2015年1月8日 星期四

銀仔相展


飲宴時銀仔有個迷你旅行相展,嚴選出銀仔歷年來16張最喜歡既旅行照片,其實揀相時有好多質素較好既,但最後都取決於自己鍾唔鍾意。
相展既相有最初唔識攝影時用既傻瓜機,也有學攝影後既pro機來影的。


有好多人問我有無執相,其實真係唔識執,去旅行後大量照片要執相都幾煩,所以機本上係無執,但既然攪相展梗係做D加工好! 所以唔識執相既我,有部份既相用左iphoto既"一鍵增強"做過手腳,既簡單又方便,哈哈~


Oia - 希臘


羅塔島 - 瑪里亞納群島

夏灣拿 - 古巴


Rio Gallegos - 阿根廷


Uyuni - 玻利維亞


復活島 - 智利(呢張相我曬出來色水正常的)

Suzdul - 俄羅斯

Jökullònió-冰島


Ilulissat - 格陵蘭


貝加爾湖 - 俄羅斯


撒馬爾罕 - 烏茲別克



十字架山 - 立陶宛


Mongo Els - 蒙古



Bled - 斯洛文尼亞



Sousse - 突尼西亞


撒哈拉沙漠 -突尼西亞

28 則留言:

  1. 咁格陵蘭有冇執過架? 太靚了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,係原圖! 因為試過增強後D極光太綠。

      刪除
  2. 張張我都好鍾意
    蒙古的星空很美

    回覆刪除
  3. 相片好靚!! 真係恨C隔離位longbell大嬸!!
    格陵蘭張相我好像在某GROUP 見過(不是你BLOG)....
    我那年去時最喜歡Suzdul 的寧靜.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使恨,心動不如行動!
      咦! 張相見過?即比人偷相?咁要正視喎! 因依家好人扮晒旅遊專家,開左好多旅遊專業推介呢度推介果度,但佢自己又唔知係迷真去過! 我好耐之前都比人偷相,係一D旅遊專頁上見過,所以之後壓細張相同加返個浮水印!

      刪除
    2. 偷相?? 不是啦!! 好像係 (工XX 波 HUNG)處呀......

      刪除
    3. 哈哈~~~ 我知我知! 係我既攝影老師個面書,入選左佢既精選~~~

      刪除
    4. 啊, 咁你即係大C兄.....
      年齡我係C姐....@@@@

      刪除
  4. 好靚呀!!蒙古個張我最鍾意*^O^*

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀~ 蒙古係我影銀河最靚既相

      刪除
  5. "一鍵增強",有咁嘅制嘅咩?

    回覆刪除
  6. 嘩,構圖同色調都一流,難怪被選為得意之作!其實傻瓜機都可以拍到佳作,主要看攝影師功力以及當時光線和角度,有些人拿著pro機,卻一竅不通,根本利用不到器材的功能。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂! 你好似誇獎左喎⋯
      不過你講得啱,依家香港好多係"器材派" ,器材頂級,技術9流,好似以前上攝影班有個同學仔有最頂級既裝備,但就問老師乜野係人像鏡,真係輸人唔輸裝備呀! 哈哈~

      刪除
  7. 你攪到我又身痕,好多地方想去...

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 各有心水,正! 呢張最容易,純粹Zoom埋去~

      刪除