2014年10月22日 星期三

旅行•結婚•蜜月@加勒比海

銀仔人到中年,終於走進人生既另一個階段,就係要成家立室勒! 與港女相處過三個年頭,及經歷過多次既旅程,她不只是一位好太太,也是一位好旅伴,所以拍拖無耐,已覺得只有她才可以與我㩗手逛盡地球任何角落既人。
網上搵到既粉紅沙灘




銀仔熱愛旅遊,註冊當然選擇外地啦! 地點為加勒比海上既一顆明珠—巴哈馬群島。 
為何選擇這裡? 其實要由與港女初相識既第一日說起,話說當時港女知道我熱愛旅行,便問我知唔知世上有個粉紅色既沙灘? 我當時真係比佢考起... 於是上網搵資料,原來呢個沙灘就係巴哈馬群島既Harbour Island上,沙灘上既沙呈現粉紅色的,真係神奇! 並且知道港女原來係鍾意桃紅色,正所謂"中女愛粉紅",哈哈~ 於是print左份關於粉紅沙灘既介紹,放進港女寫字樓內,自始這個粉紅沙灘就成為了我倆既夢幻婚禮之地!


其實如認識我一段時間既朋友,我既蜜月dream place並不是加勒比海,而是南太平洋既大溪地,不過一次過天南地北咁飛難度好大,機票安排左度右度都極其浪費時間及金錢,都係放棄吧... 大溪地留待五週年或十週年才去啦!


這次結婚之旅我唔再講中美洲,因為香港人9成唔識,包括港女D朋友,一講結婚去中美洲,佢地即時反應係"吓,乜地方黎架,點解去埋呢D地方?"  對於只鍾意去泰國台灣既佢地黎講,唔知一D都唔出奇,佢地唔知有好多球星會去加勒比海D島國渡假,佢地唔知前總統克淫頓係加勒比海既海地honeymoon,佢地也唔知道當年戴安娜皇妃就係正正係我地要去既巴哈馬群島honeymoon,所以都係講返加勒比海D人會熟悉少少既。


這個旅程我會分三part,"旅行" 、”結婚"、"蜜月",結婚早前已講過係巴哈馬群島,而蜜月應該會去牙買加,旅行就好大機會會墨西哥、古巴、開曼群島。


另外從現在起,港女已成為銀仔流浪記既一份子,有些遊記將會出自佢既手筆,亦都會寫明係港女寫既,不過其他人一定一睇就能分辨,因為港女係讀書人,工作係翻譯,又曾經係雜誌社工作過,一定無銀仔咁多錯別字,口語化! 哈哈~
下一篇”BNO續期血淚史"由港女演繹!


PS:呢篇都係攞左美國Visa先Post,免得被中情局發現我去埋古巴唔批簽證呀,因為美國講明去過古巴既人係唔可以入境的! 不過諗諗吓依家被發現結果都係一樣⋯ 哈哈~

30 則留言:

  1. 哈哈…俾伱笑C我啦!恭喜你呀|祝你們幸福愉快!環遊世界!

    回覆刪除
  2. 恭喜你呀!! 祝你們幸福愉快, Sweet sweet 環遊世界.....^^

    回覆刪除
    回覆
    1. JANEJANE, 哈哈, 你呀, 我COPY....
      恭喜銀仔, 新婚愉快, 早生貴子!!

      刪除
    2. 啊! 阿bell你咁"行"架
      多謝你,不過係呢個亂世,生仔咪攪!

      刪除
  3. 港女唔簡單,三兩下手勢,銀仔就插翼難飛,乖乖做老襯,恭喜!
    美國佬見到古巴簽証唔順眼,古巴見到美國簽証一樣唔順眼,祝你好運。早年我喺古巴買咗張 Che Guevara 嘅名信片,拍佢抽雪茄個樣,真係型爆。牙買加同古巴啲人飲 Rum 好似飲水咁,記住練好啲酒量先好去呀,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個人要夾,真係好難架! 不過真正既夾,原來好似我同港女咁一凹一凸先係架!
      好在我有兩本護照啫,出入境都唔使驚~ 哲古華拉,雪茄Rum通通都唔可以放過,不過銀仔酒量淺,小酌可以嗎? 哈哈~

      刪除
  4. 恭喜你, 能成為終成伴侶不容易,再能成為一位好的旅伴更難,祝願你們牽手走遍天下,幸福愉快,期待你們回來的分享

    回覆刪除
    回覆
    1. 飄雪多謝你呀~ 依家分享吓D出發前準備先~

      刪除
  5. 恭喜銀仔,港女咁順灘要咗你啦,咁你要乖乖地聽聽話話做個好老公啦!
    加勒比海同開曼群島我1998年去,雖然我唔係honeymoon去,不過好有honeymoon feel,預祝你同港女有個開心難忘又浪漫嘅婚禮^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你先momo~
      車! 都唔知邊個要邊個⋯
      其實從無諗過要去Cayman架,不過check機票時發現由牙買加去古巴係要停Cayman,再check時發現只係加多兩、三舊就可去埋,迷停一個weekend咁大把囉~
      不過你遊記無講Cayman噃! 無得睇⋯

      刪除
    2. 嗰陣都未興寫blog,而家我又愉寫返D舊嘢^^

      刪除
  6. 恭喜晒~~~~預祝你地有個美滿中美洲新婚蜜月之旅^^靚多D靚相
    當然也很期待看銀太的網誌!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 基爾多謝你~
      下篇佢寫啦!

      刪除
    2. 仲有唔好叫銀太,港女仍是港女! 哈哈~

      刪除
  7. 真是大好消息!我對感情已經看得很淡,不過見到你們這一對,覺得還是有例外的,衷心祝福你倆白頭到老,證明世上還有真愛這回事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我曾經有一大段時間都心如止水,不過未來既野好難講⋯
      真愛? 只係覺得啱時候啫,哈哈~

      刪除
  8. 恭喜晒呀!! 最近聽得怨氣多,終於有件開心事喇。 難得搵到一個啱嘅另一半,mark 實啲呀!祝你有個難忘旅程和婚禮呀。 期待你同我哋分享呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小寶~ 唔知邊個mark實邊個呢?呵呵~
      開心事? 可能有人唔妥我架! 我之前有朋友就係因為呢個時候,係fb睇見有朋友po左D玩樂照片而unfriend佢,話呢個時候唔應該去玩喎! 你話死未? 香港都玩完⋯

      刪除
  9. 恭喜,恭喜。終於由銀仔流浪記變化成銀仔銀太同遊夭地!congrats!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Sydney~ 不過係唔會改名既,呵呵~

      刪除
  10. 一直有睇你的blog, 鄧你開心, congrats!

    回覆刪除
  11. 銀仔, 你第一段寫得好感動啊! 恭喜呀, 大個仔喇^0^

    回覆刪除
  12. 恭喜唒銀仔!聽到呢個消息為你興奮!搵到個fit 自己又岩key嘅伴不易!好好珍惜呀!

    估唔到大半年無睇blog,你已經成家立室!我現在掛住湊囡,好耐無睇過旅行野lu...><所以奉勸一句,如果想有小朋友,要快d去多兩三個honeymoon! 我都唔知幾時可以復出旅行lu...............

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀! 你來無來探我我唔記得左你係Yblog個網名啦。。。
      我記得早前都睇緊你紐西蘭遊記,停左原來因為湊B,我都恭喜你B快高長大,然後復出去旅行~ 復出時記住過黎通知我呀!

      刪除