2013年10月21日 星期一

Day 16 冰雪封路(格陵蘭Ilsulisat)

(Day 16) 2012-10-06
住宿:Arctic Hotel
行程:Ilsulisat


0700起床食早餐,食左香港帶來既即沖多穀粥,好warm呀! 食早餐時,班當地人大叔仲向我介紹一陣行山既路線Tim ~ 
看出窗外橫風橫雪,看似成晚都未停過,地上積滿厚厚既積雪,我都擔心緊一陣會否有危險
,唔理咁多啦!勇往直前! 沖返壺熱水落保暖壺,出發! 帶左咁多日既行山杖終於大派用場啦〜
正想出門口竟然又藍天喎! 真變化莫測呀!
@0800
雪橇係每個當地小朋友既主要娛樂~
有趣路牌&冰雪油站



行山路線共有長中短三條路線選擇,我揀左中間既一條黃線,因為會路過Greenlandic 既小屋; 而另兩條係睇冰川同浮冰,冰川同浮冰我都睇得多了,而來到Greenland 又只見到木屋仔,當然要睇吓傳統既Greenlandic 啦!
聽住MP3,獨自步行,好鍾意呢種感覺呀! 不過係起點只係沿啱啱剷雪車,開出來既路行左十分鐘,就再見唔到剷雪車開既路,而條山路徑就被大雪掩蓋,佈了一層厚厚既積雪,都搵唔到條路啦!我都嘗試向前行,但每一步都差不多到膝蓋,攪到條褲同鞋窿濕晒 跟本都睇唔到邊度係深坑邊度係平路! 我驚再行連返轉頭都唔得呀!旅行啫,唔使搵命搏既〜 
於是試吓由另一面進入黃色行山徑,結果亦一樣•••


黃色路線既起點


路經墓地
點行呀...

另一端既起點

一樣無路行...

無路行,休息吓先~




魚市場,個圖示係海豹同鯨魚,不過今日無貨...

咁就攪左3個幾鐘,得個吉! 諗住睇吓有無手信買啦,點知係一間Agent公司裡撞到4個香港人,並從他們口中得知呢度有Dog Sled tour架! 由於我今晚要享受夢幻酒店,聽朝又唔想咁早起床,於是十五十六下姑且一問,點知竟然係聽朝1100開始喎! 成個tour需時兩個鐘••• fit既! 因為Greenland 1000 check out,而我回首都既船就1700先至開,竟然係呢個空檔下有我係極地最想玩既節目,真係唔報名都唔得啦!
聽佢講解後,覺得$850-DKK 既價錢真係唔錯!可以坐雪橇狗拉車之餘,而路線亦係我曾經係網上prefer既另類艱辛路線架〜


提起Hong Kong Cafe,原來呢4個香港人係飛機上認識左餐廳老闆,有折扣之餘仲有埋極度昂貴既wifi比佢用呀! 見咁有著數緊係相約在"香港"啦〜



我於是返Hostel攞齊所有很李,就會合香港人! 他們是4名女士,約十日既假期就只玩Greenland Ilsulisat 這一個小鎮 點解唔去埋其他小鎮呢?
HK Cafe
果然好有著數,五碟野只收半價,$175-DKK,真係抵到爛!仲試埋鯨魚肉Tim! 都唔似魚既,有D似食緊豬潤既感覺••• 應該係捕乳類動物既關係吧!
食完後就享用埋Greenland既奢侈品Wifi先〜 來報平安!

Hostel Staff

右面就係鯨魚肉

Ilsulisat 博物館外既石像,不過經過幾次都無開門

又有好Cool既教堂



食完就同香港人道別,前往我今晚既夢幻住宿啦! 行行吓發現副超唔見左喎! 於是急速回Hong Kong Cafe睇吓啦,點知無發現••• 成千幾蚊架••• 又破財Tim 希望聽日再返Hostel睇吓有無發現啦•••


原本決定步行前往遠離市中心2km既夢幻旅館,因要回頭找尋太陽眼鏡耽誤了不少時間,看見夕陽開始西下,無謂因少少錢而錯過良晨美景架! 於是改為即時搭的士前往($57-DKK)

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 我參考過人地D blog用咁大size無出界,但我就唔知點解...

      刪除
  2. 出門遇貴人最緊要^^
    咁最後搵唔搵得返副黑超?

    回覆刪除
  3. 啲路咁樣梗係唔好行啦,最驚係行咗入去揾唔返路出嚟。個hostel職員好蒙古人feel。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要得我一支公,真係叫天不應呀... 所以無行...

      刪除
  4. 你d相出唒界,應該調整下網誌寬度就ok...

    去版面配置既「範本設計工具」→ 第三行既調整寬度→ choose "整篇網誌"拉返寬d就應該ok..

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來如此! 攪掂晒啦,thx~
      不過最頂標題張相就變細左⋯

      刪除
    2. 又會GE?? 你有無試拉埋其他寬度? 咩都試下啦~HAHA

      刪除