2013年11月7日 星期四

續Day 17 發現號(格陵蘭Ilsulisat)

(Day 17) 2012-10-07 
住宿 :船上
行程 Ilsulisat --> Aasiaat --> Sisimiut



食完就返旅行社攞返D行李,同埋啱啱一齊join tour既丹麥女人一齊去搭船。
上船前係一個更亭取船票,seat no.224,點知係開得出黎既床位喎! 係間8人大房,我既class"SARFAQITTUK" (因為我買最平既票,亦都無講明有床既)我仲以為好似之前坐船去克羅地亞咁要周圍霸位Tim!
上到船著好晒禦寒衣物,就去舺板欣賞日落,希望見到埋鯨魚啦 1700準時開出! Byebye啦,給我幸福,刺激,印象深刻既Ilsulisat ~





尋晚既夢幻旅館



離開Ilsulisat 就成海浮冰,冰山,好壯觀!大舊既四四方方好巨大宏偉,細舊既就好密,好似成隊艦艇咁 睇住壯觀既畫面聽住MP3,當播到Rubber Band 既"發現號",聽落真係貼切,特別激昂,能夠唱出我此刻既心情 [撞進了冰山 捲上了急灣 一秒從未想折返  就望到了 就能望到了 終會踏足這峽灣]
不過講開MP3,我每次旅行都會搵返D貼切既歌曲,今次當然係有大量既Beatles! 仲有極光既主題曲,梁泳琪既"北極光"及孫燕姿既"綠光"架~









睇緊日落時,同頭先認識個丹麥女人傾談,講出左我自己既睇法;氣候既問題,唔係乜野新鮮事,我唔係親身到過Greenland,呢D新聞都只係睇過就算,我都知嚴重既••• 但依家既我會好深刻,地球真的受傷了••• 
將來如果我有小朋友一定會帶佢周圍去,親身體驗一吓架!



之後係船上四圍參觀,有餐廳,有seating area等等••• 餐廳價錢合理,真係估唔到呀! dinner buffet 都係$75-DKK~ 不過晚餐until1830,我3點先食完好大碟既飯又未肚餓••• 算啦!反正有帶食物


遠離陸地去到海中心航行,風浪越來越大呀! 簡直十級巨浪呀! 架船有時45度傾斜Tim... 有少少暈船浪既感覺,亦都無肚餓既感覺,好在無食dinner,如果唔係可能嘔埋出來呀!



成晚就係十級風浪朗朗吓咁瞓啦!

紀念品

用餐地方





13 則留言:

  1. 很特別的風景,
    有沒有影極光相?

    回覆刪除
  2. 係續day 16
    http://travelsilver.blogspot.hk/2013/10/day-16-ilsulisat_25.html?showComment=1383379227787

    回覆刪除
  3. 通常大浪我唔會暈, 反而坐郵輪雙魚星果種我會暈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 咁得意~ 咁天星小輪呢? 哈哈~

      刪除
    2. 天星坐下層也不會
      去大嶼山的慢船有時會XXD

      刪除
    3. 有次坐船去蒲台島遇上大浪勁拋, 非常好玩

      刪除
    4. 蒲台島好多人去影星星架!

      刪除
  4. 唔。。。但其實我哋去旅行搭飛機的炭排放,都有份加劇氣候問題。當然,有人會話,就算我唔搭架飛機都照開㗎啦。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D真係無得避免,就算環保份子都要租直昇機藉口視察極地啦... 唯有日常生活細節盡量做好自己,難道放假都唔可以搭巴士去行街嗎... 哈哈~

      刪除
  5. 俾毛爸見到咁大浪實唔肯同我去...XDDD

    回覆刪除
  6. 我實搭唔到(因為船浪實ko我).......可惜>.<

    回覆刪除