2014年5月16日 星期五

Day 11 發夢王(關島)

(Day 11) 2014-01-14
住宿:Aqua Suites Guam
行程:關島


今日係用來浪費時光的! 10時起床食早餐,跟住又係房內做D指定動作,上網、睇報紙、食埋D刺身、同埋唔知做乜⋯ 攪到1530先捨得出門口!



去酒店旁既一間越南野”Bamboom”食野,嘩! $11.5一碗麵好貴呀⋯ 但都要食架⋯
食完諗住行落沙灘曬太陽,行到呢條14B路盡頭落斜前,竟然有指示牌話唔比人行落山丘,因為無行人路,而車路又極窄好危險⋯ 左行右行竟然無樓梯或行人路可以行落去! 咁都得? 即係歧視我D無車之人啫!!!


曬唔成行返轉頭搵係地圖介紹,一間租平車既公司,去到真係如介紹所講$25-USD一日仲連堆保險Tim! 抵到爛~ 一於聽日下午來租先~


於是打道回府,路經油站買兩條朱古力一路行一路食先~


返到房打遊記同上網~ 做完運動正想去食路口間Papa Johns之際,原來傾盆大雨倒水咁⋯ 好在係過雲雨,十多分鐘後停雨,即時gogogo~


點解要食Papa Johns? 因為出發前剛睇完一套戲,叫”發夢王大歷險” (The Secret Life of Walter Mitty),由賓史迪拿主演,我已睇過佢好幾套戲啦! 佢做親都係喜劇,由最初既非常外父,後來既翻生朱羅館,真係笑到碌地呀!  今次再睇佢做戲,蒼桑左好多呀! 計一計,原來我對上次睇佢做”朱羅館”都成7,8年前既事啦⋯ 今次入場諗住純粹笑一翻,點知原來係一套百感交集既戲,加上佢歷險既地點正正我早前去完,新鮮滾熱辣既格陵蘭首府Nuuk及冰島,十分親切~ (及後講既阿富汗同喜馬拉雅山好明顯係係冰島拍既),而尾部既內容就更精警
[當片中攝影師在喜瑪拉雅山山脊靜待野生花豹的出現,準備拍攝出色的生態照片,但目標出現後,辛潘卻停止獵攝,反而用眼睛去看,去感受,而不是透過相機鏡頭去「看」。對熟悉攝影的朋友來說,辛潘的行為值得反省,譬如到了他國旅遊時,遇見美景便匆忙舉起照相機拍攝,根本沒有放低相機去欣賞及感受,這局限了我們所看到的世界,視野也狹窄了。]


以上內容係Blogspot”司徒隨想曲”既感想節錄,英雄所見略同,我懶得打所以copy落黎! 而我呢? 雖然比以往更注重攝影,畢竟我更愛旅遊,旅途上除了影靚相外,當然還會慢慢感受啦~ 有時買埋茶點對住個靚景食,有時更會痴呆一段時間tim!


講返Papa Jonhs, 就係主角年青時因父親剛去世而要去打工既地方,見係路口有一間當然試吓啦~



叫左最平8吋既Pizza,$7.99-USD連牛油,幾好味~ 不過問過店員竟然唔知有呢套戲喎⋯

食Pizza我諗起早前既新聞! 好似係紐約市長用刀叉來食Pizza,比美國人狂插! 原來美國人係用手來食,意大利先用刀叉來食架! 我來到美國都體驗吓美國食法先~ 哈哈~ (雖然香港都經常係咁食)




D人大部份外賣,所以空無一人!




10 則留言:

  1. 回覆
    1. 係囉! 外國唔係興薄chichi架咩!
      覆你留言時先諗起食Pizza當時既感受,加番上去先~

      刪除
  2. 喂!你真係一日懶過一日喎!

    回覆刪除
  3. Blogspot”司徒隨想曲”既感想節錄>>
    要睇下佢影嘅相,究竟佢影過咩野相,影相的程度點呢,係邊個階段會有咁嘅感想體驗呢!
    而對我來講,影相係擴闊我視野,年青時我旅行只影建築物呢!鍾意影相之後,我開始影日出日落,先知道每一個日出日落都唔同,令我對光影顏色變化分辨得更仔細,之後大自然花草樹木都鍾意影啦!可能有一日當我覺得影相的世界已經盡頭,而想要跟自然界的聲音溝通好強烈,或者會分配更多時間接觸無色無聲的世界嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 其實呢套戲帶出呢個信息,對愛攝影既人一定有D反感架啦~ 不要見怪~ 你既感想我已知道了,不如我也講講我對旅遊攝影既歷程感想吧;
      也用日落來分享吧! 我以前只用傻瓜機,去到被喻為全世界最美日落既希臘,只影了幾張日落既滿意相,就慢慢用眼來感受,靜待鹹蛋黃落下; 到後來我都迷上攝影(自西安開始),一直尋找世界美景,當然已換上單反啦,起初太著迷了,影日落時坐定定已開始影,期間不停影,因為每張都唔夠滿意,直至影埋magic hour先夠皮⋯ 後來旅程結束,睇返照片確實好美好有滿足感,但發覺我好似完全無欣賞過日落美景咁,只限從硬照來欣賞,最後發現甚至整個旅程也如是⋯ 因為全程諗緊點構圖,或不停用相機去影⋯
      於是自己認真諗諗,當遇上美景時,攝影同親眼感受一定係此消彼長的,畢竟我更愛旅遊,現在我以盡量爭取多點用親眼來欣賞(其實極光時都係影多過睇架,哈哈)
      所以呢,只係各人既取向不同啫~ 靜靜雞話你知,自上次起我已換上full frame啦! 哈哈~

      刪除
  4. 「及後講既阿富汗同喜馬拉雅山好明顯係係冰島拍既」––––最近睇 Noah 都一眼認得出水災後新世界係冰島。不過都好過印度Bollywood某套電影 “Hum Dil 乜乜乜”,響Budapest著名地標面前扮係意大利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 有時預算唔夠唔緊要,唔好咁假嘛~ 好劇本都唔一定要去咁遠丫!

      刪除
  5. 嘩~~~成間餐廳你包場喎

    回覆刪除