2014年4月21日 星期一

Day 4 環島遊(關島)

(Day 4) 2014-01-07 晴
住宿:Sheraton Hotel
行程:關島南部


尋日check in時唔記得講取消morning call,所以一早比兩個morning call嘈醒⋯
0900


早餐酒店係唔包既,所以食一早買左既麵包做早餐,食早餐時計劃今日行程,決定環島遊~



於是落大堂既Wifi zone上網,由港女去reception搵職員幫手打電話book 定聽日衝上雲霄$190-USD




入兩老間房會合,見佢真係享受房間既用品,Free既咖啡茶包樣樣都試吓! 而尋晚買既半打啤酒清晒! 已分類晒係垃圾桶內~ 露台個煙灰缸全是煙頭⋯ 旅行+煙酒,睇黎佢地真係好enjoy!
兩老今早食韓國牌子既杯麵,話好正喎! 阿媽話一早0600起床,話第一個morning call晨咁早係0600打黎⋯ 仲話佢地一早就行晒間酒店喇! 仲好失望話酒店最出名個海天一式既泳池好淺水,因為佢好期望認真游吓水喎~ 


落到地下既露天平台拍照期間,突然有聲廣東話問老豆借火喎! 原來係來自香港既美國警察! 佢話66年暴動時逃離香港去美國至今,同我老豆差不多年紀; 見佢同一名當地女警著住軍裝係酒店既露天休茶座煲煙休息(蛇王),真寫意! 係香港? 實上頭條啦! 哈哈~ 香港D反政府人士成日話歐美警察有幾好,又成日同歐美警察比較,咁係咪真係要學佢呢? 


出發先要搵午餐食,途經又落車影吓相,最後係公路旁既一間Flamingo餐廳午飯,4人共$40-USD,只有碟牛肉炒意好食,其餘既全是返炸,已分不清是豬是雞了⋯



Fish Eye 位於Piti ,建築於Bomb hole內既一個海底瞭望台,兩老唔潛水都帶佢地睇吓個海底世界呀! 每人$10-USD




去完Fish eye離開市區繼續南下,但錯過左個燈位無轉彎,誤闖美國海軍禁區⋯挭係聽足指示啦! 我驚無命架! 即時令我諗起幾個月前既新聞,有個女人同小孩,係美國駕車闖入白宮範圍被亂槍掃射既情景⋯ 此刻,我都收起嘻皮笑臉,靜靜等待check完車放行⋯ 臨走個水兵表示,有好多遊客都誤闖入禁區架!



返轉頭去參觀太平洋戰爭紀念館,呢個紀念館正正係軍事禁區不遠處,鍾意歷史既我又加深左認識,不過只有半小時參觀,因為1700關館!
手信$30-USD 軍人斜咩袋
@1630





時間唔夠,只玩南部,都係夾硬玩,所以天黑錯過了熊岩石、炮台、瀑布⋯ 仲要一小車不停揸返中部⋯


西班牙古橋

係古橋士多買既
南部小村




晚餐去Hagana,夜市又無開,但有幾間餐廳營業,於是揀左間門口寫住Local seafood 既餐廳食晚飯; 餐廳韓國老夫婦開既,來到島國都未食過海鮮,兩老都提過幾次啦~ 海鮮湯、青衣魚、魷魚⋯ 勁鮮勁美味! 兩老超滿意~
$50-USD 




食飽後,揸車途中見個公園燈飾未關,於是散步睇聖誕燈飾,嚴熱天氣下睇燈飾當然怪怪地啦! 睇燈飾期間竟然遇見市長,主動走埋黎傾談,最後仲比佢D助手影左張大合照tim! 唔知會唔會上報呢⋯ 
後來返酒店上網,原佢佢係Hagana既市長黎架!



返酒店用Wifi 上網book定後日既潛水


沖涼前,見個浴缸咁大,洗左件婚紗先,今次唔使用完即棄啦~ 上次西伯利亞掉左果件特價$180,今次呢件都特價,但貴少少$3xx,呢件比上次果件設計較簡單,我覺得更適合海灘呀~
洗婚紗時,發現有好多”痴頭芒”,攪左成粒鐘! 而港女又唔知係邊野到D香口膠返黎,一樣攪左好耐!




16 則留言:

  1. 回覆
    1. 如果無得洗同曬乾,呢件都會即棄!

      刪除
  2. 海底瞭望台果度幾特別
    咁今次你有冇帶禮服?^^

    回覆刪除
  3. 嘩, 又做司機, 又做導遊, 又攝影師, 仲要幫手洗衫 . . . 邊夠你玩啊 >:)
    南部小村後嗰張十字架加落雨. . . 好正!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 銀仔旅行社係2014年最佳旅行社!
      果張相我都好鍾意~

      刪除
  4. 在西伯利亞的時候,我也又見到有差人悠閒煲煙。歐美警察好在哪裡?三合會會員比較少?你和市長的合照,有可能刊登於官方旅遊冊子,到時或可索取肖像權費用。我在所羅門的時候,有次在旅館被一位阿叔搭訕,聊了好一會他才表示他是該國前任總理!!! 原來他是旅館主人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 俄羅斯都算半封閉國度,就唔可以比較既,哈哈⋯
      今時今日既香港人非黑即白,有無D理智一點? 應多出去呢個世界走走,你地反既政府有幾衰? 有D先進國家某D野仲衰過你; 同樣有D盲撐祖國既,好多事都衰國D落後國家好多! 香港算係好過好多地方了~
      你仲好講所羅門,條Link睇唔到呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 個海岸算唔錯!
      我係ITA見你報名聽南美噃~ 我都想聽危地馬拉,但果日唔得閒⋯

      刪除
    2. 係呀. 南美, 我一直好想去的地方 但未有旅伴同我去.
      特區PASSPORT 去南美好像要APPLY VISA.......
      唔得閒, 真可惜.....

      刪除
    3. Long Ball兄,你都身經百戰,與其要夾人,不如自己去仲free、仲睇得更多野啦~
      特區去南美大部份國家都唔使Visa架! 不過近期好hit既玻利維亞就要⋯ 如用BNO就更暢順啫~

      刪除
  6. 睇完飛上天,再返來睇下海底,真實的海世界喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! D魚唔係捉返黎養架!
      哈哈~ 之後果日又落返水底喎~

      刪除