2013年11月26日 星期二

Day 22 進軍溫布萊(英國倫敦)

(Day 22) 2012-10-12  晴
住宿:Grance Fitzrovia Hote
行程:格陵蘭 —> 冰島 —> 英國倫敦



係冰島時間0245就到其首都啦! 原來兩個機場係有flybus接駁喎!$1950-Kr ($120-HKD) 等我仲準備行半個鐘去巴士站Tim•••
@0400


係機場巴士用Wifi打通世界先~ 因為係Greenland差不多成個禮拜與世隔絕! 去到機場反而無Free Wifi 用Lu•••


退稅寄post通通做齊(差點唔記得)由於一陣搭既Iceland express 係廉航無餐食,所以食機場買左個凍狗做早餐!$850-Kr 
由於沿路都無wifi,無book定住宿諗住到倫敦再算啦! 



返到英國,先用£8係Gatwick 搭錯慢車National Express; 與早前搭既easy bus 不一樣,因為easy bus 不停站全程Highway約45min;而National Express 就唔行highway加上站站停,要成個半鐘,係1630到達Victoria站。


係車上睇啱啱load既報紙,原來今晚係溫布萊又有球賽喎! 對於波牛既我來講梗係不容錯過啦!而溫布萊又係一個世界知名球場,一定要去!


於是個心都飛左去睇波,都費時慢慢搵;係車站有政府既住宿預約機構,就搵佢book,點知佢站今明兩日所有hostel , 床位已full ,盡量幫我搵其他較平既住宿,個staff好用心機咁幫我打左十間八間,最後入住左大呠蘭街既Grance Fitzrovia Hotel £206共兩晚;個staff原籍斯里蘭卡,知我係香港人,仲話係祖家HSBC曾經工作過 Tim! 仲話果度D香港人好cool,無我咁Nice喎〜 我話我是來旅遊嘛,所以心情都好D囉〜


於是即時搭地鐵去酒店放低行李,又撞正放工時間勁多人⋯ 酒店好靚,房間用中國式傢具,咁既價錢都值既,同Greenland Nuuk 既價錢相約,但級數就差得遠Lu••• 都無心欣賞,即時出發,進軍溫布萊!


左下: 好大既Reception
右下:金光閃閃既升降機



今日賽事係世界杯外圍賽,英格蘭對魚腩部隊聖馬力諾;諗住戲碼唔強會有飛賣啦!點知原來都sold out 呀••• 於是係現場幫個大叔,用£48黃牛價買了張波飛(原價為£20•12),仲驚死係假飛死都要個大叔陪我去入閘先肯比錢Tim~


一上路面已見到球場啦~




戲碼唔強,全場英格蘭㩒住聖馬力諾黎打,全場比賽唔刺激,不過用£48就可入來溫布萊睇一場正式既比賽,又可感受到八萬四千幾人既氣氛真係超值呀!
最後贏5比0 ,我都贏左£5既波膽,都係小賭怡情好〜



散場時警方用潮水式疏導,唔知又係咪香港好興講既無故截龍呢? 哈哈~ 係場外食左個雙層芝士漢堡£5,就返酒店瞓Lu! 由於酒店Wifi要錢,仲好貴Tim! 最後係街角處收到可用既Wifi...



下: 朗尼射12碼







8 則留言:

  1. 畀個名誤導咗, Express一啲都唔ExpressXXD
    正喎仲可以睇埋波,雖然要買黃牛,不過志在感受下溫布萊氣氛都值啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!D強弱懸殊起碼毫無睇頭,至在感受吓氣氛同睇吓球星啫~

      刪除
  2. 見唔見到神奇隊長謝拉特呀?全場爆晒,仲要你係溫布萊,真係流晒口水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇兩次國家隊謝老4唔係停賽就飬傷! 呢場好似停賽⋯ 好在係利物浦見過~

      刪除
  3. 雖然到埗先揾住宿比較有彈性,但其實都幾頻撲 ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 趕時間就真係頻撲⋯
      不過我試過book定,而又搵極都搵唔到,最慘就路經都見有住宿,一樣無奈⋯

      刪除
  4. 我估你等世界盃等到頸都長晒咯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 又唔係噃! 我依家都唔係好大癮,旅行開都係至在感受吓氣氛同睇吓球星咋~ 最想睇既波都係我既愛隊利物浦~

      刪除