2014年10月31日 星期五

證件血淚史(完)

證件血淚史()



相信大家已經睇上兩篇密麻麻嘅字已經好辛苦,我亦寫到嘔心瀝血,所以呢篇一定要大團圓結局,齊歡唱、同慶賀。


上回提到,我將成副身家性命財產寄晒去英國,眼見時間一日一日咁過,機票、住宿、婚禮全部未預訂,家人朋友同事又周不時問申請進度,真係好大壓力。我只可以不時上網填查詢表格,話俾佢知我真係好需要本護照去實現結婚旅程,結果上次話最少等六星期,後來已加到八星期。於是更每十五分鐘檢查電郵一次,仲試過打電話去問,有一兩次忍唔住喊出嚟,接線職員都愛莫能助,只係話會轉介我個查詢去利物浦護照辦事處。等到9月中,又收到一份令人沮喪嘅電郵,辦事處話已收到後備文件,但由於我個國籍比較複雜(a more complex nationality case),所以要轉介去特別部門處理。唉,我只係想要本BNO,又唔係大貪到叫佢俾我做大英公民,點解會搞成咁呢?呢一刻,我曾經懷疑寄去嘅文件會唔會被遺失,個人真係無晒理智,再次打去熱線查詢,話佢俾返本特區護照我先都好啦,結果當然係徒勞無功。我曾要求同利物浦辦事處直接通話,方便大家澄清疑問,熱線職員話會轉達呢個要求,結果我大半個月,因為時差關係,夜晚瞓覺都唔敢熄鈴聲,又瞓下醒下,但都等唔到呢一通電話。睇到呢度,希望呢份神經衰弱唔會影響大家。眼見距離出發日期只剩下一個多月,並開始倒數,喺毫無辦法之下,唯有考慮實行後備方案,就係報失兼補領特區護照,同埋申請出世紙核證副本,兩者需要等兩星期至一個月。點知差不多兩星期後,利物浦護照辦事處就發電郵俾我,話本護照早幾日已經付梓,會於日內送到,所以就即刻上網取消辦理特區護照嘅預約。又點知,過多兩個鐘,DHL已經敲門送件。第一份收到嘅係新BNO,而特區護照、出世紙等文件,就一個星期後再次由DHL送回家中。至於一早俾咗錢嘅出世紙核證副本,就唔得閒理住,等去完旅行返嚟先拎啦。

聽聞而家處理護照嘅時間已逐漸回復正常,但如果大家有心續期,一定要預鬆D時間,同埋一定要留返一本有效護照喺身邊。其實從當地報章,見到一個個裝住文件嘅橙色箱堆積如山,真係唔忍心再三催促,怪就怪主事人啦。

經過呢幾個月嘅煎熬,申請出名麻煩嘅美國簽證都變得小兒科,只係份網上表格詳細到不得了,尤其係銀仔嗰份,有一題要佢講出近五年去過嘅國家,大家可以玩一玩呢個無獎問答遊戲吧!!

問題:銀仔過往五年到過的國家數目。
答案:A) 510
      B) 1115
      C) 1620
      D) 2125
      E) 2630

其實美國簽證喺香港只有約5%的拒簽率,而且我同銀仔嘅工作都算穩定,所以唔應該太緊張。只係港女已練成草木皆兵大法,對於任何細節都非常小心,結果印了一大疊糧單、假期證明等等,移民官都無睇過,剩係收咗我地嘅公司信,而獲批後兩日,就收到速遞員電話,將連同簽證嘅護照歸還。今次旅程會盡量用夾付美國簽證嘅BNO,而古巴之旅就用特區護照啦。


港女小試牛刀,多謝大家聽我吐苦水。下一篇就係銀仔嘅旅程前瞻喇!

8 則留言:

  1. 五年去過嘅國家>>我都記得有呢題.

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女:你住喺歐洲,一定係周圍去啦。真係幾頭痕咖

      刪除
  2. 寫得條理分明,繪聲繪影,港女,勁!
    美國簽證最多低能問題,從中顯示美國人神經最緊張。
    用 BNO 除方便旅遊免簽證,還有甚麼好處?我想有 BNO 不代表有居英權吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝六斤師姐讚賞,好耐未試過寫咁多嘢 😄
      根據經驗,bno喺冷門關口係會無咁容易引起誤會。

      刪除
  3. 我上次簽美國証又係填到去咗嘅國家就想C,攞本passport玩咗成日先填好!
    我估 E) 26至30個, 其實止唔止呢...XDDD
    衰嘢過咗啦,收拾心情,休息多D,準備做個靚靚新娘呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女:哈哈,答中!尋日忙見好朋友嘅婚禮,而家終於喺登機口等上機了!😄

      刪除
  4. 我係第一次睇blog發覺學到好多嘢!

    回覆刪除