2013年11月13日 星期三

Day 18 船上瑣碎事(格陵蘭Sisimiut)


(Day 18)2012-10-08 陰
住宿:船上
行程:Sisimiut à Nuuk




今日0815起床,因為船將會係0900Sisimiut 靠岸呀! Sisimiut 亦都係我最初plan去既城鎮,由於Ilsulisat 位於再北一點,所以便放棄Sisimiut


剛落船時尋日識既丹麥女人Marie 叫我join其他三個丹麥人一齊去手工藝市場參觀,咁就大出血Lu ...
我買左用海象牙造,雕刻成北極熊頭部既吊咀呀!$250-DKK 及一隻海象牙既介指$350-DKK 



Sisimuit

上船後又係食Lunch buffet既時間,主菜係鯨魚肉; 每人都係十級巨浪吓用餐,有人仲跌晒個餐盤D食物Tim! 經過一日既船程,我已經再無暈浪既感覺Lu~


食午餐時同啱啱一齊去handcraft 市場果另外三個丹麥人傾計,原來佢地用晒差不多一個月既時間玩Greenland ,並沿西南面既海岸線由南向北玩,直到我stay Ilsulisat 就搭呢程船回程; 從佢地既口中及相片得知,南部有一種類似牛既動物係野外生活,D毛好長架,叫做Moskus 不過查app既英漢字典就查無此字•••(後來先知係Musk ox) 佢寫比我可能係丹麥文,梗係查唔到啦〜
另外佢地9月在Greenland 西南部Arsuk遊覽時,只係著短袖衫咋!話當時起碼有二十幾度••• 我出發前既香港正直秋涼都係廿幾度咋!!! 你話震驚嘛?
我仲認識到今個trip經常見,切到細細粒既魚叫做Hering,亦都查無此字,話中意聯群結隊生活,要拖網捉佢地,通常都係用醋及鹽醃,係超市見到一樽樽用玻璃瓶入住既就係Hering啦〜 (後來係香港宜家都見到有得賣,叫做希靈魚呀!)
今日好似上左一課北極生態既course咁呀!


左上: 希靈魚
飲用既水應該係浮冰呱~

食完飯後機房話事人,膊頭有四劃既,話帶我地參觀機房喎! 成船人有咁多人都唔叫,凈係叫我地幾個,呢個特備節目梗係唔會錯過啦!
我都知道係船工作既人分兩part人,分別係舺板工作及機房工作,係香港D人就話機房工作出路大D喎!因為可以維修船隻!
機房長官話成架船既機房人員只有三人,機房內就好似大型既五金舖一樣,乜野種類既工具都有,仲有一個故定物件既工具,我求學時上D&T(設計與工藝) 堂都用過架~ 全程由Marie翻譯比我聽,真係Tak啦〜 Tak = thank you (丹麥語冰島語同用)




返學時用過~

職員休息室

參觀完機房就各自解散,我就要係十級巨浪,挑戰難道下沖涼先! 因為尋晚有D暈船浪無沖涼就瞓左。沖涼房既地下都係乾既,唔通無人沖涼? 沖涼時左搖右擺,我只有用力背靠住牆邊來沖,有點難道但總算完成〜 舒服晒〜
@1430


之後係餐廳打遊記同充電,其得知上網要$100-DKK for 2 hours($133-HKD) 昂貴既價錢同Greenland一般上網費用相約。 我當然無上網啦! 無得上網仲好,就好似我流浪初期都未有Wifi,真真正正遠離煩囂,望吓山望吓海聽住Mp3癡呆一吓,洗滌心靈!
@1500





癡呆其間點解架船停左既,原來有人唔舒服需要上岸睇醫生呀! 於是放下救生艇載病人去不知名既沿海小鎮診治。
@1730


是日晚餐係大大舊既三文魚呀! 係香港就食得多挪威三文魚,依家我就試吓Greenland三文魚先〜$75-DKK 真係抵食〜 再加$9-DKK 試埋個甜品!
我食得好慢好小心,因為三文魚好多骨呀! 唔怪之香港切三文魚做翅身既師父咁刀法如神啦〜


食飽飽去seating area坐多陣就瞓啦,出面烏雲密佈,日落北極光乜都唔使睇啦! 再者聽日0630就會到達Nuuk


出動救生艇

美麗既不知名小鎮



12 則留言:

  1. Hering 係北歐好似我地d红衫鱼,周圍都有, 我上星期去左揾musk ox 個表弟 bison, 如果冇左d毛真係差不多樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上星期都去左宜家買左一樽Hering黎食呀~ 回憶一番~

      刪除
  2. 唔知同中國啲牦牛係咪遠房親戚呢?
    個小知名小鎮的都幾,屋外牆五顏六色
    我同你一樣會寫定少少遊記notes,但未必即時搬上網

    回覆刪除
    回覆
    1. 牦牛???可能係噃~
      我直頭唔會即時放上網,因為純粹Draft~

      刪除
  3. 買左介子,送比女友呀? 如果我去的話,應該輪到隻船為我而停,送我去醫院!!! 十級風浪,有無食暈浪丸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!因為Greenland好似無乜手信買咁⋯
      我無食暈浪丸,好彩又無暈浪噃~
      小蜜蜂身體健康,唔好亂諗野!

      刪除
  4. 好美麗的"玩具屋"! 可以稱"彩虹村"了. :-)

    回覆刪除
  5. 佩服這類行程,我看相好了

    回覆刪除