2014年5月17日 星期六

Day 12 出海觀豚(關島)

(Day 12) 2014-01-15
住宿:Aqua Suites Guam
行程:關島


今日book左出海睇海豚$50-USD。
一早起身係房食D野就夠鐘啦! 一落到大堂架車已到左,揸車接我既係老闆娘Judy,後面有日本兩父子。

開車後同時Judy交談,當佢知我係香港人後就講開我成日講既話題,佢話極少香港人來關島,來既大多來honeymoon喎! 最多日本人,跟住係韓國人,台灣人⋯ 唔怪之港女D港女朋友知今次來關島,仍然都話係”Not Normal”既地方啦! 


其實日本妹比港女更講究打扮,好有生活態度,表面睇落唔係更港女咩? 點解我去過既落後地方都見到佢地既? 好落後既烏茲別克,我見好多係一個㗎妹去tim! 8年前我去既無乜香港人去既波斯尼亞,已經見到有日本團啦! 
所以我膽敢講,香港人自稱熱愛旅遊既,但落後日本20年,台灣10年,祖國都可能5年了⋯ (講大圍,成日周圍去既blog友前輩係香港既另類) 
你睇連Lonely planet雜誌都出國內版,裡面有好多既內地人投稿,佢地全部唔係講去咩名店,而係去D冷門國度體驗,所以點解LP雜誌無出繁體版,現在係香港連LP繁體版旅遊書都不復見,佢唔係要為左賺人仔,而係香港跟本就無呢個市場! 
再講再講! 除左旅遊書,包括所有旅遊有關既野都係香港損手離場! 好似航空公司,冷門城市冒險來港辦航線一定死路一條(日,韓,東南亞除外),就剛剛上次坐完既西伯利亞航線,就比我當時狠批一定執硬,現在唔係香港做蝕本生意啦! 轉左以聯營方式,經北京轉機⋯ 係大陸,有人去呢D山卡拉觀光,也有大量既生意人,而係香港兩種人都無,係香港攪實死緊啦! 我都慶幸搭到呢班直航機,感受到西伯利亞風光!
其實我唔係要同人比,而係我要去見識呢個世界,唔抵得比香港D井底之蛙話啫⋯ 關島係美國地方,都話Not normal喎! 真係井底之蛙到極點! 無計⋯


原本以美人魚宮主號帆船做招來既帆船,正值兩年一次例行安全檢驗,所以要坐另一首遊艇,船上十多人,全是來自日本家庭,有老有嫩有些BB; 



好似隻龜


當出海無耐就見到我第一次見既飛魚,飛得好遠架! 不過只得數條,但一閃即逝來不及影相⋯ 出到海追尋海豚,每人都全神貫注,後來去到其實都頗近岸既水域⋯  嘩! 唔係一兩條,係一大群呀! “卡娃依”之聲此起彼落,幾乎每一個人都講,當然除了我及職員啦~
咁啱尋日報名後,facebook有兩個fd post左兩條不同大量殺海豚既報道,分別係法羅群島及日本⋯ 當見到呢群海豚係旁邊游過,十分感動!





呢張相有好多架!


賞豚後去另一個水域釣魚作餘興,但只得一個人釣到咋! 個個都食白果⋯ 點解唔帶我地去D多魚既地方呢?



整個過程2小時15分鐘,再由老闆娘車我返去,其間梗係又不停傾計啦~ 有樣野好好笑既,原來台灣同香港都一樣,有D老夫少妻既問題,少妻唔使講明來自邊啦⋯ 呢D少妻為求攞台灣戶籍,專向老伯埋手,所以台灣對呢班人有個稱號,叫”收屍大隊” 哈哈~


