2014年11月1日 星期六

去吧加勒比海! 出發!

當港女收返兩本護照當日,即時上網book條大飛,我地會以墨西哥為往返香港既樞紐,經價格後最平係選乘America Airline,經達拉斯到墨西哥城,就係為左平幾千蚊既機票先至去攪美國Visa咋! 我地會先趕緊參觀墨西哥於2/11既亡靈節,之後隨即前往巴哈馬群島。




其實今次旅程主要遊玩三個地方,巴哈馬群島,牙買加及古巴,但由於牙買加去古巴程機票發現會停開曼群島,再check停開曼群島機票只係多二、三百蚊,咁無理由唔去埋架! 諗住玩一個weekend~ 所以離開巴哈馬後時間有點緊迫。
另外由於今次係去眾多既島國遊玩,國與國之間亦只有飛機選擇,不能用我以往既作風不作plainning,所以今次要精確計算每個國家所逗留既日數來買機票。

以下有我初步計劃
墨西哥:亡靈節,奇琴伊察
巴哈馬群島:粉紅沙灘
牙買加:Honeymoon
開曼群島:隨意
古巴:隨意 

多程機票如下:
1.HKG —> Dallas —> Mexico City —> Miami —> Nassau(巴哈馬)
<—return—> Cancun —> Dallas —> HKG
(American Airlines $ 13081-HKD)

2.Nassau —> Kingston(牙買加)
(加勒比海航空 $2229-HKD)
3.Kingston —> 開曼群島 —> Havana古巴
(Cayman Airways $2400) 


6.Havana —> Cancun墨西哥
(古巴航空 $2180)

六套機票近十程機程都只係每人兩萬蚊有找! 算唔錯~


巴哈馬群島真係純粹為了個粉紅沙灘⋯ 因為從網上資料顯示,Harbour Island既住宿貴得驚人,千多圓港幣都無甚特別,何況結婚唔同以前咁,當然要住好少少啦! 結婚愉快既心情,都被價錢有所影響⋯
及後從網上睇到牙買加極有蜜月feel,而且價錢也合理! 所以honeymoon就無諗過巴哈馬了!


另外從網上search牙買加,巴哈馬群島等地,原來一早已有好多國內人去honeymoon啦! 所以中文資訊不難搜集,尤其牙買加,自從對中國護照免簽後,國內人都好珍惜機會,生意的生意,旅遊的旅遊; 而香港人,其實好幸福,好多地方都免簽,又多直航機,不過就唔識珍惜⋯



好! 出發吧! 

21 則留言:

  1. 玩得開心d呀銀生銀太,祝你哋有個浪漫迷人又難忘嘅結婚蜜月之旅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!!! 真云唔慌唔難忘了⋯

      刪除
  2. happy honeymoon!! congratulations....

    回覆刪除
  3. 我都未返到香港,你就出發啦!
    玩得開心d啦!順順利利啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂*•❤♪.•*...

      刪除
    2. 依家未一齊係香港囉~~~ 哈哈~
      新年快樂~

      刪除
  4. 將來你哋個B會唔會係叫墨西哥,巴哈馬,牙買加,開曼or古巴呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 你呢個問題我地成日都囉黎講,好似以年去冰島咁,如邊度做人就叫當地名,如Vik, Hofn等,哈哈~
      不過暫無諗住生⋯

      刪除
  5. 話明係honeymoon trip,唔駛計咁多錢銀一於同銀太玩得開心啲,影多啲靚靚婚紗相來睇^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔計唔得,有D地方無啖好食⋯

      刪除
  6. 點解幅照片好似模型咁嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有同感…… 再唔係就係computer generated image!唔好俾人昆噃…...

      刪除
    2. 唔使估估吓! 開估! 係一模一樣咁正既~~~

      刪除
  7. 她的名字,你的姓氏,從此有人共你一起走天涯。
    新婚快樂,蜜月愉快。

    回覆刪除
  8. 嘩, 我miss晒呀, 要補祝銀仔同銀太太新婚快樂, 蜜月甜蜜難忘呀, 呢d特別地方我好有興趣呀, 留位追睇呀

    回覆刪除
    回覆
    1. miss左一篇啫~ 多謝你呀! 真係好難忘,係衰果方面⋯

      刪除
  9. 睇完李太嘅文筆再睇李生呢D真係想同李生講笑:不如以後李生想講乜嘢、就等老婆代筆喇!……呵呵

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦! 你應該係阿昌噃! 攪攪震,哈哈~
      我個blog絕對唔會比老婆鳩佔既,哈哈!
      呢個blog一定要有我既風格架,依家由佢執吓我D文

      刪除