2014年5月9日 星期五

Day 7 離別(關島)

(Day 7) 2014-01-10
住宿:Aqua Suites Guam
行程:關島


係五星級的家瞓飽後,由港女整埋D意粉及餃子做早午餐,食完仲有港女筒雪糕⋯
@1200


check out 後,先去太平洋戰爭公園,再去郵局由港女買郵票寄出佢寄比friend既十幾張post card; 我呢? 無喎! 除非係好特別既地方我先會寄既!


當地死左位重要人物,全部下半旗


之後去到我黎緊一星期住既Aqua Suites Guam酒店; check in上房,更年期阿媽既牢騷又發作啦! 見到D茶包沐浴露開始鬧,前日Sheraton無refill既牙膚都仲講到今日! 之後我提議吓用埋呢兩個鐘去沙灘遊吓水啫,其實老豆都想去,阿媽就爆足十多分鐘,(因為阿媽唔想再開喼攞野)真係我都頂唔順⋯ 一入小小既房間把聲就爆足咁耐! 牆身都好似震裂咁呀! 拿拿林同港女換泳衣出門口,見港女面色都不太好,真為難了港女了⋯




今次去島國旅行,緊係陽光海灘啦! 唔計潛水,實質只係係羅塔島游了半個鐘水,所以港女都放棄去免稅店而去沙灘; 去既係Agana, D水係就好清,不過行到好出都好鬼淺水,又無魚睇,而且仲有tour不停玩水上電單車同香蕉船穿梭往來,都幾危險! 曬左陣又浸左陣水,約莫一個鐘走人。


返到酒店見兩老正食緊壽司卷物,原來佢地出去附近行,仲話附近有個保齡球場叫我一條友都去轆齡喎⋯ 我同港女沖涼後拿拿林去食野,食返早前食過好正既韓國餐館”世宗”,由於無乜時間,諗諗吓都應該食快靚正既而唔係呢度,攪到最後趕頭趕命去機場,又比阿媽鬧爆⋯



1830揸車係Departure放低佢地(佢地1925起飛),諗住泊好部車就去送機,點知兜左兩個圈都無得比公眾泊,原來同香港一樣,carpark係arrivel; 無時間啦! 係離境層盡頭既拖車地帶都泊,走入去check in 櫃台,無晒人! 要去到保安檢查,見佢地正進行安檢,來不及跟港女擁抱,只能隔住個保安檢查處揮手,也跟兩老揮手道別⋯ 


於是急急腳返回話會拖車既位置攞車,見個天正直magic hour既尾聲,又無帶腳架,唯有借住架海關農夫車既車尾固定部相機啦! 點知影影吓有個警察搵支電筒射住我盤問⋯ 好驚呀! 會唔會搵電槍拮我架⋯ 好在問了幾句就趕我走⋯


諗住係機場附近搵個好位等待飛機起飛,但兜來兜去越兜越遠都搵唔到個好位⋯ 最後又去到K-Mark既大停車場,呆望機場; 自十幾年前搬出來一個人住以來,今個trip係跟兩老相處最長既一次時間呀! (以前日日返去食飯,自從幾年前阿媽突然話好辛苦劈炮唔煮之後,只係一星期返去食一次)
雖然阿媽既牢騷煩音真係好煩,但呢一刻身邊一個人都無,靜蠅蠅咁,又特然想聽返阿媽既鬧人聲喎! 一個人,無乜方向tim...


好! 又去關島最旺既杜夢區行行先,順便替港女交低要買既咖啡; 成日話要影聖誕燈飾既公園依家先影,行過免稅店,也行過數間既百貨公司,買了港女既咖啡,也買了姪女希希既行李牌,及老豆想買而又無買既鉛子筆。




路過大型水族館

街頭既刺激活動,好多日本人玩架!

健康飲食~









10 則留言:

  1. 嘿 . . . 家家有本!! ^0^ 你都還好意思 要港女陪兩老回香港. 哈哈哈. 真系呢 . . .

    回覆刪除
  2. 「前日Sheraton無refill既牙膚都仲講到今日」––––有乜出奇呀,我阿媽當年同我阿爸渡蜜月嘅嘢而家都仲有得鵝啦,哈哈!阿嫂放假都要包餃子,跟住仲要睇老人家面色,真係「難為了家嫂」!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今時今日真係唔係個個得,連我都差點頂唔住⋯ 都係叫返港女順耳D~

      刪除
  3. 咁嘅"港女"去邊度搵,要煮嘢你哋食,又有要照顧兩老,仲要俾你一個人繼續風流快活,捉實d呀,走咗你咸唔返架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦! 你偏心! 好似你由西伯利亞讚港女到蒙古,再由蒙古讚到關島,想點!

      刪除
    2. 我邊有偏心,你睇吓樓上樓下個個都讚港女啦,唔抵得你又講你d港男嘢我哋聽,睇吓有無人讚你...XDDD

      刪除
    3. 車! 唔同你講,你偏心! :P

      刪除
  4. 有自己的空間喇,你點樣打發?探險?
    magic hour,冇相嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無腳架magic hour影極都唔靚⋯
      點樣打發? 就係經常無所事事囉~ 哈哈~

      刪除