2014年5月19日 星期一

Day 13 陽光與海灘(關島)

(Day 13) 2014-01-16
住宿:Aqua Suites Guam
行程:關島


離開酒店前又係既定既節目,1430先捨得出門口; 先去滕一番食碗拉麵,然後趁最後一日去沙灘曬太陽,因為聽日酒店check out左無得沖涼,而且香港依家天氣寒冷得十零度,梗係感受多點既熱辣辣陽光啦~



今次去呢個沙灘係正市中心,酒店林立既背後; 同之前去既兩個主要本地人為主既唔同,今次全部遊客,8成係日本妹~ 
我於是曬吓白雪雪既心口,又遊水; 水好淺,但好清,一樣見到珊瑚魚~ 好似同魚一同暢泳咁呀~
係近岸浸水期間,見兩個日本好不停擺pose玩自拍,並叫我幫手揸機⋯ 原來佢地想玩跳起,比我一剔攪掂,佢地真係開心到飛起~ 最後當然捉埋我合照啦~ 
佢知我香港人後,第一個反應係⋯ 香港人英文好好既⋯ 吓! 乜真架咩? 佢地兩個自己來關島玩,同我去旅行認識到既日本妹一樣,英文都係有限公司,可能只有小學水平,但人地一樣可以向世界出發! 咁我地香港呢? 就算空有一身好英語,好多地方都唔敢去!



係沙灘逗留左兩小時要走之際,見有幾個青年玩水上滑板既玩意,我駐足留意,即被邀請,當然玩啦! 佢地原來都係玩左第二日咋! 
呢個我都唔知叫乜玩意,問佢學懂後係咪出去滑浪又話唔係,只係極淺水既地方滑行⋯不過我想信係滑浪既初階~



返去沖完涼即刻出去早前去過既Fort San Agueda,從高處影關島中心既Magic先,點知個天唔靚,求其影兩張就算Lu⋯



影完又落去無開既夜市,睇吓已連續兩次摸門釘既韓國餐館有無開先⋯ 係有既! 食左個魚湯,有成條好新鮮既魚,好飽~






7 則留言:

  1. 回覆
    1. 啊! 但只限係極淺水度玩架?

      刪除
    2. 啊, skimboard . . . 小肥小時候同隣居去石澳, 大浪灣會玩自家製嘅原始版本 [skimboard] 其實同一張小圓桌面分別不大, 只是打磨後薄少少. . . 哈哈哈

      刪除
    3. 我第一次接觸呢個玩意咋

      刪除
  2. 連續兩次摸門釘都要再去,果然係銀仔...XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉⋯ 一個人又無野做,又唔心死⋯

      刪除