2014年10月1日 星期三

心情沈重

近日香港變天,我已經無心情再繼續寫遊記⋯ 識得銀仔耐既知道,銀仔並不是不理政治或世界大事,只識吃喝玩樂既人,從遊記中可看到我唔啱就會講,就係因為我堅持中立既立場,如表態一定被雙方都攻擊,所以我先唔提政治,並不是不關心。政治既野係早前既五年計劃講過一次就算了! 五年我真係等唔到呀! 不過無本事⋯



人生是自己的,並不需要向任何人交待,而我活著亦不是要去取悅任何人,所以現在心情沈重咁繼續我既遊記。

4 則留言:

  1. 繼續寫遊記唔代表唔關心囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家無可能唔關心囉,係關乎到每一個既香港人

      刪除
  2. 呢排真係好煩,我都無講自己立場,唔想同人爭論...

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該話我地珍惜每一段友誼啫~ 哈哈~

      刪除