2015年2月3日 星期二

Day 3 行李Delay(巴哈馬群島Nassau)

(Day 3) 2014-11-3
住宿:民宿$400-HKD
行程:墨西哥城 —> 邁阿密 —> Nassau(巴哈馬群島)


晨早起床,原本打算去尋日去過既街市食早餐,點知成個街市都無咁早開,於是在街市外圍食了一舊甜既Elote(用荷葉包住D糯米,內有甜餡料)

網上圖片



之後就行番剛才路過既地道餐館,食墨西哥傳統平民早餐。老細仲好好人,俾條圍裙我扮大廚拍照留念,可惜又係傻瓜機... 唔識食乜唯有亂咁點,最後跟其他店內既人食了牛雜、tortilla等等,野食來到唔識食個大嬸職員教我地食,碗湯要用手磨碎D葉放落去架! 墨西哥食物普遍都係偏辣,但又幾過癮。 結賬時發現都唔平喎,咁地道既食店竟然貴過香港,要$100-peso($55-HKD)。臨走仲派咭片Tim,連開間小店都有咭片~


諗住搭地鐵去機場點知計錯時間,無奈要搭的士去機場,原來跟咪錶跳都只需$52-peso($30-HKD),跟早前係機場的士櫃台看到既$3xx Peso平了五倍!不過回想返當時既的士靚D新D,可能係專營機場既貴價的士。


去巴哈馬群島仍然坐American Airlines,要經邁阿密轉機先到,全程3個多小時大昏迷!


到達美國領土當然又係無分你是否轉機啦!一樣又係打兩次蛇餅,輪到我地時個關員同我地係咁吹水(唔怪得條隊咁慢啦),仲唔識分我本BNO,以為係英國護照,好奇為何有美國簽證,話用電子簽證ESTA就得。
美國轉機我覺得起碼預三小時,其實班機已早左半小時到,即有共兩小時轉機,但都只係僅僅夠時間,當到達閘口時已剛開始登機了,由於兩程短程機都無飛機餐提供,唔想餓死唯有趁空檔買個麵包食!($14-USD)


機上無餐派只有飲品,此時拎出個麵包自製飛機餐~


一個小時機程,到巴哈馬群島首都Nassau(拿蘇),1730落機時已經開始日落,行李delay終於第一次發生係我身上了! 應該係接駁時間太趕,D行李運送唔切,因為有好幾個人一樣都係攞唔到行李,一問之下都係剛才從邁阿密轉機過來既旅客,於是又一同係航空公司櫃檯做登記。


屋主Shaun及其老婆揸車來接機,真係唔好意思要佢久等。上車後佢問我地要唔要去補給,並且致電航空公司好努力幫我地爭取將delay行李送到府上,但不得要領,回覆規定只送往酒店,因為方便安檢喎⋯ Shaun話可以提供沖涼用品,所以都無需要購物了,直接回民宿吧!不過就無乾淨內衣褲著了⋯



好靚既兩層guesthouse,好好人既屋主,放行李上房發現除了有基本既毛巾外,仲好貼心咁有一支全新既太陽油同一包kitkat朱古力。屋主知我地未食飯仲請我地一齊食墨西哥taco,由Shaun泡製左一窩紅酒燜牛肉,當然我都有幫手、順便學下野啦!  幫手切吓牛油果之類配菜,我覺得其實好簡單,配菜自由發揮,有D生果、有芝士、洋蔥,海鮮醬、仲有Shaun太太的秘製辣辣沙律等⋯ 你鍾意乜配菜就自己放落Taco上卷住食啦~ 傾談間兩公婆都是美國人,來自新墨西哥州,女既係大學教文學,佢地話係當美國搵到呢份工時,商量緊要搬過黎巴哈馬住,一句“why not”,就索性變賣晒所有財產,只帶4個喼同兩隻大狗搬來巴哈馬,這大宅月租只需$1600-USD。晚飯期間我地交流教狗心得,飯後仲唔比我地幫手執野,話假期應該乜都唔做既,哈哈~ 
而佢呢句“Why not” 又給我啟示了! 



