2015年2月7日 星期六

Day 4 最愛飲品(巴哈馬群島Nassau)

(Day 4) 2014-11-4
住宿:民宿$400-HKD
行程:Nassau(巴哈馬群島)


出發前講開會去巴哈馬群島註冊,朋友第一時間反應係「吓?巴拿馬?」,只有係澳洲長大既表妹一聽就知道 “wow, Bahamas~~~” 一聲嚮往既回應。



今日用$45-USD一日租阿Shaun 架車一日,駕駛時戰戰兢兢,因聽屋主阿Shaun講Nassau好危險,又老笠又爆車,仲話D人會係馬路整D障礙物來打劫,起初見到D障礙物都特別Alert架!
先去出發去機場攞返兩個背囊 ,一出路口已俾湛藍既海水吸引著我既眼睛,點解加勒比海d水會咁藍架!



攞完行李放低返guesthouse後,即時出外食Brunch。因為阿Shaun話唔好放係車上,會比人扑車喎! 


去到近貨櫃碼頭Arawak Cay附近有一個叫Fish Fry的地方,有好多餐廳。路經海邊時,見到大型垃圾桶,即香港係垃圾房附近有轆果款,裝滿晒巨型海螺既殻,無錯! 就係加勒比海既特產Conch勒! 平時阿媽煲既螺頭湯唔知產地係咪加勒比海呢?












去到Shaun介紹goldie’s 開餐,點了海螺沙律、Snapper魚飯、雞肉長通粉及飲品,呢餐埋單一共$50-USD,初次感受到物價一D都唔親切,一餐三、四百蚊都應該唔少得! 不過又真係好飽肚,飽到食唔晒。
Snapper係今次旅程餐牌上較常見既海鮮,而上網搵資料原來只係一種魚既統稱,再細分有好幾種,圖片所見有一種有點像大眼雞! 
而飲品我地就初次嚐試到一款麥味飲品叫VitaMalt,感覺像啤酒,但就無酒精成份,有好濃烈既麥味,好香,成為這個旅程最愛既飲品! 回港上網搜尋後,得知原來係丹麥品牌,跟啤酒成份大致一樣,只是無進行發酵,也是一款營養飲品,可惜香港無得賣,但台灣人就識貨,係台灣網站摷到好多相關資料。其後係惠康到搵到有9成似既德國黑麥汁,即時瘋狂入貨呀! 真係好正架~


台灣網站這樣介紹的:

VITAMALT®活力黑麥芽汁

生產國:丹麥

主成份:水、糖、大麥麥芽、大麥、忽布花、碳酸水、檸檬酸、維生素(B1、B2、B3、B6、B5)
VITAMALT®活力黑麥芽汁富含對人體有益的維生素及礦物質,味道香醇、營養豐富且不含酒精,更獨特且重要的是--「不含焦糖色素」,適合全家大小、男女老少平日補給及聚會同歡,是一瓶完美出色的機能性飲料。




香港超市搵到既品牌


食完行左陣泊滿貨櫃車既貨櫃碼頭,見到遠處有多艘豪華郵輪停泊,看來係加勒比郵輪必經之地噃! 
阿Shaun淨低半缸油比我,諗住今日會周圍去,所以去油站打爆油缸,結賬時比美金,但一對一咁找回巴哈馬錢比我,好似比人搵笨咁當然唔制啦! 猶疑之際都即時打開電話個匯率app,原來真係同美金一對一喎! 梗係即時say sorry啦~ 





之後揸車上到位於高地既Fort Charlotte炮台,見正有一團遊客,不過見要收入場費又無乜特別唔入去了。於是揸落去市中心行街諗住買D手信,但街上店舖及手信市場,幾十間舖手信全部一式一樣,好行貨嘅熱帶風情,應該從同一間大型工廠批發出來,從未試過咁悶,所以完全無收穫。 反而係一間賣全白色衣服既服裝店用幾百蚊(港紙)買左條三角骨褲,諗住行禮用,而港女都買左條連身裙。其實都有帶條扯布褲嚟,突然諗起白色靚D,不過如果一早諗住買,應該係香港Uniqlo買會抵D既⋯



炮台上可高少少望落去


市中心街景




揸車途經一個大型地盤,差不多完工,從當地人得知,國內集團正興建超大型賭場酒店(現時已開幕),返到香港”新X期”雜誌有賣,話係全西半球最大型渡假村落成! 看來巴哈馬將會有一輪巨變了。



之後再揸車過埋Paradise Island,橋費忘記了兩或三蚊美金,不過Paradise Island全島都是大型酒店、渡假村範圍,毫無特別,不去也吧!




諗住揸去Nassau既另一面睇日落點之又行錯路,錯過了⋯ 去睇日落又睇唔成,返歸! 返到海傍諗住買個椰青竟要$5-USD一個! 黐線! 自從係羅塔島飲過免費椰青後,係呢D島國垂手可得既椰青,都唔想再花錢買了。


揸左一日車覺得都算安全既,可能主要都係市中心遊客區駕駛呱。


最後去超市入貨,諗住買屋主飲開既啤酒賣,但就無得賣,之前見屋主有餵開生肉比佢D狗食,於是買一盒雞髀俾佢一對愛犬。屋主後來解釋酒精類飲品係要去保安較嚴密既酒舖先買到。


港女原本俾咗張$100-USD俾屋主作租車費($40-USD),等佢老婆返嚟找錢。當佢用完車車完佢老婆返嚟,佢找錢俾港女時,原來係同一張$100紙,佢話因為我哋入滿架車嘅油缸,而且當係結婚禮物喎! 住民宿真係好多驚喜,阿Shuan同佢老婆真係好人!


由於午餐食滯左,晚上都未有肚餓既感覺,加上今晚要早瞓所以晚餐都慳返,連屋主買的Domingo Pizza都無福消受。臨瞓前作正式道別,因為明天大清早起床離開,應該無機會見到了。

@2030


13 則留言:

  1. 你執左d海螺殻返尼咩?
    仲未講戲肉,註冊喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大長篇都未入戲肉...HAHA

      刪除
    2. 無係! 咁心急!
      D螺每間舖、食市、屋企隨處可見架! 可惜係我第一站行程無謂攞D重野放係行李⋯

      刪除
  2. 當地註冊是已經有婚禮公司安排?? 然後影婚紗相直落....

    回覆刪除
    回覆
    1. 無搵公司喎,Book酒店既wedding package咋,無錯,有一個攝影屍

      刪除
  3. 黑麥汁我喺寵物展買過,真係幾好飲,不過飲完而家唔知去邊度買....

    回覆刪除
    回覆
    1. 惠康有啦,快D幫襯,無人買會下架的!

      刪除
  4. VitaMalt幾好喎無酒精,揸車飲都唔驚!!!
    白褲靚好多,更有禮服feel,貴D都要買啦hahaha
    海水藍天又青,唔怪得係美國人度假天堂,不過消費(對我來說)就真係貴咗啲,我都唔捨USD$5買椰青:P
    上次睇你幅地圖,才知道巴哈馬群島exactly位置在哪裏,之前只知大約就在加勒比海而已

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 我平時都嫌啤酒唔夠麥味,快D試吓啦!
      基爾你睇住我fing錢緊係happy啦⋯
      我唔去都唔知,佢係最近最近美國既島國,唔怪之咁多人去啦!

      刪除
  5. 「活力黑麥芽汁」––––我呢邊都唔覺有,唔知唐人超市可有入貨?下次留意下先…...

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我成日覺得Vitamalt好飲D,可能係初戀呱,哈哈~

      刪除