2014年4月8日 星期二

Day 2 一事無成(羅塔島)

(Day 2) 2014-01-05
住宿:Sunrise Hotel
行程:羅塔島


瞓左11小時,0930瞓醒,梳刷後去左另一間餐廳As Paris食早餐,嘩!真係好大碟呀! 我今早食左兩個包+一隻蕉,所以無叫,而佢地每人叫一個,有牛肉飯,海鮮奄列,熱香餅,肉桂味西多士,仲有幾邊橙,我食剩餘物資都好鬼飽啦!
 

食完早餐去海邊行一陣,有好多船既殘骸,不知是否特登來養珊瑚呢?

阿媽鐘意係度煙+啤酒

西多港女好鍾意食架! 不過比我不知不覺食晒~

鬥雞文化,相信係當地多菲律賓移民有關


兩老執貝殼比姪女,即佢地既乖孫希希~

上圖:係當地查莫洛人既文化,古代用來作建築物既地基架!
下圖:村內教堂



返住宿執好晒行李,都攪左個幾鐘,出發! 先去附近既景點,去返尋日既遊艇碼頭,D水好清呀! 仲見到有斤半重既青衣魚tim!  




之後去湯加洞穴,裡面全是鐘乳石; 再上山去,全Songsong Village 最佳既瞭望台,這裡睇晒全Songsong Village既全景,仲遠眺埋Wedding Cake Mountain tim! 

湯加洞穴

洞內全是鐘乳石,左下圖有兩隻野鳥棲息


Songsong 全景, 最遠有舊結婚蛋糕~

及後再沿路影,近Songsong Village既路旁,盡是荒廢既海邊餐廳,空置既酒店,看見有咁多荒廢食肆及酒店,可以想像以前羅塔島應該是曾經短暫光輝過的...


途中去Rota resort 買紀念品,再上另一座山去二戰時日本留下既炮台,就係路經咁多景點,攪到去到Jackie既Sunrise Hotel 已是1730了,當港女裝身完畢去影婚紗相已經日落西山了... 

同TVB藝員Joe Junior同名既紀念公園海邊好靚呀

Rota Resort一景



唔死心既情況下一於出車,先去Jackie介紹話好近既沙灘,不過該沙灘遠離馬路,進入小路由於太多雜早阻路,行了一段都係倒車回頭吧... 再揸去今日路過既石灘,到埗時天空只有晚霞,光線不足我唔夠功力都係算吧...


返Hotel接返二老後即時出發回Songsong Village,今早食過早餐既餐廳食晚餐,因為被今早既餐牌吸引,有鹿肉食! 老豆話一定要食架!!!



晚餐點左鹿肉湯,炒鹿肉及鹿扒,不過鹿扒都係砌碎,賣相及味道同炒鹿肉差不多! 反而鹿湯好濃,帶點椰子味,好有熱帶島國風味~ 結賬後,職員特別送上兩個橙,話係Happy new year gift喎~ 咁熱既happy new year真係唔係好慣~ :P

全部黑忟忟


食完晚餐一家人諗住興高采烈去釣魚及燒魚食,去到碼頭才發覺,我早前去兩老房間會合兩老時,因為我要去廁所而放下釣具,竟然留係二老間房... 釣唔成魚老豆都好失望⋯
唉! 婚紗影唔到,魚又釣唔成,總之就係一事無成...


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 職員話係山上有喎,但我未見過⋯

      刪除
  2. 哈哈,你今日似玩搞事版多D ^.^ 左藤右藤無咗一日 。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉! 尤其婚紗相!
      不過好彩都玩左好多景點既~

      刪除
  3. 多澄澈的水! 十字架那幅照片很有氣勢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我有張無十字架既仲有氣勢架~

      刪除
  4. 阿嫂帶埋婚紗+成套架生入島??? 你爸媽真係好有歷險精神,我阿媽弱不禁風,我去嘅地方,佢剩係聽見都精神緊張,仲成日勸我戒除呢個不良嗜好。Btw,我梗係唔可以帶佢地從南美玩到阿拉斯加啦,從南半球出發,係因為我家基地響南半球咋......

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎! 你係新認識既朋友仔黎噃⋯ 其實上次西伯利亞之旅已有帶婚紗架啦~ 唔使成套架生,舊零水婚紗用完即棄~
      哦~ 原來你係生活在南半球既仆友,晚晚有南十字星陪你瞓覺! 我阿媽9唔9都問我究竟去玩未架! wakaka~

      刪除
  5. 你預多一日係羅塔島,咪可以慢慢影婚紗相囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唯有下一朝⋯ 起初唔知羅塔島真係咁正架!

      刪除
  6. 天朗氣清,水清沙滑。婚紗相影唔到,魚又無得釣。。。
    哼,咁都得,要罰。。。。。。你同他們去多次。
    講笑咋!!!哈哈。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂! 講笑唔使咁就住就住噃! 我地都識左咁耐洛~
      善意惡意我識分既~

      刪除
  7. 隨緣啦~~~^^第二日再去影相和釣魚囉!
    太平洋島國個天和海真係好藍好靚好平靜,好難想像當年二戰時戰況有幾慘烈@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯! 隨緣啦⋯
      我今次去到,加深了解左慘烈既太平洋戰爭⋯

      刪除
  8. 兩老好似大細路...咩新鮮嘢都有興趣試...XDD

    回覆刪除
  9. 係呀! 估唔到佢地咁接受新事物架?

    回覆刪除