2014年5月15日 星期四

Day 10 鬼頭刀(關島)

(Day 10) 2014-01-13
住宿:Aqua Suites Guam
行程:關島


網上照片

起身食早餐後又上網又報紙,攪到成1300先出門口; 趁仲有部車先去杜夢區先~ 去日本餐廳食一個壽司卷,行陣街,再突然想去早前買過刺身既Califouila超市買定D刺身,攪到好趕去還車⋯⋯





酒店睇錄播利物浦對屎篤城,驚險勝5:3,然後係度Hea⋯


飯前做運動,做完行25min去早前食個兩次既世宗韓國料理; 同之前一樣點了個鐵板燒牛肉,真係好大碟好好食,只不過今次係一個人食,我獨霸晒呀~ 個”阿豬媽”認得我仲問我係咪住係關島tim! 哈哈~



食飽飽正想步行返去之際,有個黑皮膚,貌似壞人係度工作既人話遇正收工,車埋我返酒店喎! 我諗會唔會車我去老笠呢? 猶疑左兩秒鐘即時答應! 佢架殘車要超大力關門,短短既車程,傾計時得知原來佢又係來自Chuuk,即我好想去,而又因機票太貴去唔成既密克羅尼西亞群島既其中一島呀! 
最後當然平安到步啦! 係我小人之心啫⋯ 唔通島國既人真係咁熱情既?


返到房Hea一陣又口痕隱唔住想食剛買既刺身! 除了Tuna及三文魚併盤,另外白色既係Mahi mahi fish,上網一查原來叫”鬼頭刀”魚呀! 學名叫鯕鰍⋯ 好好味架! 咁大個仔都未食過呢款魚來做刺身架! (返到香港D壽司店都留意唔到呢款魚既)

維基是咁形容的:
本魚棲息在海洋表層,從表層至水深10公尺。喜群集於蔭影流木、浮藻區,晝行性。屬肉食性,以飛魚、沙丁魚或其他魚類為食。

食用魚,肉質白,味道淡,適合做成生魚片、醃漬、魚丸魚鬆,另外也是著名的遊釣魚種。



網上照片


17 則留言:

  1. 島國人嘅熱情,真係可以令本來平凡嘅地方變得難忘。佢地外表凶神惡煞,遊客被嚇親,然後至發覺人地一片好心,你唔係第一個。不過話說回來,出門小心D,都係應該,我就一定唔敢上陌生人車,唔同你,你唔打得都睇得丫(我估)。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 然後個人更加懶,度度都唔想去

      刪除
  3. 我相信俾條”鬼頭刀”魚咬一下都幾係嘢.

    回覆刪除
  4. 呢日節目係為食喎!冇游水呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎! 原來有主題噃~ 今日無,唔想游~

      刪除
  5. 嘿嘿,有乜好得過行行企企,食飯幾味!

    回覆刪除