2014年4月10日 星期四

Day 3 再見世外桃源(羅塔島)

(Day 3) 2014-1-6
住宿:Sheraton Hotel
行程:羅塔島 —> 關島


0900起床,要爭取時間係羅塔島影婚紗相!


有人會問,之後都會去關島啦,點解唔去關島先影呢? 熟悉銀仔既人都知,銀仔唔鍾意人云亦云,隨波逐流
,依家見到D人出國影婚紗相(尤其D港女),影親都係巴黎鐵塔,大笨鐘,個個一式一樣,真係你唔悶我都睇都悶呀! (雖然串左少少,唔好見怪,哈哈)

銀仔去旅行都鍾意冷門國度,影婚紗相當然要係無人去既羅塔島啦!而大部份港人都去影婚紗相既關島!? D教堂真係好靚⋯ 但係我應該唔影了⋯ 今次係繼上次西伯利亞及蒙古後,累積第三個國度既婚紗相喇~



由於尋晚落大雨,今日都有點擔心,點知天公造美,雨過天清,藍天白雲呀~ 


係酒店食完尋日買既”美式”合味道杯麵,實在太難食了,淡而無味! 兩老仲用每人$2-USD 幫襯住宿買了兩杯咖啡tim~

共用大廳食早餐


食完早餐,港女裝身完畢,即時係住宿範圍影返幾張先~ 酒店範圍原來都好靚架! 影相期間兩老不停提供靚景idea tim!


影完拿拿臨揸車去尋日去過既”爹爹頭”海灘Teteto Beach; 真的太好了,全個沙灘都無人,又可霸晒來影~ 來到羅塔島,真係去到乜景點都包場,好似做緊島主咁呀!!! 真係一個世外桃源,避世既好地方~


途經另一個景點再影婚妙相


之後再爭分奪秒咁又返去Songsong Village既遊艇碼頭影相+游水! 
Songsong Village相信係羅塔島最大既村,雖然尋晚既住宿比較有規模,又有熱水淋浴,但奇怪地竟然個個都好懷念第一晚好簡陋既平房! 我相信便利都係一個原因! 
於是用埋僅餘既時間來感受湛藍既海水,雖然係好趕,但無理由來咁多日都唔游嘛~ 最後全部人都游返半小時~ 我見到好多珊瑚魚呀!



影完又游完,好趕咁揸車返酒店,又好趕咁沖涼執行李,執完行李,又見二老係涼亭煲煙等我地; 暫時整個行程,見阿媽最愛既地方就係屋外既地方,佢一定會搬櫈到門外嘆架~


由於全羅塔島只有SongSong Village有郵局,剛啱早前去又撞正食飯時間,港女唯有麻煩老闆Jacky了⋯


去到機場,發現去過既紀念品店都買唔到我儲開既貼紙,無計⋯
check in 時有細枝裝礦泉水派,睇真D,咦!原來係Rota出品既Rota水黎架! 即時hold住D行李,攞返兩支做手信寄倉先~ 液體係唔可以帶上機嘛~ 所以依家屋企有Fiji水、貝加爾水及Rota水勒!

機場外圍裝飾


機場資訊角落竟然有中文簡介!

簡陋人手航班資訊板



候機室既沙發好舒服,突然發現停機坪出面果一男一女職員咁熟口面既! 原來係剛才替我們check in 既地勤來架! 男既揸車女既搬貨一腳踼架! 



回程再坐螺旋槳機回航,再見了羅塔島! 每個人都好nice,簡直係熱情如火呀! 當地駕車時有個特別規矩,就算識唔識都好,都要同對頭車say hi 架~ 羅塔島果然真係如機場標語所講,”羅塔島係全球最友善既島嶼”,名符其實! 捨不得妳呀,羅塔島⋯

18 則留言:

  1. 嘿,今日連港女個脊都見唔到噃。。。咪咁孤寒啦 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦! 果然好記性噃~ 背脊相你都記得! 睇返D相,原來全部都有樣⋯

      刪除
  2. 回覆
    1. 無特登儲,見當地無乜手信迷囉返黎囉~

      刪除
  3. 我諗喱度都幾多台灣人去玩所以有中文都唔出奇,我之前有睇台灣旅行節目都有講,所以我估台灣人鍾意來喱度!
    伯母佢地應該幾鍾意看屋外的小島風情靚景,回來後可同佢地間中到離島住一兩晚玩下回味一下囉^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡體字,對象應該係祖國; 兩老係香港連街都唔鍾意出,我即時幻想出阿媽回答『迷攪我』哈哈~

      刪除
  4. 見唔到婚紗相,好失望囉。:( 不過地方好靚,令我好懷念所羅門群島,響當時我都寫過一篇「世外桃源」(btw, 你話「桃園」,係咪玩 pun?唔明。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀醜死怪,仲要標題tim!!! 即改~
      早前我都快𥄫過你既所羅門群島呀~ 南太平洋係我最鍾意既地方!
      想睇婚紗相? 去蒙古遊記啦,有得睇⋯⋯ 背脊,哈哈~

      刪除
    2. 你是說貝加爾湖那篇吧?我剛才一撞即中,哈哈!

      在我那邊公開的所羅門遊記只是很少部分,其他的要用密碼,可惜你這裡不能私人留言。若然你有興趣,唯有聽我在N年前的訪問:http://www.itahk.net/new/forum/viewthread.php?tid=15226&extra=page%3D4

      刪除
    3. 蒙古仲有一張,睇吓撞唔撞中~
      good! 一定聽~

      刪除
  5. 終於影到婚紗相啦!有冇得睇架我地?

    回覆刪除
  6. 無婚紗相???!!! 椰林樹影, 熱帶風情, 真係好靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe~ 搵唔到D無樣既相⋯
      仲要周圍渺無人煙既世外桃源~

      刪除
  7. 咁多人想睇,你就俾幅側面我哋睇吓啦唔該^^

    回覆刪除
  8. 銀仔...下次你應該影幾張"夠喉D"既無樣婚紗相比我地Blog友欣賞呀嘛...^^

    原本你有儲"水"習慣....都幾好wo...

    d水咁清,唔游水對唔住自己啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定一定~
      水~ 唔係⋯ 咁啱當地無乜手信買啫~
      無錯! 雖然時間短但都要游!

      刪除