2015年1月18日 星期日

Day 1 長途機(墨西哥城)

(Day 1) 2014-11-1
住宿:Oasis民宿
行程:HK—> 達拉斯 —> 墨西哥城


[由於旅途中後段不見了新買既傻瓜機,所以大量行程點滴欠奉,遊記照片亦都欠奉! 由於無照片,行程點滴真係從腦袋好努力搜刮出來,所每篇都將會係嘔心瀝血之作⋯]


諗住出發前搵屋企人飲早茶,加上執行李需時,所以出發前只瞓了三小時…
去東涌會合港女,點知佢千叮萬囑叫我print 證實自己係single既個人資料,佢自己竟然漏左係公司喎!好在港女同我都曾經係機場工作,咁啱又識人可以借部腦一用。


話晒美國機,怕保安繁複,所以預足時間check-in,但又比想像中順暢噃! 今次選乘American Airlines,無諗過服務及設備都幾好!座位控台有齊插蘇位,USB及Headphone 插頭,唔知係咪銀仔搭飛機搭得少,除了插蘇位係N年前坐阿聯猶航空見過一次外,其他都未見過!(我講經濟艙) USB用來差電又話可駁電視,而可以用自己headphone 亦都係第一次!早前從報紙得知美國機已開放wifi,我都係第一次接觸!價錢分別美元計$12/1hrs, $17/4hrs及$19/全程,以十萬八千尺高空都有得上網就唔算貴了,我地都蠢蠢欲動,不過最後同有「網癮」既港女商量左好耐,覺得上網用途只係facebook 之類,而且可以睇戲打發時間,所以都係唔好浪費金錢了。



登機後發現機上所有乘客都帶備禦寒衣物上機已心知不妙,我就只著短衫短褲上機,當機長廣播達拉斯只有10°C… 大獲! 轉機時咪有排凍?會唔會直接泊登機橋,或要坐接駁巴士呢? 如後者就大鑊了! 都怪check in前掛住幫港女煩print野,無暇細想Tim…



機上睇完套"begin again"就瞓!該戲內容與"冧歌情人"類似,我覺得更好睇。 我大覺瞓時港女繼續煲戲,都不知煲了3、4、5套了,我提醒佢要追返D時差,瞓唔著都不應過份傷神吖,加上佢D傷風咳又未好番,佢唔聽我話一陣辛苦我實唔可憐佢架!

港女:「真係好攰喇,喺飛機渡過咗差不多12小時。食咗兩餐、睇咗三套戲(begin again, blended, the fault in our stars)。”begin again"令我諗起同一導演兼編劇的"once",都係因音樂結緣嘅故事,最尾一套就睇到我喊苦喊忽(銀仔最憎我睇戲喊,無計),但都係瞓唔著,仲要無人可憐 :( 點算?」


長途機既鬱悶,令我諗起對上一次坐長途機已是兩年前經英國去冰島既事,唔怪知有種好耐未出過遠行既感覺啦!


航班由光明,穿越黑暗世界再重返光明,食過三餐飛機餐後,估唔到空姐派只是一張簡單入境卡,跟上次關島超繁複既兩張入境卡差天共地呀! 當然我地轉機都要填啦!


近15小時機程,到達達拉斯機場,好在班機直接泊登機橋,無外套都還頂得順! 到美國境不論入境或轉機,都要辦入境手續,所以轉機都係預返多D時間好。 既然到達達拉斯,當然冒著寒冷天氣走出室外影返張相啦,當然又無埋啦⋯



係美國當然留意吓物價,機場据扒都好合理喎! 而16oz牛扒更只是42-USD咋! 回程時擦返餐先~


去墨西哥城係細機,但一樣有wifi,睇黎American Airlines所有既航班已有wifi提供噃! 不過上到機先知Delay no more!原定由1715開出,等到1845先起飛。


2小時後到達墨西哥城,已是晚上9:00了,這裡比達拉斯慢一小時,見禁區內有銀行櫃台可換錢,換些少防身先,換了$50-USD,但原來入境後係到境大堂既長長走廊,有無數咁多間既找換店,匯率平均1:13(USD<->Peso),好過禁區內既1:9好多好多!睇黎禁區內都係睇吓有乜傻仔上釣,好在我換雞碎咁多啫!