老闆娘好好,知我去食飯,車到我去世宗韓國餐館呀~


午餐又係果味,不過Lunch有套餐就平D,亦都細碟D~ 食完後要係烈日當空30幾度吓步行半小時返酒店,真係攞命! (香港現時得10度)
@1400

仲下緊半旗


返酒店瞓個晏覺先~ 瞓左陣去租車,尋日話最平$25-USD一日既已租出,依家只得$35-USD per day⋯ 唯有租啦⋯ 架車02年,年份在我角度其實不太舊,但架車又殘甩甩離離,睇黎大撞過,揸落仲chokchok吓! 我諗架車都有好大問題,真係少D技術都唔得呀⋯ 希望捱到兩日,好在用來附近代步唔係去得遠啫~



返酒店攞好腳架,睇睇地圖選擇南西部一處地方,影magic hour! 自己一個人先有心機慢慢影相咋! 今日影magic hour 個plan 係佢地走晒,得返我一個既時候諗既! 我諗要有椰樹做背景影張magic hour~
去到構好圖,但又比我發現部相機無電得17%,當然又係無吸取教訓無帶後備電啦⋯⋯ 最衰之後同一名好好傾既退役美國海軍吹水,移過部相機來合照,當到日落後既magic moment出現後,我都唔夠膽開機用僅餘既電來慢慢研究⋯ 最後返酒店睇無張滿意⋯





回程路經Califorlia mart又買pack刺身先,今次係黃鰭Tuna $3.9-USD; 返酒店放低刺身,換個相機電,就出發去逢星期三先有、上次一家人去既查莫洛夜市行街+食飯。
兜左個圈,同上次一樣好多人,今次可以認真行吓! (因上次諗住先食飯,但食完飯9點零已收晒檔⋯) 其實夜市除左做生意,仲有係比當地原住民一星期一日既聚會,見廣場有隊老band, 一啤啤既老人家跳舞或者坐係廣場,睇個樣應全是原住民。


當地人

查洛莫傳統舞,唔怪之去餐廳食野既份量咁大啦!


諗住食上次由韓國人經營既餐館,點知已連續兩次無開⋯ 今日咁旺都唔做生意既? 於是食第二間設計得好有特色既餐廳,BBQ Rabbit魚,味道麻麻⋯





11 則留言:

  1. 見你搭西伯利亞航線,我都心諗乜好多HK人去咩?

    回覆刪除
  2. 鬼咩,香港人乜都係跟風,而唔係去發掘。我都唔係有心嘲笑人,但有次同個同事傾閒計,佢連古巴同巴西都撈亂。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港人就係羊群心理嘛! 其實呢個世界好多美景,當香港人一窩蜂都去既時候,真正既一面已不復見了⋯

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 算罷啦,無凡夫俗子,又點顯得我地出塵脫俗呢,哈哈哈哈哈...... Magic moment 相,靚丫,何解唔滿意?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯! 其實我去一般人唔會去既地方,迷就想一個字,"型"囉~ 哈哈~
      第一張日準備落未Magic 構圖最好,諗住用呢個構圖來影,但之後移過部機,日落後既Magic構圖差左,你睇兩側既椰樹影唔晒, 唔夠優雅⋯

      刪除
  5. 銀仔, 呢D 大家都明嘅. 香港人怕C, 錫身, 唔衰得 . . . 去玩最緊要有TALKING POINT, 一系鬥平, 一系鬥豪. 見你去玩嗰D地方冷門, 聽嘅人搭唔到咀, 唔可以認C認屁, 咪只有話你系異類囉. >:)
    唔系點得小肥D 返兜又返兜北海道團都有人肯陪我癲 . . .哈哈哈. ^0^ 所以, 最緊要都系自己開心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能好似你咁唔抵得嘛,哈哈~
      你點同呢! 雖然你去來去去都係大熱既日本,但係你專注去鑽研一個國度,所以你都係"出塵脫俗"

      刪除
  6. 我鍾意去d香港人唔鍾意去嘅地方係因為我去旅行唔鍾意見到香港人,因為香港人多數都好嘈,又自我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯! 不過好多香港人都係五十步笑百步!

      刪除