2013年10月13日 星期日

Day 15 極地初體驗(格陵蘭Nuuk)

(Day 15) 2012-10-05
住宿:Ilsulisat Hostel 
行程:格陵蘭Nuuk --> Ilsulisat



鬧鐘較左0830起床,但工人7點幾就開dup野,因為HEE Hotel旁有一個地盤。 打開窗廉,第一次真正看清楚呢個格陵蘭首都。


早餐算是豐富,食飽後要快執拾行裝check out,因為這裡是1000 check out的!


HEE Hotel
當地人似足亞洲人,相傳來自西伯利亞

先去Greenland Bank換錢,然後趁有個多小時既空檔,來個慢步市中心先~ 然後去旅客中心攞一點資訊,有市內巴士圖,但只得丹麥文,要個staff來講解。個staff仲話依家唔算好high season,因為國內有唔同地方既官員來Nuuk開會,所以酒店咁full啫〜 









Nuuk有如一個小鎮,亦不乏現代化,是一個現代化正在吞沒傳統既一個地方,有update既電器舖頭,亦有當地賣傳統手織物品既攤檔, 仲有係冰島至愛既超市Bonus呀! 不過呢度唔係用隻豬做牌子,改用北極熊呀〜 但係貨架上既貨品疏落,睇黎係業務剛進駐格陵蘭; 及後終於去到係冰島無睇既魚市場,有好多三文魚同其他生活於北冰洋一帶既鱈魚呀〜


的士

略略咁行過市中心,就返酒店攞行李出發; 正等候巴士其間,遇著大雪,只是半個小時既時間,就由晴天變為大雪喎! 無風既大雪慢慢飄下,很美!無風的雪是我第一次見!(之前遇到既都係暴風雪)之後有一個貌似日本人既當地人上前同我搭訕,仲話自己搭的士去開機場,請我埋我Tim~ 嘩!真係好,有順風車坐! (去機場成舊幾水港幣架)
傾談其間,他原來十多年前被送到日本作交流生; 可以頭先誤以為我是日本人才對我有好奇••• Anyway, 短短一日多D就遇到幾個好人,係咪Greenland人都係咁好架呢? 於是係機場交換了facebook就分手Lu~




10 則留言: