2013年10月25日 星期五

續Day 16 夢幻旅館,幸福極光(格陵蘭Ilsulisat)

(Day 16)2012-10-06
住宿:Arctic Hotel
行程:Ilsulisat




今晚入住Arctic Hotel裡既IGLO獨立屋,IGLO係仿愛斯基摩人既冰屋建成既現代化冰屋,仲入選全球十大夢幻酒店Tim! 
全酒店只得五間IGLO咋!係出發前一兩月上網check,有D日子仲fulltim!緊係一早book定啦!


來到Greenland 先發現,IGLO真係一D都唔貴,$1400-DKK ($1700-HKD )一晚,係首都Nuuk普通既住宿閒閒地都過千啦! 所以咁夢幻,咁特別既住宿絕對超值!


Check in後,離開多層既酒店,治著厚厚積雪既木橋步行去懸崖邊ILGO; 我入住三號房,ILGO 外型真係cool 到爆,對正夕陽,內裡麻雀雖少,五臟俱全,音響仲用貴價野Bose Tim~ 由於ILGO係拱型設計,所有既窗都係天窗黎架! 希望今晚可以係ILGO睇到北極光啦〜
另外發現其他四間既ILGO都無人住,即係呢一帶既範圍就只有我一個人住咋〜

通往ILGO的木橋






左上:無敵海景浮冰景, 右上:廁所
左下:好warm既床舖,似是海豹皮造既被子


能夠係ILGO內欣賞北極既日落,真係一件美事呀〜 因為唔使受寒冷天氣既懲罰,舒舒服服係室內慢慢欣賞〜 D事係我之前係冰島無做過架!因為越多人既行程就要越就人,好多野都要做••• 我終於尋找返屬於我風格既行程啦〜



係海邊一定見到既,就命名為Table Iceberg!


睇完醉人既日落,再欣賞埋Magic hour,襯個天未黑齊未有北極光出現,即時去沖涼先!

由於ILGO太細,廁所盡量濃縮,無企缸只有浴廉,所以沖完成地都係水,唔想不再夢幻,梗係要自行清理啦! 另外美中不足係熱水唔夠熱•••




沖完涼個天差不多黑齊,即時望吓D天窗啦!大窗就只有星星,而另一邊既細天窗,隔住塊玻璃隱約有D綠光••• 於是即時攞齊相機腳架外出細看啦! 點知一踏出門口抬頭望••• 嘩!!! 漫天都是綠色既極光呀!Yeah~ 我終於睇到啦!強度仲好強Tim~ 果一刻我真係好激動,不停大嗌,今次真係好似係秘魯馬丘比丘時,遇到果個遊客咁大叫Amazing勒!
一輪激動過後就細心欣賞,極光望落有點詭異,亦有少少心寒;不過其變幻莫測,真的令人嘆為觀止呀!有時係圓形,有時似條龍係上空飛翔••• 不過我都係最鍾意傳統照片所見到既"帶狀"極光〜 相傳能看到極光既人,係會得到幸福的,唔知能否幫我帶來幸福呢?

冒住寒風斷斷續續咁睇左一個小時,極光從未消失過,只不過係強弱之分;邊個話極光一定要冬天先睇到,邊個名牌旅行社既資深領隊斬釘截鐵咁話我,今個行程一定睇唔到北極光既!



極光! 我終於見到你啦!!!

好似燈神!
另一面既極光,其實個天仲未黑齊架!






明亮既月光慢慢從水平線升起,極光也開始變弱,我也頂唔住寒風啦! 今次真係睇到唔睇勒!今晚有覺好瞓Lu~ 一個旅程,終於實現晒三個人生願望啦〜
晚餐食埋冰島帶來既半條麵包,免得過期浪費食物,也慳番餐;再飲都係係冰島帶來既即沖熱忌廉湯,即時寒氣盡消〜
我帶左好多係冰島食剩既物資,真係慳番唔少!
@2130


食完野再出去睇吓極強既光芒,極光已被完全比下去,很微弱••• 情況就同冰島last果晚一樣,冰島較南,月光出埋黎當然更加睇唔到啦! 咁大個仔,第一次咁唔想見到月光咋•••
@2245


