2013年11月2日 星期六

Day 17 雪橇(格陵蘭ilsulisat)

(Day 17) 2012-10-07
行程:Ilsulisat


尋晚開晒所有窗廉瞓,極光雖然比月亮既光芒所掩蓋,但仍有明亮既星星,係夢幻般既酒店,對住天窗既繁星入睡,感覺好幸福呀
另外尋晚扎醒時,依稀記起唔見左副太陽眼鏡,應該係Hostel臨走時,同肥叔叔合照時留低架! 一障一定要返去問吓先



早餐食左兩塊好鹹煙燻既魚

1005tour架車已到酒店pickup我啦! 車我到其公司集合,我幫襯既係"Ilsulisat Tourist Nature aps”,似足孖寶兄弟既老闆咁啱又係叫Silver喎! 緊係即時相認啦


呢個tour仲有其他6個人報名,全是丹麥人,因為Greenland 係丹麥既屬地嘛~ 佢地仲租埋全副武裝,實唔怕凍啦! 離開馬路行去集合點,積雪好深呀! 雙腳濕晒••• 下次再去雪地,普通低筒既行山難一定唔得,一定要買雪靴呀!



幾十年前,冰川係伸延到出海邊架!

出發啦!共十三隻狗拖一隻雪橇,強風吹起地上既雪,雖然帶左老細silver借我既飛虎隊頭套,但雙眼係無太陽眼鏡保護下,被強風同大雪打到好痛呀! 相機既副廠電亦都係低溫既環境下即時玩完! 無得影••• 早知用返舊正廠電啦,尋日成日係室外都無事••• 再加上極地刺眼既猛烈陽光,反射到雪地就更加厲害,我唔想雪瞎呀,於是合埋雙眼,挨到去休息處!


休息處遠離少少海岸線,被群雪山所包圍,整個世界都係雪呀! 好壯觀!由於相機無電,呢個景象只能係我腦袋裡•••


沿回頭路回程,由於順風,太陽也在後面,舒服左好多 不過手指同腳趾就凍到好痛••• 其實我都醒啦, 所有禦寒依物都著晒上身••• 我當時驚慌唔知會唔會D細胞會壞死,要切晒D手指腳指呢? 雙手即時放係大肶內則唔好比佢吹風先!


回程時諗起早前係國際台睇既節目,講一個人冬天從遠東既西伯利亞,一個人乘雪橇狗拉既雪橇去莫斯科! 我今次只係零吓十度八度玩左一陣都頂唔順,西伯利亞係零下45十度呀! 真係勁!



出發前隻隻都嗚嗚叫


Tour完左後放低D行李係中心,即時回前晚既Hostel搵太陽眼鏡,尋日好Nice既肥叔叔Eli原來同我一早收藏係廚房櫃裡,失而復得真係太好啦! 即時擁抱Eli肥大叔先 唔通能夠見到極光既人,會帶來幸福既傳說係真既?
@1300


仲有幾個鐘時間先搭船,星期日市中心既舖頭又關晒門,緊係去HK Cafe食野+上網啦 路經仲借小朋友既雪橇係斜坡衝落黎Tim~ 好好玩,好刺激呀!剛才玩完用狗拉既依家就玩自助模式唔怪之雪橇係當地小朋友最愛既玩意啦


HK Cafe個泰國女仔認得我,比左10% Discount 我呀 $70-DKK


仲送多碟薯條比我Tim~ 






11 則留言:

  1. 薯條跟飯.....太古怪了.

    回覆刪除
  2. 好彩冇凍甩手指^^
    我好想玩下雪枆,但又怕冷 :P

    回覆刪除
  3. 雪橇係斜坡衝落黎Tim~ 好好玩,好刺激呀!>>> 我在瑞士少女峍玩過類似的玩圯兒, 真的好好好玩,好刺激呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係當地人唔使錢既娛樂,又刺激,真係好鬼好玩~

      刪除
  4. 咁多隻狗拉一個人, 好彩唔係時薪工人.

    回覆刪除
  5. 啲人話會凍到甩咗隻耳仔都唔知喎。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時真係驚會甩D手指腳趾架!!!

      刪除
  6. 北極用細狗仔拉, 一共幾多隻先拉得郁你? 丹麥人著咩鞋?

    回覆刪除