以上均取自Airbnb圖片,上兩張係大廳,最下既係我既房間~


飯後大家一起再交流,Shaun好好奇問我地香港人是否入人屋企都會除鞋(因為我入屋有問)。我就話睇情況而定,如間屋好似屋主間屋地版立立令當然會除啦,都唔想整污糟嘛,不過佢話美國人唔會咁做喎! 呵呵,原來有文化差異~ 另外講開來巴哈馬旅行問題,佢覺得這裡住宿太貴,所以佢呢間民宿特別平,比其他民宿平百零蚊,而佢呢間只需$450-HKD,遇上咁好人屋主真係太好了~ 最後講到治安問題佢話好危險,放袋係車內停泊會比人扑車偷野,行街又話會比人搶劫⋯ 嘩! 真係咁危險? 佢話都係睇領事館既新聞得知喎! 諗住係渡假勝地會好安全tim⋯



(今日又唔見晒D相)


18 則留言:

  1. 擔張櫈仔霸個位先,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果然霸頭位噃! 哈哈~

      刪除
    2. 你住個間房,左上角光燦燦係隻窗?點解好似係牆中伸出來咁?

      刪除
    3. 好眼利喎! 其實個"牆中"係個窗台,可望屋內既樓梯架!

      刪除
    4. 外面望唔望到入尼架?

      刪除
    5. 望到架,但間房係二樓,近窗位置你見到乜都無野擺放,所以又等於望唔到

      刪除
  2. 我去旅行洗臉刷牙用品一定跟身,另外會帶多一套內外衣服放手提行李,就係怕d行李有咩東瓜豆腐...XDDD

    回覆刪除
  3. 咁如果去美國轉機真係至少預5個鐘空間方便D,否則送了機尾就大件事.
    去旅行真係delay/唔見行李最頭痕.
    聽完屋主咁講真係有D驚喎,行街都會被搶野最驚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 初次經美國無乜經驗,Delay行李亦係第一次,歌都有得唱,始終都有第一次~~~~ 哈哈~
      其實會不會恐懼大過真實情況呢? 我地係安全國度長大既人往往都有這個情況。

      刪除
  4. 你在邁亞美轉機的經驗似足我在杜拜的情況,但我連麵包都沒時間買,趕到裙拉褲甩去完廁所已經聽到航班最後召集!

    第一次行李delay?這麼幸運,可能嗎??十幾年前開始去旅行,平均每去兩次就有一次delay,所以手提行李都會帶備老底一件,直至現在我依然一定有少量清潔護膚品和隱形眼鏡跟身,因到外地很難買到合適自己的產品。

    我認識的美國人的確不會入屋除鞋,可能怕腳臭…… 我好少理,一入我屋個個都要脫!(因懶吸塵。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次行李delay,會唔會因為我搭飛機搭得少呢? 嘩! 1/2機會會行李delay? 你又真係多左D既⋯
      無錯! 每人有每人既主場,去旅行見有部分Hostel或某D餐廳都寫明要"脫"架!

      刪除
  5. 係悉尼,去亞洲人屋企一定除鞋呢個係亞洲人之間的禮貌。澳洲人一係出街由街外到花園到廳直入睡房,一係赤腳從睡床落地,赤腳走到街角買奶跟著原路返返上睡床,全程赤腳的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去旅行先體驗到每個民族既特點,從中學習先會有進步!
      不過赤腳到上睡床張床咪好污糟囉? 唔可以用白色床鋪Lu哈哈~

      刪除
    2. Australian are very concerned about their bed linen. They wash it last once a week. Most streets are very clean. Australian are quiet good peoples. They clesn up after their dogs' dropped.

      刪除
    3. 嘩! 一星期洗一次床單! 可能我個人比較污糟,哈哈~ 下次等我問下移左民澳洲既阿姨睇吓有無入鄉隨俗先~

      刪除
  6. 冇乾淨內衣褲著>> 咁就唔好著囉. kakakakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似真係無著喎! 哈哈~ 不過已經唔記得lu...

      刪除