6. 呢個真係正嘢!起初都考慮咗好耐,話晒幾舊水,買張大容量SD咭又再多幾舊水都好貴架,不過諗諗吓,方便攜帶又㩒撞,最緊要連開機過資料都唔使嘛。試想想如帶部外置HDD幾大部又怕整壞。

      刪除