2015年2月25日 星期三

Day 6 粉紅沙灘(巴哈馬群島Harbour Island)

(Day 6) 2014-11-6
住宿:Tingum Village hotel
行程:Harbour Island



0930好有動力起床,就係因為食包埋既早餐,因為呢度物價實在太貴了,就算只有麵包加牛油/果醬、水果、咖啡同橙汁已經謝天謝地。


食飽第一時間去粉紅沙灘,因為粉紅沙灘係東面,要早上去先較pink架!(我估計) 


嘩!真係幾Pink喎!不過我攝影技術較差,要調教白平衡先有粉紅感覺。攞起D沙細看,發現真係有粉紅既粒子架! 
因此,我地網上看到既圖片真係假得厲害,肉眼去望呈現輕微粉紅,而不是網上圖片所見粉紅得咁緊要! 再一次証明,平時聽人講、或上網所見既任何事都不能盡信,要眼見為真,耳聽為實呀!

"好似"用了陰天白平衡,沙看起來較Pink




用自動白平衡D沙無咁pink


讀萬卷書不如行萬里路之粉紅沙灘:
網上搵到有關粉紅沙灘資料,並用google translate翻譯
是什麼原因導致粉色沙子?
粉紅色的沙子是微小的紅色生物就死珊瑚礁和貝殼碎片落入到海底,並衝上岸邊生長的結果。 它也是由碳酸鈣天然配方,從非常小的海洋無脊椎動物的混合珊瑚和貝殼等海洋事情有有孔蟲,微觀阿米巴,有一個紅色或鮮豔的粉紅色的細胞外殼。 這些都是導致沙有一個粉紅色的色調的成因。

Elafonisi海灘,克里特島-希臘
Elafonisi海灘坐落在克里特島南部東側是眾所周知的,其純白色的沙灘。 在一定的光線,可以看到Elafonisi的粉色沙灘,據說是由珊瑚隨著時間的推移已經打破了母親造成的大自然 。 海灘沙質為主的小岩石露頭和非常適合休閒的家庭日。

Budelli島,撒丁島-意大利
Budelli是受保護的完全私人島嶼16公里撒丁島,意大利以令人難以置信的粉紅色沙灘海岸。 ITI被認為是地中海最美麗的島嶼之一。 當然,這是其粉紅色的沙灘特別是著名的,在島的東南部。 這是瑪達萊娜國家公園的一部分。

科莫多國家公園的粉紅海灘-印尼
粉紅海灘或在當地被稱為珍美拉是科莫多國家公園著名的旅遊目的地之一,是著名的美麗的粉紅色沙灘。 這種顏色的沙子從白色碳酸鈣和管風琴珊瑚鮮豔的紅色骷髏,這是在科莫多國家公園的某些領域相對豐富的混合物。 其他的粉紅色的沙灘被發現在一些在科莫多島,東海灣以及在南部帕達爾。

粉紅海灘-百慕大
百慕大的不尋常的粉紅色的沙灘和清澈,蔚藍的藍色海水深受遊客和眾多百慕大酒店都位於島的南岸。 沙中含有的粉紅色斑點是一個微小的有機體被稱為紅色泡沫的遺跡。 這個結合破貝殼和珊瑚的位微小顆粒打造百慕大美麗的海灘粉紅色調

大聖克魯茲島的粉色沙灘-菲律賓

大聖克魯茲島三寶顏市一小的有人居住的島嶼,菲律賓是著名的粉紅色珊瑚沙的南部地區。 這個島在市中心的聖克魯斯銀行在巴西蘭海峽南部,擁有唯一的粉紅色沙灘在菲律賓。 沙子的顏色來自從衝浪的侵蝕與白沙混合億萬粉碎紅色笙珊瑚。

海港島的粉色沙灘-巴哈馬
粉紅色的金沙海灘巴哈馬港口島是在那裡你可以找到世界上極少數的粉紅色的海灘之一。 這是3.5英里長1.5英里寬的完美粉紅色沙灘和溫和的水域綿延沿島的東海岸。 紅色的外殼是有孔蟲,一個單細胞海洋混合的結果動物和島上的白沙,創造軟玫瑰色的色調。

博內爾島,荷蘭加勒比島國
位於博內爾島的西側,你會發現粉紅海灘通過採取南島觀光公路,腦電圖大道。 粉紅海灘的沙子“粉紅色的色調而得名。 粉紅海灘提供了良好的游泳和潛水,以及潛水。 穿在沙灘上的涼鞋,以避免對不行了珊瑚傷害自己。 和去游泳的時候穿的鞋子礁或鰭狀肢。


唔搵資料唔知原來全球有七個粉紅沙灘架! 即時覺得好失望,以為係呢度行禮好特別,以為全世界只有一兩個,而且仲有兩個係近在咫尺既亞洲添⋯ 不過上面講到Harbour island粉紅沙既形成係獨一無二,算吧! 哈哈~

漫步了一陣粉紅沙灘,也影左好多相,由於太曬了,遲D再來吧!


跟住由我指導港女駕駛golf車,佢成日好怕唔想揸,我就話一定要揸,唔係自駕遊迷揸死我!唔可以只靠我,我地條路好漫長嘛~ 其實揸Golf cart係一種學車前唔錯既體驗,有助將來考牌,而港女弱點係轉彎太早扭軚及行唔到直線。看來我回港後要同港女去超市用推車來上理論課了~


港女揸到最後終於有進步! 還車後慢慢步行回住宿,順道遊覽,發現好多建築物外牆都油上粉紅色,也搵到好多殖民地既痕跡。






先到士多,發現有我地既恩物—“杯麵”,午餐唔使挨貴野啦! (真係折墮囉,結婚要挨杯麵⋯) (港女按:當中包括之前喺羅塔島食過嘅極難食美版合味道)之後終於找到一間平易近人既餐廳,今晚可以放心食了。


由於中午太熱,返到酒店hea,一hea就到1600,又出動睇日落,再去粉紅沙灘,但黃昏時總是大風大浪,留左一陣去返西面,又去返尋日既私人遊艇碼頭睇日落,仲拍左張好鍾意既照片Tim!