由於香港有佔中,出發前仲話有人想佔領埋機場,不過原來墨西哥城機場已有人佔領,抗議政府同毒犯勾結,擄走左幾十個學生! 係一排check in櫃台位置已有人紥營,大約有十多個營及大量標語、照片、剪報。
(遺失珍貴相片,只能從文字記錄)


由於屋主話今日唔在家,搵了另一個人係屋內等我地,而班機又delay左一個多小時,出到室外成晚上9點,怕要煩到人等我地咁耐,所以想快D去民宿,正當港女想搭的士之際,原來要去櫃台先買票,發現價錢昂貴,「好似」索價$300-peso以上(因為唔見了相機,無晒記憶),如搭的士咪換左既peso都用左大部份? 於是走去搭地鐵,去到地鐵站上上落落都要行樓梯,原來港女搵資料時已知墨西哥城既鐵路月台電梯欠奉,睇黎當地人都幾好腳骨力噃!

地鐵$5-peso,跟的士比較差2、3十倍!

地鐵上遇到熱情,樂於助人既墨西哥人,先係買票時前面既人偷聽到我地去邊,然後係同一車廂內主動提我們轉車;轉車後又遇到另一班熱情既當地人,見我地遊客十分熱情,不停同我地傾計同影相,而港女初試啼聲用西班牙語溝通,唔錯喎!溝通到!




從轉車站開始已見到不少既當地人都悉心打扮,扮鬼! 正呀! 我前一晚飲宴完趕住出發就係要參觀呢個party咋!


離開地鐵,係無乜人既橫街摸黑尋找預約好既民宿,出名危險既墨西哥城都咪話唔驚! 
民宿當然無招牌啦!但根據門牌編號,也不算太難找到; 屋內有個肥大叔招待我們,佢只懂西班牙語,又係港女發揮既機會啦~


安頓好一切後外出食晚餐,室外氣溫極度寒冷,剛才拎住行李行到爂合合唔太覺,相信只得幾度! 
先經過幾檔幾受歡迎既檔口,但都係食熱氣既Taco,我知Taco係墨西哥人既主要食糧之一,但港女有咳,我又唔鍾意食「薯片」做正餐,所以再冒險模黑向未明確既橫街前行。無耐行到大街,大街有較多選擇,當然都係地道小店啦,因為這裡唔係遊客區。


我地看見一間有類似香港見到既「牛雜牛腩」食店,見有肉應該會飽肚,而且店內都好多客人,所以入內進食,我記得有一樣好似係羊腩配洋蔥,而港女點左上西班牙文時學懂Quesadilla既餡餅,凍冰冰食肉好D~ 雖然唔見左相機,但好在港女有記低食乜:Costilla, Pocole, Quesadilla, 乳酸飲品(佢地當係水), 一共$135-peso ($80-HKD) 其實墨西哥城物價都幾貴喎!


路經有間餐廳有麵包櫃,就諗住入去D麵包做聽朝早餐。一入到去就見到一個東方人面孔,佢同我地講普通話,我地以廣東話回答,佢又識喎,原來佢係台山人,已經係墨西哥住左好多年。佢就話大家係中國人,麵包唔收我地錢! 不過我都係堅持比錢,人家老遠跑來做生意,我真係唔好意思。最後仲叮囑我地小心點,這一帶遠離遊客區、頗為危險,可能因為正值鬼節先好些少喎!


由於沿途見好多小朋友都攞住南瓜膠兜,根據當地傳統係向大人討糖果,於是係麵包舖門外既糖果檔買了些少,回到住宿門口仲看見一家大細有三個小朋友,派完糖果仲合照留念tim,可惜⋯

民宿:$316-HKD 

補充[係美國過境時好得意,見有人拖住隻芝娃娃排隊過關,也有人袋住隻貴婦狗,問關員後得知原來只要有足夠証明,如醫生紙等,証明雙方無左邊個唔得就可以帶上機啦! 佢仲話會有人拖隻馬仔過關Tim~]




21 則留言:

  1. 無咗相機真係幾慘喎少咗好多美好時刻的回憶呢!
    我搭飛機又係完全瞓唔著,所以勁怕長途機
    銀嫂好勁呀西班牙文溝通到,去中南美應該方便好多呢
    the fault in our stars咁慘睇到眼濕濕都正常嘅,如果唔喊反而有啲驚喎kakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女: 銀仔係咁問我套戲講咩,不過我知一定唔O岩佢睇 :P 西班牙文唔勁啦,學左100幾個鐘(而家中級班上了一半),睇同寫可能都有小學程度,但講同聽依然不濟。銀仔係咁叫我同古巴的士司機傾偈,我剩係可以幫銀仔傳話,但D司機答得多少少,我已經聽唔明 ^^"

