2015年2月12日 星期四

Day 5 昂貴小島(巴哈馬群島Harbour Island)

(Day 5) 2014-11-5
住宿:Tingum Village hotel
行程:Nassau —> Harbour Island


0500大清早起床
由於屋主稱搭的士去碼頭,起碼要$40-USD,但巴士只需每人$1.5-USD,銀仔咁精打細算,當然搭巴士啦!雖然巴士不能直達,但去到市中心再搭的士都唔會咁貴嘛~
於是0615步行去驚濤拍岸既岸邊大路等車,10號巴士,果然如Shaun所講,"焚機"+ 瘋狂駕駛! 但呢架車只去到市中心,看見有多架巴士向碼頭方向行駛,細心觀察,有一架7a巴士係去我地要到既地方,最後兩人只用了$6-USD就到了。 銀仔勁! 哈哈~ (自我陶醉) 



落車後有好心人帶路,再有熱心local tour司機送我地一程,結識到一個長居美國既香港女人與其美國丈夫,佢join local tour去Harbour Island day trip,仲話想參加我地婚禮Tim! 如果有賓客都唔錯噃,好可惜佢地係join day tour及要返Nassau出席一個棒球好手既紀錄片首影。


0800開船,3個小時船程1100到達Spanish Wells
之後再轉船到North Eleuthera島、島上再搭車途經機場上客、再搭船,直到Harbour Island 已1200了,睇黎搭飛機也不能直達噃! 所見既遊客9成都係join day tour,但要1500回程,整日搭足8小時交通工具! 即係真正既到此一遊,難道真係來食個飯?



係碼頭有人兜我$40-USD一日golf車,佢以為我地係day trip,當知道明天先還車價錢先提高少少話$50-USD 24hrs,咦!咁day trip租果幾個鍾佢咪好好賺? 唔怪之當我地係水魚啦!


於是係就近遊客中心攞地圖,睇地形得知Harbour Island原來係一個珊瑚礁島黎架!


先到book 好既住宿Tingum Village hotel check in,間房約$1000-HKD一晚,環境都唔錯喎!其實這住宿是家族經營,算是大型民宿,不過wifi要係大堂先有。呢間酒店算是全島最便宜幾間住宿之一了,可想而知島上物價真係極度昂貴! 





安頓後就攞齊文件,前往最後一晚入住,兼舉行婚禮既酒店Valentines Resort辦婚姻手續。到達位於海岸邊既酒店,真係好靚喎,房價貴一倍都合理! 
前台職員帶左我地入辦公室,由一位經理接待我們,他先將我地既護照、出世紙正本等影印,並於文件上簽字,該文件係邊個與邊個結為夫婦之類。



於是搵諗住搵D平價午餐,去到望落較平民簡陋既海邊小檔,見主菜最平都要$2x-USD以上,嘩! 咪同剛才靚酒店價錢一樣!使鬼食你咩… 原來呢D小檔專做day tour遊客生意,因為day tour package有餐劵俾遊客,小檔當然賺到盡。
行左多間餐廳,終於搵到間平少少,但人都唔多個既餐廳,食午餐:$15-USD大蝦飯及$7三文治+飲品,味道還好,不過個老闆木無表情,同呢個風光明媚既小島不太搭調。




食完去隔離超市買D飲品,並由港女駕駛,由我指導,但港女第一次揸Golf車真係雞手鴨腳,仲差D撞到學生哥tim!



返到酒店,職員話Valentines Resort 打過電話搵我地。打返去酒店詢問,原來係影漏左我張入境咭。於是我地又再去搵個經理,佢幫我地影印文件時,話有些文件必今日辦妥,就係一份政府文件,寫明我地既住址,婚姻狀況(當然係Single啦)。不過最得意既係,文件上標明我地係來自一個英國既殖民地。因為我地用BNO入境,而出世紙又係大英帝國既龍獅標誌,哈哈~ 係今時今日香港正值雨傘革命,有部份香港人十分懷念英國管治既時候黎講,又幾特別喎!


粉紅沙灘諗住留返日落先去睇,點知日落係另一面喎! 加上去既係粉紅沙灘偏遠位置,十分荒蕪大風,佈滿海草無人打理,也因光線關係毫無粉紅感覺;於是行去另一面睇日落,去到個遊艇碼頭,相信係另一個既resort範圍。係遊艇碼頭睇日落,竟然連wifi都覆蓋到喎,港女又不忘影相上instagram打卡!





睇完日落返酒店小睡片刻,但瞓過龍。
@2045

結果留係酒店內食晚餐,點知一睇餐牌就呆左,最平都要$35-USD,比起我早前係更靚更豪華既Valentines Resort 更貴。由於太昂貴,成千蚊一餐真係唔捨得食,於是兩人只叫一個seafood combo(正常size) $40-USD,一罐可樂$2,連+15%小費,埋單一刻真係肉赤到爆! 海鮮係小島來講真係無本生利,點解仲要咁貴? 如每人食一個main course,一頓晚餐就差不多係一晚既房價,有無咁唔合理架?



晚飯後去碼頭睇當地既Junkanoo街頭音樂巡遊,大部分本島村民都來參與,澎湃既加勒比海音樂,村民勁歌熱舞,為寧靜小島帶來一個熱鬧既晚上。






14 則留言:

  1. 呢個地方專劏遊客咁喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 開頭都以為係,但再留多一兩日就發現唔似

      刪除
  2. 兩人只叫一個seafood combo,夠唔夠食呀?小睡片刻瞓得貴囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁貴真係無計⋯
      都唔關小睡事既,早起都一樣價錢; 原本都諗住係住宿食埋,只不過無諗無咁貴啫

      刪除
    2. 恭喜你們萬事如意!身體健康!環遊世界!羊羊得意!

      刪除
    3. 恭喜發財,sorry近排有點忙,哈哈~

      刪除
  3. 咁當地人係咪一般都好富裕架呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔覺! 應該當地人工搵得多,但物價一樣高,可能好似菲律賓人睇我地搵咁多一樣呱

      刪除
  4. 總覺得世界各地的島國,無論天然風景和風土人情,甚至室內佈置,都是大同小異,就連物價都是(一般明搶)…...

    回覆刪除
    回覆
    1. 島國物價真係如你所講既明搶架⋯ 不過今次之後有島國既風土人情又唔同喎,係我暫時見既獨一無異既,你一定估到啦! 哈哈~

      刪除
  5. hello 銀生銀太, 恭喜發財呀! 祝您地年年甜蜜, 帶我地睇多d特別o既地方呀 ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財,帶我地多D地方應該同你自己講噃,哈哈~

      刪除
  6. 回覆
    1. 咁啱有用大機影啫,之後好多都無⋯

      刪除