2013年11月30日 星期六

Day 23 倫敦單車遊(英國倫敦)

(Day 23) 2012-10-13 
住宿:Grance Fitzrovia Hote
行程:倫敦

0930起床,食酒店極豐富,服務一流既早餐,每枱都有獨立既五瓶果醬都知係絕不簡單啦! 睇睇個餐牌原來外來人要入黎食一個早餐buffet要成£18架! 所以收我£103一晚都算是合理吧! 食完個早餐又上房瞓覺Lu〜 一瞓就瞓到1300



今日決定踩單車,原來倫敦租單車只係£1 per 24hrs ,真係好抵! 而且整個市中心(遠D我唔知)好多呢D單車站,除了所有underground外都有,景點,公園,路邊緊有一個係左緊! 踩到攰就可還返比單車站,搭車去到第二度又再攞過第二部,總之就係廿四小時內任何地點取車及還車啦! 
租車還車全程自助化,用張credit card做完程序就可以攞車啦! 還車亦要用張credit card, 因為部機靠張咭來記低你係邊度取車同還車的!


我今日總共踩左三個小時,先由告事打道,經柏麗大道,最後踩到返住宿既呠蘭街呀! 好攰,踩到腳軟〜

單車站,仲有埋地圖,真方便

刷卡後就出一張密碼取車~


踩過Park Lane~

踩過購物大街~

以£1既價錢,又有得玩,又方便,我覺得係最佳既遊覽方法呀!
除非有單車徑,如果無就要踩出馬路,要遵守交通規則,同汽車無分別,而車輛亦唔會嫌你慢呠你或同燈閃你,可能香港既司機仍未接受到呢套呱。經過今日,我覺得既環保又健康! 
依家我國則反其道而行,以前大陸每人梗有一部單車,現在已不復見了••• 
香港呢? 呢幾年則是一個潮流,個個都話踩單車,而單車旅遊更是一種新興既旅遊方式,個個都話去台灣環島單車遊,更開始陸續有人開始由香港踩單車去歐洲tim⋯ 回想我差不多十年前係埃及踩住部單車,遇到香港團,當時既港人覺得係匪夷所思⋯ 哈哈!我唔鍾意跟潮流,只是想做就去做啫~

而歐美部份地方則反樸歸真,不同香港既係當地人真係當作交通工具,而不是娛樂⋯ 始終環保係大勢所趨! 不過都有問題係香港不太可行,就係路面太窄少行車線,而另一原因就係天氣太熱啦!唔通踩到身水身汗返工咩•••

晚餐落Pub 食Fish & Chips + 大杯裝生啤£17•74




8 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀! 第二日都仲有時間剩可以再踩單車~

      刪除
  2. 公司如果有得沖涼都可以考慮架
    同埋如果單車徑接通全香港就方便好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯無錯! 香港就係缺少呢兩樣野,哈哈~

      刪除
  3. 我鍾意兩個轆企喺度踩嗰隻電動車, 如果香港可以用就好啦, 踩佢返工就真係夠晒方便!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦!!! 三個小生去旅行既里斯本!!!

      刪除
  4. 某啲地方認為揸車係發達和身份嘅象徵(或者以為係),無需要都要有部車、揸出去塞餐飽都覺得係型。要進化返去踩單車境界,無三五十年都唔洗諗。

    回覆刪除
  5. 唉⋯ 如果有環保同保育既概念,就唔會攪到神憎鬼歉啦⋯

    回覆刪除