2013年10月19日 星期六

續Day 15 北緯69(格陵蘭Ilsulisat)

(續Day 15) 2012-10-05
住宿:Ilsulisat Hostel 
行程:格陵蘭Nuuk --> Ilsulisat

Check in完又係一間餐廳咁大既機場等侯,見工作人員正為佈滿積雪既飛機清理,唔知會唔會delay呢?


1320
準時boarding,呢程選乘Air Greenland,不設劃位;起飛後只見白蒙蒙既陸地,與"綠色土地"這個名相影成趣〜 正如Iceland一片線色土地一樣! 改呢兩個地名既故事,係好早之前既一本"航海地理征服"既書本裡睇過。內裡唔係講哥倫布,達咖瑪等大人物,而是講一D比較少人知既航海故事;可能細時鍾意打"大航海時代"既Game,自己都對呢D知識有少少興趣。



用海豹毛做架!

機上雜誌介紹既格陵蘭,呢D靚景要包機去,睇黎都無我份了...



本班flight由於要停Kangerlussuaq ,要入少少內陸,空中所見,幾乎見唔倒任何積雪喎!真的如出發前上綱搵資料一段新聞所講,Greenland 既冰雪已溶掉97%啦! 唔通剛起飛時所見既積雪,只是尋日既一場雪所做成? 


1415
到達Kangerlussuaq,如前往Ilsulisat 既人都要落機等候,因為飛機要加油。
這裡機場大樓比首府Nuuk既場還要大,也有幾間手信店;約十分鐘後再次登機,只夠上洗手間既時間。 


我唔明點解內陸中途站既機場反而咁靚,仲有電子顯示
好似個人樣
無雪覆蓋既Greenland

1515準時到達,Ilsulisat位於北緯69,正直落雪,話咁易就到左北極圈啦〜 又實現多一個人生願望,呢個旅程只凈下1/2個目標,就係用肉眼睇到北極光!
呢度機場同Nuuk一樣無地圖攞既••• 於是搭的士去前晚book好既Ilsulisat Hostel$400-DKK ) ;約十分鐘既車輛,就要$100-DKK $133-HKD)



Hostel大門貼了張寫住我既大名既紙住Room C2,內裡有幾個衣著似足地盤工人既大叔,說不出話來,似是啞巴,帶我到房間。(到後來也不能確定大叔門是否Staff)


安頓好就事不而遲出去行吓啦! 因為預計聽朝行山,下晝就去遠離市中心既Arctic Hotel,無乜時間留係小鎮。
@1615


機上見到既浮冰,知道就到了
客運大樓
一出機場就見到這架雪橇
有Wifi提供,不過勁貴!

放低完行李竟然有藍天白雲喎!個天變得咁快既? 於是先諗住去旅客中心,但兩間都close晒,於是行過對面馬路既"World of Greenland " 即早兩日前我就幫呢間Book定今晚HostelAgent 好幫得手既staff丹麥人馬田,原來就係幫我做booking架!佢話因為low season,旅客中心close•••即係北部就low season?
另外眾多活動中我只想坐雪橇狗拉既雪橇,不過就要等到11月先有得玩••• 慳返〜
於是經指示下去Disko Line買定後日回Nuuk既船票,原來收1500,聽日星期六及日都close Tim! 因為我早前check過星期日係有船回Nuuk的;於是再返馬田度請教,詢問可否後日上船先即時比錢架?佢又話唔得••• 於是好人都借佢公司既電腦比個做online booking呀!仲令都佢收遲工Tim~
@1715




行行吓又落雪••• 穿過有D似香港舊式公屋既建築物,就搵到地圖有顯示,早前的士司機都有提及過既Hong Kong Cafe啦!
身為香港人一定要食番餐啦! 裡面既職員全是泰國人,佢地話因為老闆係Chinese 所以就有這個名命。
於是食左個雞肉飯$69-DKK + $10-DKK 汽水;其間八掛問吓佢地幾耐返一次泰國,話可能兩至三年喎••• 又真係幾耐噃!
一邊食一邊寫寄給自己既post card,望出窗外個露台發現有個絕佳景觀架!由於地勢較高,遠望可以較清楚望到D浮冰架〜



食完野係小鎮漫步,這裡全是五顏六色既木屋仔,途經玩吓雪橇狗; 之後去到post office,寄出尤北極圈寄出既post card! 後來D雪越落越大,咁啱去到一個"sport and culture Centre既地方,咪諗住避吓雪囉,點知原來做緊老笑鹹而既小醜show喎! 座無虛席,坐滿晒成個Hall;又幾好睇喎!諗返自己都廿幾年無認真睇過呢D節目Lu...
@1900


Hostel
只有幾個係度做野既大叔,都唔見有其他旅客,都係早D抖,聽朝早去行山〜
@2145
郵局
大雪下影相

20 則留言:

  1. 個社區會堂咁多人睇show,係咪成個town0的人已經去晒果度^^
    有時去我都會寄下post card,當係留念!
    小狗看來幾友善
    聽別人說過格陵蘭超貴,但睇你食宿費又好似唔太貴喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 都似,我諗都有8成既人啦~
      其實都係貴,機票貴,冰島咁近過黎就要6千幾,香港去歐洲都去到! 首都住宿貴,最平都過千HKD(我無發掘平價民宿),仲有的士極度昂貴!

      刪除
  2. 好靚景色, 好悠閒, 真係羨慕!不知何時我先至可以去????

    我去旅行都好喜歡寄post card 返歸, 我會寫下當時的心情或當天的事, 回來看見那一些PSOT CARD好開心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都週圍去,睇你去唔去啫~
      Post card... 我一時時寄,要睇自己有無心情~

      刪除
  3. 又真係幾似公屋. 其他屋仔好colorful,靚!

    回覆刪除
  4. 你叫餐廳整個冬蔭功你嘆嘛~咁你搬完blog未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你見我分類咁少梗係未啦! 因為我相簿又係用Yahoo既無名相簿,又要搬!!! 剛先搬完相簿咋! 真係火滾!!! 依家先專心慢慢執正遊記D舊文,因為再早期果D照片係over size,要up過...

      刪除
    2. 你真係好心機,我啲舊post好多都無相啦,由鬼佢算。。

      刪除
    3. 其實我想攪好佢,將來想重溫都開心D~

      刪除
  5. 睇落真係幾靚…不過有少少荒蕪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 直頭係荒蕪,不過已是全Greenland第二大城市了~

      刪除
  6. 好有親切感呀, 多謝你帶我遊多一次呀, 宜家disko line都去到nuuk咁遠喇, 2010年o既時候只係o係disko bay area航行架咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 你依家都帶多左我去一次冰島啦~
      依家Disko Line唔止去都Nuuk ,好似再南下多一,兩個站; 而向北仲更加遠好多Tim~

      刪除
    2. sorry 打blog先知係Arctic Umiaq Line呀!

      刪除
    3. 上面講既應該做堆代理~

      刪除
  7. 架飛机好sharp, HK cafe 下面張相, 白色果堆 係0米 浮冰?

    回覆刪除