2014年4月29日 星期二

Day 5 衝上雲霄Ⅲ(關島)

(Day 5) 2014-01-08
住宿:Sheraton Hotel
行程:關島


關島重頭戲節目,就係”衝上雲霄”喇! 


晨早起床,我同港女食上次冰島食剩既即沖食物”五穀粥”,而兩老應該都係挨杯麵。


0915揸飛機公司既專車來接我們,"架仔"司機當知道兩老都上車時都有D驚奇! 咁我地表示兩老係乘客(因為揸飛機時可以載兩名乘客) 佢諗左陣都比晒我地上車; 當時7人車上已有一對日本情侶,咁唯有迫少少了⋯


這個體驗揸飛機既公司,叫”Sky Guam”應該由日本人經營,因為每個職員都係日本人; 今次體驗飛行每人$190-USD 45 min可載兩名乘客


我們先到”候機室”等候,因為同我地同車來既日本情侶玩先; 這裡有咖啡水機Ice tea任你享用~ 牆上掛左駕駛倉既大型海報,模型飛機隨處可見,仲有各式制服比你著黎影相啦~ 個職員鄭重咁講,D制服影吓相好啦,切勿試圖著去揸飛機,因為會好熱的! 哈哈~ 睇黎真係有人咁做噃~





等了超過半小時,終於到我地啦~ 先由港女做機師,乘客有我同阿媽,用盡乘客名額! 因為我要影相同錄影嘛! 而兩老,當尋日提議玩揸飛機時,都預左”蛇歸”阿媽唔坐,姑且一問,佢竟然話願意做乘客喎! 真係估佢唔到! 當然仲有一個就係助手啦~ 即教練!



第二轉輪到Captain Silver啦~ 乘客有老豆,港女負責揸機;整個過程不太難,全程教練旁住,我只係控制駄盤; 出到跑道佢會指示你當去到標板某過速度,就要慢慢將駄盤拉埋身邊起飛啦~ 上到雲霄,只需跟從教練既轉向,可能係空中既時間太長,疲累既教練比我望到佢釣魚呀!
最難既莫過於降落,極力嘗試將架飛機對準條跑道,但都偏差太遠⋯ 這樣教練三爬兩潑就對準跑道給我降落了~ 呢方面港女做得好過我呀!




玩後感:
這個價錢絕對超值! 搭去羅塔島短短半小時既機程都要二千港紙啦! 差不多相同價錢,仲可以自己駕駛,時間比去羅塔島更長,仲可以載多個乘客! 再者如只係搭觀光飛機,相信世界任何地方都過$500-HKD呱? 所以呢個乘客又係抵既! 所有野加加埋埋都唔使講啦⋯


玩完後返入”後機室”,坐爆晒等候既客人,而且全是香港人tim! 睇黎揸飛機係港人來關島必玩既節目噃~ 
之後諗住買返D手信,但司機企定定係門口好似趕我地走咁,唯有唔買⋯



午餐去杜夢區食日本居酒屋

$33-USD





24 則留言:

  1. 回覆
    1. 可能你識得有去過關島既人都有玩過,唔勁⋯

      刪除
  2. 抵!真系好抵玩! 我上年北海道坐直升機玩幾分鐘(乘客)都成兩萬円!關島真系抵玩 ^。^

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾分鐘(乘客)都成兩萬円! 咁鬼貴? 係迷有特別景睇?

      刪除
    2. 嘿, 修正 ~ 6分鐘啦 . . . 大人每位 1萬yen, 小朋友9折
      http://littlefatjapan.blogspot.hk/2013/04/13-day-4_8.html ^0^ 睇流冰

      刪除
    3. 因為你已經坐過破冰島近距離接觸,再坐直升機加上這個價錢所以唔係好抵⋯

      刪除
  3. 我唔敢揸飛機,我想做乘客啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 話就係我揸,其實主要都係教練揸,所以唔使驚架~ 不過做乘客都抵到極啦!

      刪除
  4. 如果咁計又真係幾抵玩喎!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對係,所以係港人必玩~ 再者我搭完半小時去羅塔島既航班,比較完更加抵!

      刪除
  5. 回覆
    1. 絕對係,所以係港人必玩~ 再者我搭完半小時去羅塔島既航班,比較完更加抵!

      刪除
  6. 原來真係隨時邊個都可以學開飛機?唔怪得我有個 friend 都話教我揸飛機啦!另外,乜 ITA 電台條 link 唔 work 咩?唔好意思!如果仲有興趣,唯有先入 ITA 論壇,click 入「網上電台 ITA Channel」題目,選擇國際自由行,我個訪問響第4頁,27/10 第332集。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢D叫體驗啫,乜都學唔到,但要學既課程應該一定有,因為呢D學校唔止一間;
      網上電台我之前都搵過你既方法,稍後再試吓先~

      刪除
  7. 45 min,抵。我上次係芬蘭衝上雲霄做乘客, 水上TAXI, 要6X.00 EURO 得10 min only!! :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 芬蘭睇雪景? 所以關島真係好抵架!

      刪除
  8. 抵到爛,有機會我都想試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國果面揸飛機應該都好大眾化,你之前去過係咪架?

      刪除
    2. hehe~ sorry,我都忘記左tim!

      刪除