2014年5月11日 星期日

Day 8 獨留關島,再環島遊(關島)

(Day 8) 2014-01-11
住宿:Aqua Suites Guam
行程:關島南部


點解會留多一星期? 其實呢一星期我原先諗住去多一個島,而唔係留係關島架! 呢一個島就係密克羅尼西亞群島既Chuuk,Chuuk海邊有一百幾十隻二戰時既殘骸,場面壯觀,雖然我唔係潛水愛好者⋯
起初都諗住去硬既,不過三思後,機票極其不合理,1hr48mn既機程就索價近$6000-HKD,呢個價錢真係比佢航程遠十陪既歐洲都去到啦! 2hr15mn去帛琉竟要$7389-HKD! 而去遠一點既馬紹爾群島,票價更高達$13000-HKD tim! 因為太平洋地區係美國航空獨市生意,無計! 就係咁,銀仔就獨留關島多一星期勒⋯


朝早食左D麥皮同餅,係房內上網搵資料攪左一大輪,得知租車公司租夠一星期可以平$25-USD,攪到中午先出門口。


先去滕一番食拉麵,好細碗唔飽,並睇埋D帶來咁耐都未睇過既資料,諗定今日要去既景點,決定再去南部!
之後再去機場租車公司延長多兩日,架車無油要入油,每加倫只係$4.75-USD, 即約$9-HKD一Lite, 打爆架車都只係$38-USD,真係抵呀!


又去Hagatna,因為有個景點未去架!
”Fort San Agueda”
阿布根堡坐落於亞加納的制高點,具有進可攻退可守的重要戰略位置,一直是兵家必爭之地。19世紀初期,西班牙軍隊為防止查莫洛人反抗襲擊,在這裡興建防衛性雙層碉堡,到了二次世界大戰時期,佔領關島的日軍,更在此設立砲台,以嚇阻美軍進犯。現在阿部根堡已不再是軍事用途,擁有制高點的特色反倒成為遊客必訪的景點之一





然後再一次細味西班牙廣場!
西班牙花園廣場 Plaza de Espana 
原為西班牙統治時期的總督官邸,現列為國家保護級的古蹟之一。廣場中央的六角形涼亭是音樂廳,中亭還有一座巧克力屋,為昔日總督夫人宴請貴賓的場所。 


上:總督官邸


反方向南部環半島遊,1640去到Talofofo瀑布公園已差不多關門啦⋯ 落車詢問下個職員話1730先關門,仲叫我放心入去tim!
此刻既然撞到同事喎!!! 真係世界係細小小小呀!

途中靚景


呢度最出名係Talofofo瀑布外,仲有一個洞穴,叫橫井山洞 Yokoi’s Cave 網上描述是咁的:
1944年,美軍反攻關島後,日籍士兵橫井山藏身在泰拉佛佛一處叢林山洞內,直到 1972 年才被當地農人發現」










臨走時入埋公園內既唔之乜冬冬既愛之園,園內全是鹹濕石像,怪不得要over19歲先準入啦! 恕我唔識欣賞,加上臨近關門人影都無,啲石像好似有生命咁,溶左我咪大獲! 毛管都凍,即時走人!



回程時天已黑齊,見到山頭有一大條火龍! 原來係當地罕有既山火,連當地人都話never seen呀! 於是一同落車影相!





晚餐係之前同家人環島游時路過問路既酒吧,食fish&chip,但今次只得我一人,雖然不是整條魚,係魚柳,不過都好鮮呀! 詢問之吓原來係每日新鮮捉架! 呢度位置正正係碼頭,唔怪之啦~



12 則留言:

  1. 瀑布唔夠水咁,唔係雨季呢!
    有條爛左嘅橋喎!
    山火!佢地點救熄呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無水唔知係咪慢快門既錯覺呢? 因為水量都ok既~
      果條爛橋事後先知係一個景點黎架,但就無深究⋯ 山火壇野我又無跟進噃~ 哈哈~

      刪除
  2. 個愛之園係咪畀人去學招式架??

    回覆刪除
  3. 嘩~~~貴成咁畀著我都唔去><

    回覆刪除
  4. 睇完即刻好想再去關島, 果時去Honeymoon都未有Digital Camera, 影咗相都Share唔到 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 得架! 攞D飛林去曬相舖就可做隻DVD,就可數碼保存架啦~ 雖然質素係差D...
      我睇返我未進化到數碼時代時D相,我既攝影技術真係慘不忍睹呀! 係我《回憶之旅》馬爾代夫或之前呀,你可睇睇轉成數碼既質素

      刪除
  5. 我發現好多"liu lung"島國物價都畸形地高,可能 infrastructure 欠奉,乜都要高成本。至於果個鹹濕樂園...... 我指愛之園,好似好小兒科啫(比起印度 Khajuraho),有無研究整呢個嘅嘢用意何在?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,物價高因為山卡拉,成本高,但無理由機票會咁貴嘛⋯ 係當地揸車入油都唔係貴吖!
      果個愛滋園無深究喎,當時成個園得我一人,好恐怖嚇到毛管凍即走人

      刪除
  6. 一個人嘅生活好寫意喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一般⋯ 如去得成另一個島會更寫意囉⋯

      刪除