2014年10月1日 星期三

Day 17 唔識死(柬浦寨暹粒)

(Day 17) 2014-6-5
住宿:one stop hostel
行程:暹粒

瞓醒後係Hostel影番幾張相先,簡潔又企理,$8-USD真係抵都爛~ 於是先去返尋晚停電既酒店退房並收搭剩吓既行李,搬返Hostel。





之後立即唔識死再去租電單車,不過係環保電單車~ $10-USD per day。 環保電單車全靠一舊充電池來行駛,亦有腳踏可以當單車來踩,不過好難踩! 充滿電池可行駛約50多公里;老闆係法國人,佢話為保護篤篤車,所以市內無任何租車公司,不過環保車唔同電單車,就可以經營,仲話剛經營左幾個月咋! GreenBike咁環保,真讚呀!



先去食飽飯先,然後即時去吳哥窟,駕駛Greenbike時發現極速只係30+,無污染又寧靜,如果推介都多D地方都有得租Greenbike,你話有幾好呢~
@0230



黃昏時專程登上巴肯山(Phnom Bakheng), 諗住可以用吳哥窟做背景來欣賞日落,點知上到去吳哥窟建築群係老遠,差不多完全見唔到,都莫講話既拍照! 跟我原先既諗法唔同,所以只係普通既日落。 另外山頂上1730唔比人再上觀景台,被免行冤枉路就要計啱時間喇!




巴肯山睇日落


回程天已黑齊蕩失路,兜左幾轉,發現已行了40幾公里,有點驚電源耗盡,好在最後都平安到埗

晚上差電,舊電真係好鬼重,同職員講聲就可以係大堂差電,太好了唔使攞上房~


今晚一樣有去Saloon


8 則留言:

  1. 嘩, 呢架 GreenBike . . .實頭系[裝假狗] 啦!
    我系金鐘五日, 一樣需要放鬆吓. 你出POST 快D 添啦.
    尊重大家做自己喜歡做嘅, 發表自己想講嘅. 小肥相信咁系民主. 多謝你做返你想做嘅.

    回覆刪除
    回覆
    1. 爭取既同時大家都要釋放一吓,睇我既遊記啦~
      多謝你小肥,聽到你咁講,覺得認識你係我榮幸,好感動!
      萬事小心!

      刪除
  2. 50公里如果要兜勻晒吳哥窟應該唔係好夠電喎係咪?
    途上遇到其他人有冇問你做乜紮粽咁仲四圍遊呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 夠架~ 佢話可行咁遠,當然唔可以長期踩行油啦! 所以回程剩底兩格,有D驚
      我已除晒繃帶啦~ 呵呵~

      刪除
  3. 咁款o既eBike我呢度又未見過喎.

    回覆刪除
  4. 銀仔你真係無有識C,跌到咁都仲敢租電單車揸!

    回覆刪除