2014年10月3日 星期五

Day 18 廢墟(柬浦寨暹粒)

(Day 18) 2014-6-6
住宿:Vissai Saigon Hotel
行程:柬浦寨暹粒—>越南胡志明市


最後一朝,諗住去睇日出,天都未光已出發去買吳哥窟入場票,售票處迫爆人呀! 佢地每人既目的都係去吳哥窟睇日落,我就最憎同人迫,於是繞過吳哥窟後,路上已見不到任何遊客了,去到一個湖邊正直晨㬢,很美!


日落就睇得多,特登起身睇日出都係第一次咋! 不過眾人皆醉我獨醒,睇完晨晞即時離去,不刻意追求個鹹蛋黃,想係晨晞時有種仙境既感覺參觀一個景點,於是係第一個遊客到達布隆寺(Ta parlu )




去到後雖然太陽已升起,驅散了清晨既霧氣,但我係第一個進入,成個遺址都係我架! Yeah~


達布隆寺原來係盜墓者羅拉既取景場地,極有廢墟既感覺,近期香港好興廢墟攝影,相信達布隆寺就最一流勒! 而晨咁早得我一個人係廢墟內,都有少少驚架!









回程時路經景他既建築群,有大量四面佛而宏偉既巴戎寺亦有留步參觀; 其實今日架Greenbike都行左好多路,其間真係好擔心唔夠電,好在最後都玩畢全程~








8 則留言:

  1. 你張晨曦景都超正喎@@
    架greenbike真係幾好駛好用喎,解決咗好多交通的問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係正? 多謝~
      需然好用,但行唔得遠,成日怕唔夠電⋯

      刪除
    2. 仲有多謝暗示打錯字~ 錫晒基爾~

      刪除
  2. 我都鍾意張晨曦相呀,靚!

    回覆刪除
  3. 睇住相先…我唔在香港喎!嘻…

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦! 你又去玩! 唔怪之失左蹤啦! 你真係揀啱時候,唔使煩! 今次去邊呀?

      刪除
  4. 吳哥窟真的很壯觀,站在那些老樹盆根旁,覺得大自然的威力真的很大。古時的吳哥王朝,費盡人力物力興建廟宇,弄得根疲力竭,國富空虛,終要棄城逃亡。

    回覆刪除