2014年5月6日 星期二

Day 6 五星級的家(關島)

(Day 6) 2014-01-09
住宿:Tumon Bel-air serviced Residence
行程:關島


0815小康潛水
總教練台灣人Steven又名小小,風趣又生動,又潛返早幾日同兩老Fish eye範圍,雖然有些少失望,但仍然好多魚,不過可能天雨關係D水不太清⋯




係五星級既Sheraton check out後,去一間頗為隔涉既世宗韓國餐廳,雖然點了三個餸,但就比足4碗飯~ 食物唔錯! 尤其是鐵板牛仔骨~ 



食完就找尋與家人係關島最後一日既住宿,book左間service apartment,原來係一個屋苑,係管理處做個簡單既check in後,就取鎖匙入屋; 當打開門一刻,每人都嘩嘩聲!!! 真係一個五星級的家呀! 共兩層,三間房,如三個家庭就fit晒勒! $353-USD一晚其實都合理~




廚房,飯廳,地下既廁所

廚具一應俱全

二樓既三間大房,我住左上,並有右下既套廁~

極少出動既喼,但貼紙卻越來越多~


安頓好一切就先出發去港女好想去既outlet,佢話聽friend講D鞋好抵喎! 唔買對唔住自己果隻! 去到鞋店,港女話真係好平,差不多係半價,D女人牌子我就唔識,不過D款就覺得肉酸囉⋯ 最後港女都無收獲,Yeah~ 反而我係Tommy就有一條皮帶既收穫,$30-USD真係好抵,係香港價錢大眾化既服裝店Uniqlo都要賣成$200-HKD啦! 

關島有好多類型既飲品,仲比我見到D懷舊野
巴士站



之後去埋outlet旁既超市買餸,咁靚咁大既廚房無理由唔用架! 港女就買左一大筒1.5L雪糕,而我順道買D魚生刺身食~


今晚既節目係釣魚,係羅塔島見有無數大魚既海邊釣唔成,來到關島,到唔知邊度係釣魚地點,搵唔到個水深點,最後係一個避風塘石壆上釣,當然無收穫啦⋯

尋找釣點

兩老都有一齊玩


超市海鮮餐$75-usd,阿媽都話靚既虎蝦、牛扒、意粉、雪糕⋯ 不得不讚港女整既煎虎蝦好美味呀!



屋內有洗衣及乾衣機,無理由又唔用架! 雖然無洗衣粉,但用少少沐浴露來洗都OK啦~






12 則留言:

  1. 間廚房都大過我間屋呀!

    回覆刪除
  2. 間service apartment 真係正!!

    回覆刪除
  3. 如果係十幾人去住真係幾抵喎咁大間屋
    好耐冇見喱種吹波珠,原來仲有生產

    回覆刪除
    回覆
    1. 多d人去仲抵! 中學時宿營都係咁啦~
      係喎! 早前見朋友去北海道都見到吹波珠喎!

      刪除
  4. 去旅行我會帶洗衣粉,用個藥水膠樽裝住,或者朱古力豆膠樽裝喇,唔阻訂又有得用嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁牙⋯ 下次都諗諗先~ 因為我旅行都係用人地既洗手液或皂洗衫既

      刪除
  5. 證明我唔係「港女」,我去旅行比同行既男伴更加無shopping癮,連紀念品都好少買,因為一諗到要揹住周圍走就煩。同樣道理,初出道 backpacking 仲會帶洗衣粉,但後來越來越講求 pack light,用 hostel /旅館提供既番梘、洗手液算數。近年甚至連沖涼洗頭都係帶番梘就算,比沐浴露、洗頭水、護髮素輕好多(Lush 有賣洗頭護髮二用番梘,一舊可用幾個禮拜)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會買紀念品架~ 哈哈~ 不過通常最後先買!
      我初出道已無考慮過帶洗衣粉,反而依家經人一提會諗諗⋯ Lush? 等我留意吓先~

      刪除