2014年4月3日 星期四

Day 1 眼光光(羅塔島)

(Day 1) 2014-01-04
住宿:Sunrise Hotel (平房)
行程:HK —> 關島 —> 羅塔島


收工返屋企食完阿媽煮既飯,就一家三口出發前往機場會合港女; 去到機場得知登機口又係上次去西伯利亞攪到趕頭趕命,位於北衛星既Gate 508,都不禁苦笑⋯


上機前煙剷既兩老,係Duty free買了足夠既精神食糧,就趕住去登機Lu~


選乘美國UA直航去關島,初次去美國地方,感受到繁複既保安檢查,亦都感受到複雜既入境手續! 係機上職員派既入境&海關表格都三份,最慘係我要幫埋兩老填嘛⋯



五個小時既機程,瞓吓醒吓無覺好瞓; 今次第一次搭唔長唔短既夜機,感覺仲衰過搭十幾個鐘去歐洲既夜機呀!! 因為長途機都起碼有十個八個小時你瞓;但今次呢程,起飛穩定後派餐,降落一小時前著燈,所以實際無人打攪既休息時間只得個零兩個小時⋯ 
係當地時間0530到達關島,天都未光唯有係機場Hea... 見又無覺好瞓,心諗會唔會難為了兩老⋯ 好在阿媽話,挨夜有幾可吖~
關島天氣當然係熱啦! 同香港現時得十度八度成強烈對比! 老豆就最Like,成日話係香港凍到手指曲喎!


係機場食早餐,兩個餐三樣飲品,盛惠$20-USD,食完早餐頂唔住,要休息吓先⋯


成個早上就係機場流連,因為等中午轉機去羅塔島Rota Island; 我這個安排同玩左關島先無乜分別,因為清晨到步,酒店都無得Check in,挨左晚夜都無力玩,所以一樣係度等⋯



係機場敵不過睡魔,倒下了,瞓醒見爸媽仍然無瞓過,真係勁!

關島旗最下,羅塔島屬北馬里亞納群島係右上



去羅塔島呢程係螺旋槳飛機,港女第一次坐咋~  大家剛瞓著,機長就嘈冤巴閉話降落啦... 機程25分鐘,真係張櫈都未坐熱呀!呢程機來回要$2000-HKD,真係去搶!



到羅塔島啦~


羅塔島Rota Island係美屬北馬里亞納群島南面小島嶼。


一出到機場有個年老既婆婆揾港女,原來係屋主呀,叫Jackie! 真係估唔到會親自來接我地! 於是先租車,全羅塔島只得兩間租車公司,Budget 同Islander; Budget就一早係關島問過話係羅塔島所有車已租出,於是只得一個選擇,就係Islader; 租車時經Jackie同職員講一句後,自動平$5-USD一日,真係太好了~ 最後用$60-USD per day連保險,租了兩日~

羅塔島機場,下圖係聖誕佈置~


由Jacky帶路,先去佢經營既另一個住宿check in, 原來佢經營既住宿好正架! 一大片椰林中有數間屋仔,Jackie仲叫我地住呢度tim! 但我想先感受一吓小村既風情~ 臨走前見遍地椰子,攞幾個來影相之際,個職員即時開比我地飲! 嘩!!! 真係正! 香港超市都要賣成十幾蚊個,就咁飲左差不多$80蚊港紙啦! 羅塔島D椰子就一地都係無人要...

銀仔第一次成30幾度見到聖誕佈置,感覺格格不入,哈哈~




約20分鐘車程,到達位於Songsong Village 既住宿,係一間簡陋三房大平房,比係剛才Jackie大本營,真係差好遠... 於是更改聽晚返佢大本營住一晚,Jackie即時話,一早已叫我住佢營地啦~ 哈哈~ 住佢營地仲平D tim~ 



安頓好,即時醫肚先,去左間餐廳叫Pizzaria食野,叫左三樣野連超大飲品,$60-USD,D炒野,兩老勁Like~ 
@1530


食完悠閒吹吹水~


食到好飽,就去附近既景點、碼頭、Wedding Cake Mountain、荒廢製糖廠⋯最後係海邊欣賞埋日落就返住宿Lu~



去之前睇過地圖,點解Wedding Cake Mountain個地名咁得意既? 一定要睇吓! 所以連住宿都選擇這裡~


狗狗也愛椰子~

全島經常見到既哈哈笑

上圖:Wedding cake mountain,似嗎?



荒廢的日本製糖廠

日落與晚霞~


媽咪第一個沖完涼,就全程坐係門口,一面煲煙飲啤酒一面食欣賞星空,羅塔島既晚上涼快,睇黎好enjoy噃~


我同港女沖完涼,開車去有Free Wifi既Leadership Park 上網,呢度係個公園中既涼亭,似係當地居民既免費網吧多D~ 大人細路嚟睇片check email... 

上網後再去影星,去左Wedding Cake Mountain既半山影,叢林中影到有D膽顫心驚Tim...呢度既星比蒙古多,但就無蒙古影得咁靚!




行程



18 則留言:

  1. 哈哈, 阿媽話,挨夜有幾可吖~ . . .你阿媽真系錫晒你 ^0^ 羅塔島睇嚟幾好. 最LIKE 嘅星空, 讚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿媽鬧少人兩句好過錫晒我... 羅塔島唔止幾好,係最好呀~
      星空呢影得張好差,如你Like星空,請移玉步去蒙古遊記Day 6,果張係我影咁多星空最正既~

      刪除
    2. 哈哈, 唔駛移玉步啦. :P 我跟咗你嘅極光同蒙古遊記好耐, 不過剩系做VCD 啫 >:)

      刪除
    3. 哎呀! 估唔到你一直有睇tim~ hehe~

      刪除
  2. Wedding Cake Mountain個名好得意! 睇星星仲要咁clear! 好想去!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實搵唔到好位置,又唔敢揸到上山頂空曠D影⋯
      Rota真係比關島更更更更值得去架!

      刪除
  3. 勁!!! 其實都搭夜機好累. 相信兩老實在太開心和興奮了.
    我上次夜機去關西, 晨早落機, 酒店又未CHECK IN,
    無覺好瞓, 大少同我講頂唔住, 整天都烏下烏下咁@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望兩老真係開心~
      夜機好似賺左日,實質蝕左日就真⋯ 最衰去關島無得選擇!

      刪除
  4. 伯友鬧你咪即係緊你錫你囉!不過你可能著緊佢想佢更進步更了解你,男女大不同,話唔定你都唔係好了解佢嘅呢!有教授講過:兒子會承受母親的個性而有父親的思維,當然會有倒外的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,女人到呢個年紀俾氣極度暴躁架!
      個性? 思維? 等我諗吓先~

      刪除
  5. 你家中兩老體能好勁, 係我阿媽一定頂唔順!「叢林中影到有D膽顫心驚」––––意思係......?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係喎,你帶佢地由南美玩到阿拉斯加,無理由! 應該可以玩埋三項鐵人tim~ 哈哈~
      「叢林中影到有D膽顫心驚」––––意思係...... 荒山野領,疑神疑鬼,驚有猛獸出沒,毛管凍囉!

      刪除
  6. 難得你屋企人咁enjoy~ 我家倆老怕熱怕曬,陽光與海灘唔啱佢哋。 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦! 睇黎你近來好忙噃~
      係喎! 咁你帶佢地去冰天雪地囉~ 哈哈~

      刪除
  7. 世伯伯母可以同你去旅行一定心情興奮唔會覺得眼瞓嘅^^

    回覆刪除
  8. 羅塔島好有Easter Island嘅感覺!

    回覆刪除