2013年10月5日 星期六

續Day 14 既是結束,也是開始(格陵蘭Nuuk)

續(Day 14) 2012-10-04
住宿:HEE Hotel
行程:冰島 -->格陵蘭






這個機場似是Air Iceland既專用機場噃~ Check in 完後出到室外,於寒風下食包餅,飲埋保暖壺內的暖水,望著被晚霞覆蓋的冰島,回想與港女既相處,思潮起伏,呆呆出神...


過了保安檢查後到達一個小小既候機室,即時看到很多Greenland 既地圖掛在牆上啦〜






選乘Air Iceland1945開出,前往格陵蘭首府Nuuk。本班是(縲旋掌)飛機,行樓梯登機時看見機門旁有冰島國旗同另一支旗,相信這就是格陵蘭既旗吧!
於機倉內數一數,共十行既座位,如全機滿座則是40人,呢班機都坐唔滿;起飛後發現前面隻窗,兩層厚既窗中間既一條膠帶鬆脫,我都檢查一下,發現原來內層既窗竟是用膠造喎! 內層都用得膠造,我相信都無危險既••• 之前都搭過幾次縲旋掌機,都無發現到Tim! 算我孤陋寡聞吧!




飛初以為是廉航無飛機餐,我仲係超市買定三文治,點知有餐食喎! 罐可樂仲要係正常大罐裝Tim! 因為飛機都係比細罐製既。 其實冰島來回Greenland,短短三小時既機程就索價$6000多港幣,一D都唔算廉航呢!


食完餐空姐收回垃圾,我正想掉晒落一個垃圾袋之際被制止••• 啊!原來佢手持兩個既垃圾袋,分清楚來recycle 來咁多次歐洲,發現佢地呢D環保意識好好,我地中國人真的要學吓啦! 中國人裡,暫時只有台灣人有這種強烈意識!


由於尋晚掛住睇北極光,只瞓左4粒鐘完餐,打遊記到呢度,要早抖啦〜 (我發覺一個人既旅程才會去到邊寫到邊架)


Greenland
慢冰島兩個小時,4個小時晚機程,係當地時間2145到達Nuuk,當飛機穿過雲層準備降落時,原來Greenland暴風雪呀!
今日整天個肚都不太好,勢估唔到係極地Greenland做既第一件事原來係光顧廁所!仲係廁格門後眾多既留名發現"香港"既字樣Tim Freddy! 快同我相認吧!
另一件事原來我又攪錯啦••• 我班機聽日中午先至飛呀! 睇吓易唔易搵住宿先,如果唔係就係機場露宿一宵吧!




咁啱有一班Flight即將離開,問過將離開既乘客,這裡住宿一定過千港幣,望一望隻錶依家2300,聽日要成點鐘先飛,係住就襯早唔好蝕啦! 不過就等左好耐都無Taxi•••
於是決心係機場宿一宵,但個staff話機場無Flightclose••• 即係焗住啦••• 不過又無的士,機場外漆黑一片,好似方圓十里都無燈光咁,有點徬徨Tim••• 唔使驚銀仔,我係身經百戰一定得既!
Nuuk
機場很小,無找換店,無map攞,可以話係百無,我怕搭的士都無丹麥貨幣DKK 比呀!經airline staff 協助我call taxi,仲話收credit Tim!估唔到咁先進〜


原來機場到市中心既碼頭,雖然只係短短既6km, 跟錶跳就索價$154Dkk($206-HKD)
的士車到我去碼頭既"seaman house"住宿,呢間我上網都見過,入去一問之下竟然Full晒喎!佢話Greenland 唔同冰島,呢個時候佢地唔係Low season 幾個staff好幫手,幫我致電問其中一間HEE Hotel有房,之後仲比埋野我食同飲Tim free 架!新鮮三文魚三文治同任飲果汁;佢仲攞多一碟比我,費事食晒人啦,食多一塊就走啦,仲差點留低個暖壺••• 




傾計其間其中一個原來無菲律賓人,叫Henry,爸爸係當地人所以留在這裡工作;而且話今日落既大雪,係入冬既第一場雪Tim
出路遇貴人,也帶來第一場雪比Greenland,相信絕對係好事〜


前往另一間Hotel,佢地建議我搭的士,由於呢度的士咪錶跳得比心跳還要快,所以經指示下決定步行,大約2km;雪已停,也無風,剛才staff所講今天其實遇著好天氣,沿著陰暗既街道,昂首踏雪前往酒店!


沿途有零星既途人,帶著好奇既目光望我,可能格陵蘭人都係亞洲樣呱〜
十多分鐘步行路程,係一間門外聚集左一班喧嘩青年夜場旁,搵到所講既HEE Hotel;及後知道該酒店是用創立了格陵蘭島的首府Nuuk Hans Egede來命名的! 每晚$1450-Dkk($2000-HKD)連早餐,真係好鬼貴! 而且wifipay tim! staff Greenland Internet 係十分昂貴的,睇黎要斷絕來往一個星期Lu~



6 則留言:

  1. 好彩遇到好人,如果唔係要瞓街喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢比個reception 大堂我瞓呢~ 哈哈~

      刪除
  2. 2千一晚真係大出血! 雖然好肉痛,不過無其他選擇啦!

    回覆刪除
  3. 住宿真係好贵, 但間房比起冰岛果d冇咁靚!

    回覆刪除