2020年1月11日 星期六

Day 17-18 農舍住宿(馬爾他Gozo)

(Day 17) 2020-1-1
住宿:Farmstay
行程 : Bugibba—Gozo (Xaghra)


一覺醒來,感到病了兩天的身體有好轉,新的一年,果然有好開始!


吃過民宿提供的早餐後,便開車前往Cirkewwa。這裡有渡輪前往第一大島Gozo及另一個外島Comino,可惜冬天沒遊客的關係,往Comino的渡輪服務暫停。馬爾他三個藍,其中一個便是在Comino的藍湖Blue Lagoon




我們連車開上船,這是港女剛「甩P」後的經歷,「新牌仔」就即刻體會這經歷不是人人有架~😆 當然,還要有我這個嚴格導師在旁督促,不可以隨便用租回來的車來「較飛」。




不知睇小這微型車仔,有Carplay的。


上一次來這小小的馬爾他雖然逗留了十多天,但就未曾真正認識Gozo。今次就樣我好好認識一下,於是入住兩晚農舍住宿。


大半個小時船程來到Gozo,船上汽車魚貫而出。相約了農舍主人6點見面,但現在還有數小時,去那裏好呢? Gozo最出名是馬爾他「三個藍」之一的藍視窗Azure Window,現在倒塌了,那就照去附近一帶看看日落也好吧。

係歐洲做狗真係條命都好啲,可以跟住主人周圍去



農場民宿是祖傳物業,位於島的北部叫Xaghra的小村,外表像一般普通石屋蜜糖色模樣,但一進大門,嘩的一聲!大得像城堡一樣呀!看著樓梯,就想像到如果外甥女希希來到必定跑上跑落四處探索。房間總共有三間,其中一間大房仲可以容納十人八人,連BB床也有,真誇張。整間農舍每晚租金亦只是$480-HKD ,性價比超強。





二樓的其他房間,大到連BB床都有


想盡量用多點時間享用這溫馨農舍,計劃求其吃飽「老麥」便回來,因為今天是元旦假期,相信全部店舖都關門大吉。但估不到在市中心維多利亞,還有一些店舖營業,最緊要是有超市!於是補給物資,回來煮晚餐~

一大包共24隻以Gozo芝士作餡料的Ravioli餃子,可以分兩餐吃,還有金寶罐頭忌廉磨菇湯。港女也買了一盤辣肉腸、芝士、橄欖的拼盤。

在很warm的家,吃得簡簡單單但很滿足~




不過,這農舍有些缺點,如沒有浴巾提供、儲水式熱水供應不足等。(港女按:原來屋主忘了告訴我們,要按著樓上浴室的熱水爐開關掣。)熱水不足都是一個問題,因為只夠一次用,可能較少遊客會冬天來Gozo旅行。另外,沒有冷暖機也是一過問題,我知道石屋夏天很涼快,但是冬天很冷的,室外只有十度八度,房間一樣冷冰冰,好在有部石油氣式暖爐。其實開著睡覺都有點擔心怕缺氧,但我相信室內打開些少窗戶有些少空氣流動應該ok吧。可怕半夜不夠氣體,爐火熄滅,凍了半個晚上…… 隔天屋主來換過瓶新石油氣,才有覺好眠。


(Day 18) 2020-1-2
住宿:Farmstay
行程 : Gozo 


Ramla Bay
睡到自然醒,吃過自製早餐,日上三竿11時多才出發自駕遊四處探索。到過Ramla Bay,不過在另一處高地俯瞰這沙灘,景色更壯觀。




維多利亞堡壘
維多利亞古城堡在島的市中心,名稱是為紀念英國維多利亞女皇而改的。我們也在城內一間景觀開揚的餐廳吃過遲來的午餐。



景致一流!



鹽盤Salt pans
日落時份來到Salt pans,這裡向北,日落就看不到,唯有欣賞晚霞。以一格格的鹽盤作前景拍攝Magic monemt很美呢~



返回農舍,又再吃昨晚的意式餃子,可惜開瓶器損壞,剛買回來Gozo出品的紅酒喝不到,大失所望…… 


還是後期的晚霞最迷人

初次見馬爾他紅酒,而且更是Gozo出品!

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 喂王子,我成個1月都會住係馬爾他,間屋好大有幾張床,得我一個人住唔晒,如果你嚟包你住宿住係我度。我3月應該都會再返來馬爾他生活多一個月的。

      刪除
    2. 嘩!留咁耐。可惜三月行唔開。

      刪除
    3. 想去就唔好拖啦~😆

      刪除
  2. 好悠閒寫意,不過,好似凍咗啲。

    回覆刪除
  3. d 相好靚呀! 曾經聽人講過馬耳他可以玩10日, 你竟然去咁耐!
    馬耳他唔自鴐出門方便嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬耳他唔自鴐出門方便嗎?? 我都想知~~

      刪除
    2. 小月:我上一次都玩超過十日,不過玩幾耐真係好睇個人,大部份人唔太鍾意花咁多時間係一個豆腐潤咁大嘅地方。
      小月&Bell: 都算方便,每個地方都有公共巴士。不過呢,當然無自駕咁方便,舉兩個例子,十多年前去到Gozo,就係因為係巴士總站等咗成個鐘都無巴士,而放棄咗藍視窗,今天個景點都倒塌埋你話係咪一種遺憾⋯⋯ 另一個例子係我而家住果度,巴士班次係一小時一班。
      即係話,時間充裕嘅話搭巴士,一日想跑好多景點就必定自駕

      刪除
  4. 銀仔,我之前有睇過馬爾他資料,不過就未正式去過,你分享到我又有D衝動

    回覆刪除
  5. 銀嫂新牌初嘗外地自駕會唔會有點緊張?^^
    這間不似農舍真情係城堡XXD
    Ramla Bay和salt pans都幾靚幾特別,之後仲有冇去其他外島逛逛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔只新手,我一年先一次都會緊張

      刪除
    2. 基爾:佢話我坐係佢隔離我緊張啲喎🤣 「暫時」無,其實馬爾他都係由三個島組成,Cominno睇下我遲啲去唔去埋。
      小月:咁去旅行都租車揸多啲囉~

      刪除
    3. 如果有司機團友,我寧願唔開車可以影相

      刪除
    4. 當然做乘客很舒服的。但有時候不想靠別人,就要練習純熟啦~😅

      刪除
  6. Beautiful sunset view of the salt pan.

    回覆刪除