晚餐去今日視察過既平民餐廳,外型毫不起眼,是一間破舊木屋,路過都唔覺係一間餐廳; 一入去已坐滿當地人等候,有爛身爛世既工人,也有一家大小,他們大多是外賣的,而老闆娘也不停接電話外賣order; 咁簡陋既屋仔價錢應該係最平民價呱! 點知我們睇睇掛牆既餐牌,食物最平始終都要過10美金,見幾個爛身爛世既工人一支又一支既啤酒係咁飲,亦都幾蚊幾蚊美金咁比錢,毫無肉赤感覺,難道當地人應該收入好多既? 見雞或豬拼飯都要1x-USD,咁不如食2x-USD既龍蝦啦! 於是點左兩個菜,conch pasta($1x-USD) 及 炸龍蝦($2x-USD)連炸香蕉,無飲野合共$41-USD。


等左好耐好耐,餐廳D人都走了一大半,終於有得食啦!份量好多,而炸龍蝦有成十塊,相信都有成隻,係香港食焗、上湯就食得多,炸都係第一次,感覺唔錯噃~(無相睇)
食完係餐廳追埋套不知名既戲,係講飛機上拍既動作片,結局仲喺冰島拍攝。港女睇得好緊張,回港上網搜查才知係《直航殺機》。



由於整個島除左某一兩間酒店較為高級外,其他地方都十分簡陋,如食晚餐既地方,好似俾Dan Ryan’s價錢係茶餐廳開餐。整個島物價比北歐昂貴,但計埋個環境絕對唔成正比。餐廳內亦見基層既當地人進食,應該唔似專劏遊客,好似柬浦寨用緊北歐既價錢一樣呀!

16 則留言:

  1. 粉紅沙灘>>網上圖片跟真實環境有落差, 真的讓人有小小失望呀!!
    眼看見才是最真實的。絕對同意!!
    無相干啦,出來玩歡喜錢,貴小小,算啦。。。。^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦! 你都有睇過粉紅沙灘網上D相?
      哈哈~ 但如果知道日日都係咁燒錢都有相干架⋯

      刪除
    2. 你都有睇過粉紅沙灘網上D相.....no La!!! 其實我係有感而發!!

      數年返大陸旅行, 網上圖片個沙灘好白好滑, 藍天白雲, 椰林樹影, 充滿渡假風情, 但去到就是個沙灘微黃........

      刪除
    3. 所以有好多朋友從網上睇到D乜野絕世美景,又話一定要去,張相我一睇就知做過手腳啦⋯

      刪除
  2. 恭喜發財!
    直航殺機好緊張,幾好睇架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜王子發財~
      係,睇到人地關門比人趕走濟⋯

      刪除
  3. 結婚吃杯麵?有否來個合卺交杯?
    Crete 的 Elafonisi 我到過,講真,你唔講,我真係唔知佢係粉紅沙灘,記憶中,佢同一般希臘啲灘冇乜分別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 合卺交杯⋯⋯麵! Wakakaka~~~
      咦! 即係你去左都唔覺D沙係粉紅色噃! 不過巴哈馬呢度如之前無睇資料,我都係唔覺架

      刪除
  4. 我都覺有時網上睇到的旅行相靚到懷疑有後期加工@@
    咁你不如買定隻賽車game畀銀嫂,等佢在家打機練熟了駕車的感覺會好一點,去學車或考路試時可能會更易上手和pass^^
    有機會你地會唔會近近地再去埋亞洲區果兩個粉紅沙灘?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好多相都係⋯
      我覺得打機Game返而唔夠真實噃,可以亂咁嚟。
      應該唔會,我對粉紅沙灘無咁大引,只鍾意旅行,哈哈~

      刪除
  5. 所謂粉紅沙灘,可以想象沙粒同粉紅珊瑚貝殼的比倒啦,就算5:5呀,都唔會好pink囉!而且沙粒反光好勁o架!又再將顏色減淡哂囉!濕水加陰天,就會影得較深色喇!
    網上相片,咪當成畫畫囉!每個人都將自己的印象描繪出來,濃淡度色調等等看出個人的人生觀囉!
    所以我不以美醜真假來論定,而以發現的心態去欣賞探討。

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全講行啱,所以陽光普照成日都睇唔到粉紅。
      當成畫畫,都幾好! 不過如果從網上睇到一張好照片,而因為這一張靚相而特登去一個長途跋涉既行程,去到又不似預期就大失所望了⋯

      刪除
  6. 考咗牌都唔一定會幫你渣車架,我夠有牌囉...XDDD

    回覆刪除
  7. 「紅色泡沫的遺跡」––––令我想起美人魚「化身薔薇泡沫」的淒美故事……

    「去超市用推車來上理論課」––––我以前開車都係舞龍一樣,就連向機場甚至超市推車仔亦有難度,我說「以前」,不是因為現在已經有進步,而是現時已經沒有開車......

    回覆刪除
    回覆
    1. 美人魚都成日聽,但經你講一講佢個故仔好似未聽過噃!
      看來女性係唔鍾意揸車,早幾日先同個朋友講開,每個男仔細細個已經鍾意玩具車,大個後都想擁有部車,而女性則比較抗拒,好似港女一樣。

      刪除