2020年1月16日 星期四

Day 20 抱緊這分鐘(馬爾他Marsaxlokk/St.George’s Bay/St.Julian’s Bay)

(Day 20) 2020-1-4
住宿:Hostel Malti
行程 : Marsaxlokk —St. George’s Bay —> St. Julian’s Bay

Marsaxlokk
晨早吃過早餐,便沿海傍漫步小漁村,上午11點,大部份遊客仍未到訪,感受到寧靜的一面。一邊行,當然又迫港女聽我懷緬過去啦~😅





For Lucky的眼仔~

現在請晒外勞了

看到紀念品攤檔售賣古董巴士的模型確實有回失落,試問從未乘坐個這巴士的人會有任何感覺嗎?相信港女在我口中知道它的過去也只有些微感覺,這紀念品不會有人會有興趣的…… 我上次買了兩架模型巴士作手信,一架還擺放在家中。



退房後,將行李放在車內,便往海邊露天餐館吃海鮮餐。我看回舊日的遊記,無獨有偶,當年吃海鮮午餐也是同一餐館,我記載當年是因為門口的平價Set menu而吸引進來,但坐下點餐就竟然說沒有餐牌那套餐的技倆,雖然那次「散叫」價錢都十分合理,但都無理由呃人嘛。今次差不多,說門口的套餐份量很少,游說港女點其他套餐。最後點了二個€18三道菜的套餐。



Marsaxlokk很接近機場,開車大約只是10分鐘車程。來到機場,辦理登機手續後,臨別依依,抱緊這分鐘,最後要隔著玻璃道別…… 我會努力活下去的!💪🏾



St. George’s Bay
跟港女分開後,便開車往今晚入住的Hostel,放下行李便開車往熟悉的St. George’s BaySt. George’s Bay 是我當年逗留了接近十個晚上的地方,幾乎每晚都獨個兒到海灘看星、聽音樂。再次漫步沙灘,雖然我仍是獨自一人,但是感到港女的存在,這刻不孤單,是幸福的。



回想起那個旅程,相信大部人港人都一樣,難得只有十多天時間歐遊,當然用盡時間去遊覽,務求以最短時間遊覽最多景點。那時我真得意,竟然用上十天時間在同一地點終日無所事事。


現在是冬天,沙灘沒有擺放著一張張沙灘椅,海風吹來十分寒冷。St. George’s Bay一帶變化不太大,酒吧食肆林立,仍是主要播放英格蘭足球。英語學校仍在,幾乎所有餐館貼著學生八折優惠的告示。可惜以前入住過的平價旅館不在,變成了Hoilday Inn

St. George’s Bay是多各國學生聚集的地方,食物也多元化,晚餐選擇了西班牙炒飯。




St. Julian’s Bay

借車公司在我入住的St.Julian’s Bay也有分公司,泊在路邊,拍照傳給老闆就可以了。這公司老闆Sean十分友善,還車後還傳了數次訊息來,如我將來有需要都必定會再幫襯~


8時多返回Hostel6人房間竟然有室友經已入睡,那麼早我要沖涼又出出入入,怕擾人清夢。淡季關係,6人房間得我兩人入住,算是不錯。



10 則留言:

  1. 我未搭過呢d 車, 不過我都好鍾意玩具車 ^^ 上次去歐洲都有買回來做手信. 另一次本來想比朋友, 結果朋友要同鍾意玩男仔玩具既侄女爭, 當然係爭輸了 :)

    我應該唔會係一個地方住上十日以上, 因為我會掛住香港屋企

    西班牙炒飯好似唔錯. St. Julian's bay 好靚!
    住得Hostel 定要忍受其他人, 咁早訓係咪剛剛到步時差中

    回覆刪除
    回覆
    1. 同侄女爭笑死我🤣
      馬爾他個個bay都差不多~
      無錯,hostel仲識到好多其他國家嘅朋友添~ 隔天大家傾談,他來自葡萄牙,應該沒有時差吧。

      刪除
  2. 回覆
    1. 老實講,無感覺,只是懷緬一下過去啫。

      刪除
  3. 第九幅咁摩登唔係我想像中嘅馬爾他。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為遊客較少影呢啲相啫,像波蘭華沙,網上最高出鏡率都係古城建築,離開古城的現代化建築沒有遊客欣賞一樣。

      刪除
  4. 你係馬爾他過新年呀!我預祝你新年快樂全家都身體健康~老少平安~乜都順順利利~仲有最緊要既學業進步呀~~~~
    感覺港女既存在...華...好浪漫
    港女真係好~港女係最好架!你知道嗎XXXXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你小T~ 係呀~ 除了元旦仲會過埋農曆新年~
      係喎!經你一提,我都唔記得去文具舖睇吓有無紅色紙買添!
      感覺港女既存在<-- 當然要咁寫啦😆 不過係真嘅~😝
      我當然知港女係最好啦,係香港睇住我玩😅

      刪除