2014年4月17日 星期四

續Day 3 唔正常!(關島)

續(Day 3) 2014-1-6
住宿:Sheraton Hotel
行程:羅塔島 —> 關島


返到關島機場,係一排既租車櫃台求其搵左間National,用$65-USD per day連保險共租6日; 攞車後即時去最近既K-mark超市食醫肚先! 因為今日只係食過杯麵同幾塊餅乾落肚咋! 餓C兩老了,hehe...
@1600




食飽後行超市,二老當然最緊要佢地既啤酒啦! 又買兩打! 二老最緊要係煙同酒,點解唔煙唔酒既我一D都唔似佢既?

好多芝士波~



數貨完就揸車去搵book好既Sheraton,沿途所見關島似一個城市多個一個島國囉! 
去到Sheraton check in 上房⋯⋯ 嘩!!! 真定假呀! 係套房!!! 廁所電視露台通通兩個! 但上網book酒店時顯示只係33平方米喎⋯ 點解咁呢? 唔理啦! 我咁大個仔住酒店都係第一次住套房咋! 平均每晚都只係$1200-HKD咋! 出發前港女有個friend,竟然話佢去關島呢個蜜月聖地都”Not Normal喎! (港女話佢只係來來去去都係過熱門既地方) ,睇黎咁既價錢住到5星級酒店既套房又真係好 Not Normal喎~
兩老係另一間套房都嘩嘩聲呀!


晚上自助餐有玩火show表演




係房間享受一陣,我就打吓遊記; 2000再出動去食晚餐,由於個個都唔太肚餓,所以決定去一個當地夜市逛,但揸左好耐車先到,原來今日無開⋯⋯ 
於是決定食拉麵,去書中介紹,全關島最旺既杜夢區,”藤一番拉麵”,食完逛左陣相信最旺既杜夢區一少部分,只見全是日本人,西人好似無乜點發現,呢度真的是美國管轄的嗎? 美國地方竟然全街都係日本人,真係超級Not Normal呀!!!


油價平過香港

醉爆!




14 則留言:

  1. 哈哈, 原來賺咗間靚房. :P
    關島, 夏威夷 一直都系日本人外遊嘅首選 . . . 可能都系二次大戰後嘅崇拜結果 . . .

    回覆刪除
    回覆
    1. 賺晒~ 不過唔好睇表面!
      日本人外遊嘅首選? 原來如此~

      刪除
    2. 嘿, 補充一吓 ~ 10年前的資料 . . .
      「關島」有小夏威夷之稱,是日本人最愛的結婚天堂。
      浪漫婚禮 日人最愛~ 在關島的杜夢灣沿岸,處處可見小巧可愛的白色教堂,不少飯店都擁有自己的教堂,而且是供不應求。2002年光在關島結婚的日本人就有1萬對!(每間教堂平均一天辦8場,日本人排隊等結婚,韓國人在等候補。)
      為何日本人流行在關島結婚? 原來日本人的習俗,結婚必須準備禮物給所有親戚朋友。 為躲結婚債,年輕一代的日本人,轉投向鄰近的關島辦婚禮,據當地人透露,透過教堂的婚禮經紀公司辦婚禮,連同場地、牧師、飯店6~12人的宴席、蜜月套房等套裝,5000元美金就可以搞定,換來一輩子的浪漫回憶。
      關島旅遊界不時有針對日本旅客的減價促銷,對日本人來說,價錢跟國內遊相若,在那裏購買LV等名牌貨也比國內便宜,所以遊關島很化算。而且,關島同樣有藍天白雲沙灘,加上日本飛去只需四小時,所以是很多沒錢去夏威夷度假的日本年輕情侶的熱遊點。
      但親切感可能才是主因。歷史上,日本曾於1941至1944年佔據關島殖民,日本人對關島毫不陌生,遊當地多少有點優越感。更重要是當地官方語言雖是英語和查莫羅語,但街上所有商店都有日文海報、餐廳有日文菜單,巴士站牌甚至只有日文沒英文,令關島像日本屬島多於美國屬島,這對外語能力有限的日本人來說,完全不用擔心雞同鴨講。
      日本遊客多,關島人一見到黑頭髮、黃皮膚的人都會講日語,一些食肆見有日本遊客就會拿出價錢較貴的日文菜單,因為在關島人眼中,日本人是大客。

      刪除
    3. 果然好詳盡既資料噃~ 多謝小肥~

      刪除
  2. Kmart 確係無處不在!見到那套房,我都禁不住「嘩」一聲。不煙不酒的男人,一定要加分。原來關島是日本人外遊首選?難怪當年那位情深款款的日本男,說他的「夢想」是與我一起到關島......

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有係邊見到Kmart? 美加? 你唔好係咁讚我,我怕羞架~ hehe~
      係咪首選我唔知,但上面小肥呢個日本通講既,我信~
      我相信你一定諗都無諗個日本男啦,佢個夢想竟然係去關島⋯

      刪除
  3. 你港女真體貼,肯跟你同兩老去旅行。
    我可能生得冇咁樣衰,好多時定房,酒店接待員都同我免費 upgrade. 有年去吳哥窟,酒店仲比咗間好似總統套房咁大嘅房俾我,認真過癮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得啱,相見好同住難嘛,而且阿媽都唔易相處⋯
      咦! 你咁講我要去整整容先,我都想成有免費 upgrade呀~ 哈哈~
      吳哥窟邊間酒店呀?我黎緊應該去呀,睇吓先~

      刪除
  4. 回覆
    1. 咦! 其實當時港女求其影咋! 依家睇真D,好似係噃!

      刪除
  5. 間套房$1200真係好抵wor! 係咪upgrade左? BTW, D芝士波好誇張!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔係upgrade,酒店陸續裝修緊,可能原本既房變晒呢D套房,因為上網睇D review個個都鬧佢房間殘舊既; 雖然間房係抵,但總括而言關島及唔上羅塔島咁正! 有興趣反早一兩日遊記睇睇啦~

      刪除
  6. 哈!你話唔正常係咁解!

    回覆刪除