2013年11月23日 星期六

Day 21 再見極地(格陵蘭Nuuk)

(Day 21) 2012-10-11
住宿:航班上
行程:格陵蘭 —> 冰島


0900起床沖涼,因為今晚先搭夜機,之前唔使旨意有涼沖呀!
來左旅行咁多日,今日終於先慢慢享受早餐,因為有太多時間啦!一食就食夠一個鐘,又睇返係冰島load左既過期報紙,今日應該會好悠閒的一天〜



行到市中心,又見到個第一日請我搭車既當地人Karale,仲陪佢一齊去食午餐Tim ! 反正有咁多時間咪同佢傾吓傾囉〜 佢係救生員,一陣返工; 傾落知道佢原來對畫畫同語言好有興趣架! 話大部份日文同Greenland 語言相同,所以當年做交換生好容易學懂日文;說來慚愧,他解釋象形文字既中文,山及月字仲比我詳細Tim!



後來漫無目的咁行,行之前無去過既地方,去到一個相信係Nuuk最大型既商場Nuuk Centre,其實對於我地香港人黎講真係好細仲細個屋邨商場! 行到內裡一間專門賣禦寒衣物既舖頭,有冰島既名牌North 66賣;另外最想睇既係,係Greenland 人梗有一件既 Canada Goose大褸既價錢,因為我曾經係香港一間好大型既戶外舖頭見過一次,香港買好貴,好似要$8000-HKD⋯ 哦!呢度平少少,約要$5000-DKK! 既然極地人都揀黎著,應該係最好最能禦寒既! 就連當地人Karale都話讚不絕口就知啦〜 我呢件如果著爛,將來有機會就去加拿大時買啦〜 哈哈〜



離開Nuuk Centre再行遠一點見有一間壽司舖喎! 來到極地梗係想試吓新鮮既魚生啦! 不過就無開門,而且無講營業時間Tim••• 真係望門輕嘆Lu...
之後特登去尋日係超市內既天橋茶座又嘆番杯先搾橙汁先〜 睇住佢用左5個橙先搾成我杯值$12-DKK 既細杯裝橙汁,都幾抵喎! 香港買橙最平都要十蚊四個啦! 而且Greenland 呢度D蔬果全靠入口喎!
@1430



返酒店囉行李時,個職員話我之前搭果架船既船底撞到岩石呀! Delay左五個小時,好在無人受傷安全到埗••• 令我即時認起上星期香港既海難呀••• 祝遙遠既死難者得到安息吧!


之後去到晏晝同當地人Karale一齊食食既Chili餐廳,仲學佢食碗係歐美極少食到既湯麵,加多碗白飯撈湯Tim! 好飽呀!

格陵蘭最後巡禮



結冰的海灣


食飽飯就搭開去機場既尾班車,尾班車係1741開出,我班機係2300,所以搭尾班車囉! 點知去錯車站miss左••• 我死都唔搭搶錢既的士架! 於是搭2A巴士,到最近機場既巴士站落車行去機場;話就最近,其實步行起碼over半個小時••• 
步行無聊間計吓D的士點計法,二十蚊起錶,每次跳一蚊,我第一晚搭左6公里就要$154-DKK,即係每公里跳21次,真係好過去搶! 之後當地人Karale請我搭的士都一樣咁貴,即係我無比人呃啦!如果我係Greenland 生活唔使諗,一定係揸的士啦!


行去機場沿途風景唔錯,有雪山有海景,不過就有寒風吹襲,塊面凍僵晒啦! 我都不時停步欣賞係極地最後既黃昏架〜 Byebye啦Greenland! 我一生中就只可能得呢一次去Greenland 啦〜

差不多到機場時見有冰掛,即時想影低佢,不過令到原來已爛既腳架既再爛,希望小心D用挨埋倫敦啦〜

巴士站




係0730終於到左機場啦〜 回想返Greenland之旅好得意,因為當地人D樣同亞洲人一樣,相傳係由西伯利亞經阿拉斯加過來的,所以覺得好似去左亞洲一樣呀! 而且係Greenland 認識得最多既,就係菲律賓同泰國人呀! 得到佢地好似朋友咁看待,可能大家都亞洲人friend D呱〜 


等個天黑齊出去睇吓有無極光先,要行多幾步遠離機場無光害既地方••• 嘩!我地又見面啦〜 雖然微弱一點,但睇左半個鐘極光都無停過! 及後check in完再睇,當係機場有光既地方就睇唔到,一步一步行遠D就開始見到,所以我主要相信係光害問題,當然緯度都有影響啦〜 極光睇極都唔停,我思疑極光根本就係一年365日每分每秒都有,只要有睇過極光網站既衛星圖就知道,其實南北極既極光帶一直都有,只不過係強弱之分吧! 可能一陣係機上見得仲清楚呀! 估唔到極光都來送我機喎〜

點解依家出入境無蓋印既?






飛機飛左上上空D極光仲勁,不停係漆黑一片既夜空飛舞呀,仲見有紅色既極光Tim~ 直到差不多去到冰島就消失Lu~ 飛機到上空已是午夜,飛機太震又影唔到,我又唔記得拍片⋯ 我真係睇到唔睇好攰要瞓啦!

10 則留言:

  1. 飛機睇重正, 尾二張下低好多燈!

    回覆刪除
  2. hea得佢吖...
    不過我都鍾意hea住去旅行, 有時間俾我發呆更好...XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 緊密既行程都要放鬆吓自己~ 哈哈~

      刪除
  3. 我諗喱度都係最易睇到極光的地方

    回覆刪除
  4. Hi 銀仔,

    我看了你的博客和文章,非常喜歡, 極光很美呀!

    我現在在巴黎Printic公司工作,負責亞洲區的宣傳工作。我們設計有一款非常實用的手機App。希望你可以試用它。 它可以讓你用最簡單最快速的方式把你喜歡的照片從你的手機(iOS&Android)/facebook/Instagram 里沖洗出來,寄送到世界任何你想要的地方。而且沒有郵費哦!

    Printic 在歐洲和美國已經非常流行。最近在香港上市啦!

    我們非常喜歡你的博客,所以我們希望邀請你加入我們成為在香港的第一批試用者。我們很願意提供一個讓您免費使用的機會。試用過後如果您喜歡這款App,希望您的博客/facebook上寫出您的Printic 的體驗,以此分享給您的fans和你愛的人。更多的瞭解我們,歡迎登錄我們的網站或觀看我們的短片。
    http://www.youtube.com/watch?v=YfY-L4TgFtc
    http://www.printicapp.com/

    非常希望收到您的回信~
    感谢您的支持~
    祝您今日好心情~

    思媛敬筆
    siyuan@printicapp.com

    回覆刪除
  5. 睇北極光,竟然睇到唔想睇。實在太可惡啦⋯⋯

    回覆刪除