2014年5月4日 星期日

續Day 5 五星級服務(關島)

續(Day 5) 2014-01-08
住宿:Sheraton Hotel
行程:關島



食完晏去著名景點”情人崖”,如要上崖上既瞭望台,先比入場費! 呢D咁熱門既景點,都係遠觀就算Lu... 

一個浪漫的傳說
關島有一個極為浪漫的傳說﹕古時有一位查莫洛 (Chamorro) 少女與族中青年相戀,卻被父親許配予當時的西班牙軍官,一對戀人最終相約於 Tumon Bay 一處高崖,雙雙從 378 英尺高的縣崖跳崖自盡。這座高崖現時正是關島著名的景點 — 情人崖 (Puntan Dos Amantes)。

情人崖在修建過後,現時設計了一座絕佳的展望台,可鳥瞰沿菲律賓海鋪展的白沙海岸、關島中部以及崖下美景。廣場旁邊還有一座由日本靜崗縣送贈的情人鐘,據說只要情侶一起敲鐘就能相愛至永遠。淒美的傳說、日落的美景,與情人敲起一下一下的鐘聲,縱然不盡信情人鐘的傳聞,相信也能交織出屬於自己的浪漫愛情故事。
轉自http://www.utravel.com.hk/DetailSpot.php?id=ADIRZxEuA3w


上:每對新人都有紀錄
左下:情人崖要俾錢
右下:俾錢買,自己鎖上去,我無做


去完情人崖返酒店游水,泳池海天一色,靚絕! 用港女Sony防水電話來影相,無有怕~

巴士站

難食美版合味道!

海天一色既泳池


沖涼完講開酒店很差的執房服務! 由尋晚開始房間牙膏洗頭水沐浴露咖啡茶包通通無refill ! 兩老房間只掉了已分類好既啤酒罐,其餘杯麵煙合等已分好不能recycle既垃圾桶垃圾竟然放在門口打翻一地⋯ 於是由港女向reception反映!
當時reception係一名日籍女職員,她向港女講公司一般唔會refill,客人有需要就要主動提出。我地心諗「真定假呀?」最後因為趕食飯,就按下不表,垃圾桶既問題都未講到。

酒店BUFFET,明明兩日前同reception預約好,去到又話無⋯ 不過當時預約見reception都係求其寫係張紙度,可能就係咁”娜西” 咪無預約囉! 不過個職員都話餐廳唔full,都可以食! 既然仲有得揀,緊係睇吓先再作定論啦! 好在塞翁失馬,無做預約,今日係韓式buffet,一睇之下食物種類極少,應該只有十多樣,絕對忠於韓式,所有魚生生蠔通通都無! 只係牛扒睇得上眼⋯
外國人通常都係食得好簡單,無香港人食得咁奄尖⋯ 不過以消費者既角度當然越多越好啦! 我都係精打細算既港人,每人$55-USD既buffet食咁少野梗係走人啦!


再揸車去Hagana既查莫落夜市,個夜市今晚終於有開啦! 夜市以紀念品,傳統小食為主,只見好多遊客坐係石壆、花叢旁進食晚餐,我地都排左好耐,先排左兩樣小食,但當港女排緊樣正餐時,望一望價錢竟然同餐廳同價! 咁當然入餐廳舒舒服服食啦~ 不過港女睇黎唔係咁諗噃⋯


左圖既地道小食好好食,好煙韌


最後搵左間Jamaica Grill餐廳,叫左個家庭份量既大雜燴; 呢個大雜燴絕不簡單,有一整隻雞及燒排骨佈滿面頭,底部塞滿晒飯,應該有十碗⋯ 我都唔知有咁多既份量,對唔住⋯
真係太多了,我已經大食架啦,加上港女同阿媽唔係食得太多,不過都好盡力,但食來食去都係食左一半,呢獲真係折墮了⋯


頭盤

呢一面,影到一整隻雞!

這一面,影到佈滿燒排骨,底下塞滿飯!


