2014年10月27日 星期一

證件血淚史(上)

證件血淚史(上)

大家好,起初跟銀仔孭起背囊時,都無諗到會有同佢分享呢個小天地嘅一日。正所謂「入屋叫人」,我的確要多謝銀仔帶住港女去睇呢個世界,話說我識佢之前,未去過歐洲、未見過雪,結果第一次同佢去旅行就係感受3月嘅俄羅斯同芬蘭,之後仲去過不時大風大雪嘅冰島,而家諗起都「不禁倒抽一口涼氣」。嚟緊呢個夢想之旅,可以同銀仔步入人生另一個階段,亦係我第一次踏足美洲大陸,仲有機會練習BB班程度嘅西班牙文,實在非常期待!

古語有云「好事多磨」,呢四個字係我喺過去半年嘅最大感受,付出咗唔少汗水、淚水同口水之後,事情總算圓滿解決,一度以為要告吹/延期嘅旅程,而家即將如期起錨。

話說港女回歸前申請咗本BNO,但長大後,行程總離不開大陸、台灣,最遠只去過菲律賓宿霧(其實我到而家仲未去過日本、韓國、星馬、泰國。。。令我嘅朋友覺得好匪夷所思),所以BNO過期經年都無續證,一直靠特區護照同回鄉卡走呢個小小的天涯。不過之後同銀仔去過幾次旅行,都因為用特區護照而遇到邊防人員懷疑,而每當銀仔亮出BNO,問題就會迎刃而解,所以就萌起續領BNO嘅念頭。今年4月,英國宣佈將所有護照申請由以往喺各地領事館辦理,轉為集中喺國內處理,並下調申請費用,心諗距離結婚之旅仲有半年時間,一定無問題啦,點知自申請一刻就係惡夢嘅開始。

5月頭,我同另外兩位港女閨蜜去完(又係)台北,就上網申請BNO。今次真係一個大教訓,就係上班時間唔好做私人嘢,雖然受聘於香港第一僱主,但電腦設備仍然非常陳舊(外置貯存裝置係floppy disc, 3.14MB嗰隻四方形碟仔呢),填晒資料、俾晒錢,個瀏覽器竟然HANG咗,令我抄唔到申請密碼同埋下載聲明書,唯一慶幸係申請編號會經電郵傳送,成為咗未來半年同大英政府打交道嘅唯一憑證。當日我即刻填網上查詢表格,但硬係覺得呢啲網上查詢有排等,於是一放工就用手機打長途去熱線詢問,點知等咗10分鐘都仲聽緊音樂,呢段係呢世人最奢侈、性價比最低嘅音樂,結果要放學後返屋企再打。由於時差關係,放學返到屋企之時仍然係當地辦公時間,今次終於有人聽,我說明狀況之後,職員話可以用電郵補發聲明書俾我,等我可以連同相片、護照、住址證明等文件寄過去,不過申請密碼就無辦法攞返,以後要查詢進度就一定要經網上表格或打電話去熱線。

講到呢度,大家都會以為身處21世紀,向堂堂日不落帝國申請護照唔會有乜嘢難度,而且香港速度係兩星期,所以我完全無諗過今次係要用差不多十倍時間。呢幾個月嘅煎熬係無可能一氣呵成和盤托出,所以大家只能夠「睇住先」同埋等吓啦 (苦笑)。



港女

19 則留言:

  1. 拍,拍,拍!熱烈歡迎啊嫂登場。加油!

    回覆刪除
  2. 西人辦事一定搞到自己一肚氣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女:真係西處未算西,好奇怪英國人訓練出香港速度,但本土又會差咁遠。

      刪除
  3. 聽聞BNO現在過了期,沒有續就不能續,唔知是不是真的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女:如果1997年回歸前申請過,BNO呢個身份係終身有效。我第一本BNO係1996-2006,當年無用過又無續期。網上好多人都過期多年先續返,不過手續可能繁複啲,睇彩數吧。

      刪除
  4. 剩係睇過程描述已經覺得好繁複>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女:今日再打咗一篇千幾字,點知仲未埋到尾,要寫多一篇。。。銀仔已投訴了~~~

      刪除
    2. 今個週末出發,我要佢快攪掂,哈哈~

      刪除
  5. 我BNO過了期N年!! 都想問港女同一問題.....
    現在BNO 過了期,是否沒有續就不能續???
    THANK YOU!!!
    longbell




    回覆刪除
    回覆
    1. 我LAZY CAT, 找到相關資料.
      http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20140315/52285664

      刪除
    2. 港女:如果1997年回歸前申請過,BNO呢個身份係終身有效。我第一本BNO係1996-2006,當年無用過又無續期。網上好多人都過期多年先續返,不過手續可能繁複啲,睇彩數吧。

      刪除
  6. Hello港女,終於有機會直接多謝你俾冰島民宿資料我呀,我本BNO都係過咗期先續,不過嗰陣仲喺香港做就簡單好多囉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女:Momo, 唔好客氣,冰島之旅令我更享受去到邊住到邊呢個旅行風格,不過有幾間真係值得推介,有緣人不妨一住。我成日都好想再去冰島,因為上次錯過晒D live house同埋唱片舖呢!!

      而家英國政府剩係支付超時補水都好襟計,早知今日...

      刪除
  7. 港女,您好!很高興認識你–––其實呢,真的很想稱你銀太,總覺得港女這個稱號應該reserved 給 blog 主......真的不介意嗎?Floppy disk drive?你意思是這東西依然在博物館外存在?我剛好相反,最重要不能失拖的事情,要特地用工作單位(也是第一僱主,不過不是香港那個......)的儀器來做,貪其快捷安全可靠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女:點稱呼都係一句啦,無所謂 ^^ 我用返 floppy五年喇,好驚奇仲有大量存貨,唔知用到幾時。而家喺公司燒唔到碟,用唔到手指,又check唔到電郵,其實好唔方便~

      刪除
  8. Hi, nice to meet you. Miss Hong Kong. If

    回覆刪除