      唔見左相機真係好DOWN,唯有抱住一個好浪漫GE想法,就係古巴開放若干年後,有人會擺返我地D相上網尋物主 XD

      刪除
  2. 聽你的描述,在旅行目的地結婚(撇開print野問題不談),又真係好似好開心噃!最後在Dallas轉機沒事吧?我有類似經驗:兩年前聖誕節我從盛夏的南半球到柬埔寨,當然是瀟灑夏裝上陣,雖然早知在廣州轉機有8、9個鐘頭transit,但以為在機場內OK, 豈料白雲是世界知名沒有空調的機場,該晚還剛遇上寒流!附送酒店住宿,但手續繁複情況混亂,兩個幾小時後終於到酒店,誰知連酒店的空調都唔 work,九流被褥又唔暖,總之慘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 我開心既係與別不同,有自己風格既旅行結婚,而不是個個明星都去既拉斯維加斯;
      係喎! 去到Dallas補充返先~
      聽你咁講無理由又買件外套只作幾個小時用架,而且也增加行李負擔,你真係好慘!

      刪除
  3. 回覆
    1. 有呀! 呢個行程去左墨西哥、巴哈馬群島、牙買加、開曼群島及古巴呀~

      刪除
    2. 其實墨西哥先至係順便去埋,哈哈~

      刪除
  4. 回覆
    1. 最慘係我另一部相機無影飲飲食食之類既點滴⋯

      刪除
  5. 新買既傻瓜機唔見左,被偷左?
    呢張相係大機影呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 行程去左2/3係古巴先留左係的士⋯ 部新機G7x好好用架⋯
      呢張係相機既遺照,剛啱到埗同個同事whatsapp,我用NFC過落電話send比佢既相,所以存左係電話既僅有既幾張遺照之一⋯

      刪除
    2. 我去旅行都有用whatsapp俾d相屋企人睇,尤其是住宿地方和煮野食的相。

      刪除
    3. 其實我好少,咁啱一樣張咋⋯ 所以損失慘重!

      刪除
  6. 新買既傻瓜機唔見左, 真係好慘!!
    買了保險嗎?? CLAIM 保險公司!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 買左無用,古巴搵唔到差人報案,返到HK先報保險唔受理,當然同佢爭取啦! 我話呢個世界有好多國家係唔受理"Lost"報案又如何?如我上次去過既丹麥屬地;又或者呢個世上好多國家既差人都唔會處理呢D濕碎case,你估全世界都好似香港咁,話唔見乜就同你記錄牙! 咁我買旅遊保險又何用呢? 因為我曾經係機場工作多年,接觸好多客人得知!
      講到佢口啞啞,話會用恩恤賠償喎! 但我知條保單有保單既規矩,不過我都係講出我既感受,或者再思考吓旅遊保險仲應唔應該買!

      刪除
    2. CLAIM 保險公司好鬼煩!! 買左無用, 我完全明白!! 我去年去旅行時途中個"口急"在東歐D石春行行下仆倒外表爆列. 轆脫落(轆係HOSTEL借工具上番). 但外表爆列就無得醫!! 想買個NEW, 保險公司又話不知道會否賠償, 終於下半PART全程拉個爆列"口急" !! 好彩仍然走畢全程.
      咁我買旅遊保險又何用呢? 哈哈, 我都有咁問過保險公司.....

      刪除
    3. 港女: 上次銀仔獨行炒車,臨尾又遇上flight cancel,我集齊晒D資料寄過去,點知佢話"commercial reason"的flight cancel無得賠,大佬呀,你話天氣唔好、機場故障要取消航班就無得講,commercial reason真係完全估唔到,不過可能佢知道航空公司會安排食宿,所以唔額外賠啦,但係"時間"都係"金錢"嘛... 都幾不爽

      最離譜係我寄掛號去,過左一排見無聲氣,打去一問,竟然話無收過... 我電腦又壞左,無晒soft copy... 最後又係銀仔打去據理力爭先claim返睇醫生O個幾百蚊~.~

      本來今次想幫襯自己的保險agent,但佢間公司唔保古巴,所以照買之前O個間。估唔到竟然O係古巴出事,唉...

      刪除
  7. 無咗D相我一定寫唔到咁多嘢出嚟...
    保險一定要買啦,呢D細件嘢claim唔到唔緊要,最怕大事無買就慘,包架機運自己返嚟好貴架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就無無晒D相先至要嘔多D出黎,如果唔寫第時真係丁點回憶都無埋了⋯
      保險既野咁又係,豪比佢吧!

      刪除
  8. 我去年也去了墨西哥,墨西哥人真係好熱情.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以墨西哥都比我有個唔錯既感覺,你上年好玩嗎? 等我得閒睇返你D遊記先~

      刪除