食完只係晚上9時多,但夜市已經收左大半了⋯ 特登來想逛夜市,竟然咁快收檔,而且一個星期只開一晚,我當然仲有機會啦,不過港女後日就要走,睇黎夜市同港女無緣了⋯


返到酒店再同reception完完整整咁講執房既問題,今次換上第二個日本女職員,佢好用心聆聽並係咁講sorry,講左我地既要求,即需要沐浴套裝同牙膏!
於是係房間等候,housekeeping拎左一大袋用品過來,打開一睇淨係洗頭水都有五支! 而兩老間房亦有一大袋,真係嬲到震! 乜我地好貪心咩!? 使唔使比咁多我地? 最後取下需要既用量,兩大袋用品攞返落reception...
唔知關島係咪主力sell日本人,連請既職員都全是日本人,所以對我地呢D香港人毫不重視⋯ 
(後來港女返到香港於Tripadvisor及book酒店既booking.com寫下完整既經歷)
咁啱寫呢篇野之前有蘇絲黃在網上投訴酒店收茶包錢,唱衰間酒店而被人聲討,希望銀仔唔會吧⋯ 不過我同佢唔同既,佢係無理取鬧
https://hk.news.yahoo.com/茶錢的風波-反思投訴文化-225629162.html




數臭完酒店D衰野! 都不忘有讚既~ 我地唔可以偏埋晒一面而唔提及既! 就係我地book揸飛機同稍後既潛水,都係由reception百忙中替我們電話預約既! 我們遇到既問題,希望係個別事件啦⋯(唯有咁諗)




19 則留言:

  1. 關島現在這麽差勁?我許久之前自由行去過一次、酒店和服務都不俗呢!
    那時覺得情人崖很天然呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係個別事件啦⋯
      你那時去情人崖要收入場費嗎?

      刪除
  2. 情人崖要收入場費,好破壞氣氛喎~
    酒店無refill?如果咁啱酒店壞馬桶無水沖廁,呢個藉口都用得著。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. sorry,我更正了, 入場費係瞭望台先啱~
      唉... 你都覺得好得意呢! 竟然發生係5星級酒店

      刪除
  3. 冇refill我係泰國都試過,真係一間間,不過呢d酒店我一定black list 佢!
    講開港女,我最近搵料時見佢喺討論d留言呀,因為佢話男友自己一個人走咗去Greenland,仲要係唔鍾意plan,仲唔係港女...XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘿! 咁都比你發現到tim!
      你有無記得我早前去俄羅斯寫既"Day 13旅遊討論區",就係源自你睇既討論版, 有人好心share過冰島遊記, 就比人攻擊話佢好影埋D飛機餐,登機塋幕... 港女同我一齊後都迷上左旅遊, 佢仲鍾意上討論區tim! 我就勸佢D大雜燴討論區乜人都有,不用上心! 而我基本上唔會睇既~

      刪除
    2. 每個人對旅遊都有唔同睇法,唔鍾意我會選擇唔睇,留言話人哋係超無品囉!呢d無品人講嘅嘢當然唔好上心啦!大家唔同level...XDDD

      刪除
    3. 所以呢D"雜不Lung"討論區D人好乞人憎架! 成個討論區都講旅遊果D會好D

      刪除
  4. 雖然啲service唔係好得不過個海天一色泳池真係幾正
    情人崖離遠反正仲睇得清楚啲,企上崖頂係咪反而睇唔到幾有氣勢?
    關島人係咪一般食量都幾勁架呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個泳池係賣點!
      sorry,情人崖上到去附近有好多個懸崖.相片既應該唔係, 正宗應該係瞭望台既崖...
      可能真係好大食, 因為正式當地人個個都好大件; 反而我又諗,牙買加人食量又如何呢?

      刪除
  5. 孝順仔同父母繼續玩多幾日?o個碟燒排骨食得哂嗎?咁大碟o架!冇細碟咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同兩老玩多一,兩日,而我自己繼續留多一星期~
      果碟唔止燒排骨,因角度關係另一面有一整隻雞,底下仲有十碗飯⋯ 最初唔知咁大碟,浪費食物對唔住⋯

      刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 一睇到「情人崖」三個字,即刻諗到係自盡,哈!其實旅遊景點傳說,來來去去都係差唔多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 全中! 所以我都無咁著意去感受!

      刪除
  8. 峇里都有個"情人崖"呀~~ 但關島個FEEL應該好D~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我對呢D較商業化既feel認真嘛嘛Lu...

      刪除