2015年1月7日 星期三

婚禮進場片(十日限定)

徇眾要求,銀仔po出飲宴當晚既出場片,由於片中有大量銀仔個衰樣及港女樣貌,我又唔識set閱讀權限,唯有公開,只限十日!

片中有銀仔同港女共同走過既路作主題,由港女命名為"On the road",再配上梁靜茹既歌曲"大手拉小手"來帶出手拖手環遊世界嘅主題,甚至比原裝MV更貼題(可能係我地自戀咗),哈哈~



編劇:銀仔

演出:銀仔 & 港女
製作:阿米

歌曲:大手拉小手

主唱:梁靜茹


*還記得那場音樂會的煙火 還記得那個涼涼的深秋
 還記得人潮把你推向了我 遊樂園擁擠的正是時候
 一個夜晚堅持不睡的等候 一起泡溫泉奢侈的享受
 有一次日記裡愚蠢的困惑 因為你的微笑幻化成風
 你大大的勇敢保護著我  我小小的關懷喋喋不休
 感謝我們一起走了那麼久 又再一次回到涼涼深秋

給你我的手 像溫柔野獸 把自由交給草原的遼闊
我們小手拉大手 一起郊遊 今天別想太多
你是我的夢 像北方的風 吹著南方暖洋洋的哀愁
我們小手拉大手 今天加油 向昨天揮揮手

repeat *

給你我的手 像溫柔野獸 我們一直就這樣向前走
我們小手拉大手 一起郊遊 今天別想太多
你是我的夢 像北方的風 吹著南方暖洋洋的哀愁
我們小手拉大手 今天加油 向昨天揮揮手

給你我的手 像溫柔野獸 我們一直就這樣向前走
我們小手拉大手 一起郊遊 今天別想太多
哇啦啦啦啦 像北方的風 吹著南方暖洋洋的哀愁
我們小手拉大手 今天加油 向昨天揮揮手
我們小手拉大手今天為我加油 捨不得揮揮手



(港女按:分享完畢,謝謝!!!)

38 則留言:

  1. 個video真係好pro喎. D相用腳架影架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女: 多謝讚賞,個video係搵朋友做,有一半相係旅行後先俾佢,得兩個幾星期做,好開心佢可以將銀仔隨口講ge concept整出o黎。
      大部份相都係用腳架自拍,除o左巴哈馬婚禮同古巴係請攝影師幫手。巴哈馬婚禮其實未收齊相,追到一肚氣,稍後再出blog詳談吧 :)

      刪除
  2. 手牽手,大手緊拖小的手,
    足纏足,愛的足跡遍天下,
    路漫長,兩個身影愛綿長。
    好冧!
    怪不得 Havanna 指數急升,在 Havanna 拍的照片的確很美。銀仔好帥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女: 多謝六斤師姐!! 去完旅行返o黎,古巴就因為同美國frd返而人氣急升,而家o係新聞見到夏灣拿街景,都別有一番感受。雖然o係夏灣拿ge經歷談不上美好,甚至可以話係災難,但的確係好特別ge地方。

      刪除
  3. 好睇過D電視台旅遊節目一千萬倍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女: 多謝讚賞 ^^ 你講緊而家tbb個"寒風"節目嘛? 一個旅遊節目令人睇到火都o黎,真係好少有。

      刪除
  4. 真係好PRO!! 看VIDEO指數都冧爆, 怪不得現場好評如潮!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女: 多謝,相信係搵朋友做先會咁貼心,唔會用mac機範本敷衍了事 ^^ 而家間唔中都會自己開o黎睇,應該睇過20次以上,有d懷疑中o左自戀毒。自己聽廣東歌/英文歌多,之前未聽過呢隻"小手拖大手"。銀仔第一次播俾我聽時,竟然感動到眼濕濕,所以順理成章成為呢條片ge主題曲。

      刪除
    2. 祝福兩位白頭到老, 手拖手環遊世界!!

      刪除
  5. wow~~~真係好精彩好sweet sweet^^
    祝福YoYo & Silver永結同心,百年好合作!!!
    btw,郎才女貌天作之合hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女: 多謝晒 :)) 見到西伯利亞d大細眼相,就諗返起當時曬到差d眼盲、不斷流眼水ge苦況,仲可以睇到時好肥時小肥ge自己。呢段片可以俾我地睇一世 ^^

      刪除
  6. 正,recall those travel days. 再次恭喜﹗

    回覆刪除
  7. 好彩銀仔過來揾下我,等我記得上來,否則我就錯過左呢度咁正嘅嘢!港女/銀嫂,我都好明白你平日低調作風,所以特別感謝你今次大方分享!Btw,你靚過寮國Say姐好多啫 ,駛乜呷醋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係特登去探你再引你過來,哈哈~~~

      刪除
  8. so sweet! congratulations!

    回覆刪除
  9. 連續睇幾次,嘻嘻!最鍾意雪景個幾張相。
    十日限定,要日日來睇囉!
    呢篇網誌唔駛刪除o架!放在草稿箱,就只得你地可以睇啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女: 可以剩係delete個embed code,留返大家ge祝福 :) 多謝晒。諗諗下,都好耐無去過冰雪世界~

      刪除
    2. 最後一日囉!睇多幾次先!

      刪除
    3. 真定假呀⋯
      係喎! 多謝你提醒tim~

      刪除
    4. youtube個度有173人次觀看呀!我起碼有12次。hehe...

      刪除
    5. 嘩! 咁多! 會嫌的,哈哈~
      真多謝捧場~~~

      刪除
    6. 真係收起左囉喎!前兩日我見到255人次觀看呀!

      刪除
    7. 係呀! 費事越傳越勁啦! 你知呢個社會乜人都有,真係會有人鬧你架! 話係淨係識玩樂唔關心政治,或話你同黑人合照歧視當地人等等⋯

      刪除
  10. 嘩, 銀仔, 好在您過o黎留言咋, 若果唔係我可能會miss左呢條咁正爆o既video呀!!!!!!
    d相好靚好sweet, 靚人靚景, 賞心悅目!
    祝你地白頭到老, 攜手踏遍呢個美麗o既大世界!

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女: 多謝晒,承你貴言 ^^

      刪除
    2. 我遲D都要慢慢睇你個特別旅程!

      刪除
  11. 好好睇呀! sweet sweet ^3^
    祝你哋愛到天長地久。 繼續甜蜜蜜拖手遊遍世界每個各落。
    恭喜~恭喜~

    回覆刪除
  12. Congratulation! Wedding around the world!

    回覆刪除
  13. 宜家先見到, 恭喜晒! 好羨慕! 要2人都鍾意去旅行, 要夾到時間, 又有彈藥! 希望你地去多d 旅行, 等我地有眼福 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀! 其實港女識我之前係未試過遠行架,係同我一齊後先將我既興趣變埋佢既興趣咋~
      其實彈藥都係好努力儲咋,你見我既玩法都唔係豪華團

      刪除