今晚瞓覺,當然要開晒D窗廉,係極光既懷抱下瞓啦〜

34 則留言:

  1. 靚得嚟好詭異吖~ 夠北果然係唔同啲!!好多人去北歐踎咗幾晚都睇唔到,就算睇到都係得啲啲咁多。唔好話之後得唔得到幸福吖,我就覺得你在場親身睇到,已經係最幸福嘅事啦! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人去北歐踎咗幾晚都睇唔到<-- 因為去既地方未夠北,睇睇吓地圖,原來連阿拉斯加都大部份未入北極圈架!
      我獨攬晒D幸福,hehe~

      刪除
  2. 極光好靚呀! 真係引死人^^

    回覆刪除
  3. 另八卦想請問你用什型號相機, 色彩好靚~~

    回覆刪除
  4. 銀仔唔洗介意呀, d導遊領隊識乜, 我地出發前係會做晒資料搜集, 仲俾心機過當年讀書考試, 對於d冇料到又自負o既人, 就由得佢地繼續沉醉於不自知o既低能中啦 ^.*
    第一張極光相超靚呀! 超讚!
    我當年住番hotel arctic的普通房, 都係對正冰海, 不過冇igloo咁近咁震撼, 但房間大好多, 你一個人住igloo好適合呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 你同我一樣咁勞氣! 如你睇返我篇"前言",同你一樣係度鬧~
      哦~ 原來你都係住Hotel arctic~ ^^

      刪除
  5. 幾经轉折, 终於可同你睇極光!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 泰狄熊兩三日前同我講, 睇極光唔使冬天去!

      刪除
    2. 你終於來探我啦!
      泰狄熊講得全中, 極光每分每秒都有,只不過取決於天氣,地點吧了~

      刪除
    3. 你又與别不同, 另創一格!!! 佢同我講話, 佢夏天係North Pole 睇過幾次時, 使咁傻走去挨冷,我半信半疑, 以为佢唔想我冬天去, 我重話人地個個都係冬天。

      刪除
    4. 係呀!好真係好鬼憎跟風的!
      哈哈~ 不過冬天成日天黑,見到機會又係大少少既~

      刪除
  6. 追住你個trip, 終於去到戲肉! 俾你睇到,真係無得頂!

    回覆刪除
  7. 極光除了綠色, 有其他顏色嗎?
    氣氛頗為鬼魅的, 不過就十分壯觀. 難得的經驗.

    回覆刪除
  8. 上網睇過係有紅色的,不過要係高海拔地方先睇到! 所以回程既機上我都見到紅色架~

    回覆刪除
  9. 唔好意思想問一下用那個設定來拍極光的?如果要把人也攝入境要點做? 因為我也在計劃明年3日中出發到Greenland!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用影銀河既方式拍,即十多秒快門,大光圈,高iso,手動對焦無限遠;
      加個人就同上setting一樣,只不過加埋閃光燈~

      刪除
  10. 真喺流哂口水,靚到無得頂。每年聖誕,我都想去羅威北極圈睇北極光,但一稔到凍到飛起,就會縮沙,而家,連小六斤都笑我冇用。
    銀仔真勤力玩,勤力寫,對青春無悔,繼續努力吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀哎呀! 有朋自遠方來~
      去啦去啦~ 極地如有太陽又唔覺太凍噃,只要無風!
      勤力寫...但唔勤力搬家呢!

      刪除
  11. 勁靚呀.....我都好想睇一次震撼既極光.....

    唸緊6月頭去冰島+格陵蘭好唔好.....不過就見唔到極光囉>.<(無夜晚....)....

    人有時真係貪心,去一個地方就想玩盡當地既"特色"

    回覆刪除
    回覆
    1. 冰島都好, 夏天多活動好多! 但格陵蘭話晒極地,無冰雪世界好似怪怪地,除非極北之地或無乜可能去都既內陸⋯⋯《-- 純粹個人意見

      刪除
    2. 所以好難"去"得咁完美.....我都取捨緊....要唸唸先..

      刪除