2013年11月18日 星期一

Day 19 慎終追遠(格陵蘭Nuuk)

(Day 19)2012-10-09 晴
住宿:Seamen Hotel
行程:Sisimiut --> Nuuk

尋晚有個二百幾磅既大肥佬瞓左係上格,鼻鼾聲好勁,攪到成間房都嘈到拆天! 
@0550起床

瞓左兩晚既床位

0640返到Greenland 既首府Nuuk靠岸,我第一時間落船,急急腳就行去大約十分鐘路程既Seaman house Hotel,因為呢度相信係最平,而到Greenland 既第一晚又full晒,再者今次我又無book定,怕同船都有人搵住宿而又full晒,所以迷急急腳囉!
$995-DKK 一晚,共入住兩晚,入房第一件事就係瞓個好覺先〜


1100起床,見返第一日個菲律賓職員亨利等人,大家都好開心; 於是沖D即食麥片就認真行吓Nuuk啦〜 
今日陽光普照,心情都開朗D~ 先去一間墓地旁既餐廳午飯,入到去先知原來又係中國餐館,職員又係泰國人,其中一個泰國職員仲話Ilsulisat HK Cafe 個泰國女仔係佢個friend黎Tim~
食飯其間同開呢度個廚師傾談,他來自泰國清邁,單身,父母都過身,隻身來搵夠錢就返鄉下起大屋喎!



新式建築物

Greenlandic Style


食完就前往Nuuk博物館,途經一個小山丘,頂部有早前講過,又成日係當地見到既,創立了格陵蘭島的首府Nuuk的Hans Egede既石像,聳立頂部望著大海,多麼有氣勢啊! 這裡可遠眺Nuuk,景致開揚〜





來到毫不起眼既Nuuk博物館,終於有我想睇既野啦! 內裡有Greenland 既文明介紹及出土文物; 來都Greenland 咁耐,有關呢D既資訊係其他地方完全都見唔到,及後同一個staff傾開,佢話年輕一代崇尚西方文明••• 睇黎一個文明將會完全消失Lu••• 究竟發展是好是壞呢? 突然諗起一個四字詞語”慎終追遠”,就算世界幻變,我們都應該保留或追思一吓前人留下來的東西吧!


毫不起眼既Nuuk博物館

格陵蘭人,係來自西伯利亞既亞洲人

南方既Musk Ox,唯有係博物館先睇到




及後去到一間手信舖頭,裡面有得寄聖誕咭呀! 依稀記起出發前上網睇有關Greenland 既資料時,Greenland 都有聖誕老人架! 個staff話聖誕老人係我先前去既Ilsulisat 居住,但Nuuk這裡都有office,只需填下地址,留空左面比聖誕老人寫祝福說話就得啦〜 $70-DKK 連郵票聖誕咭全包,仲話有20%捐贈比小朋友;一張普通postcard連郵票都要二十幾DKK,依家只係多幾十蚊ok啦〜 將會聖誕前收到,我張聖誕咭唔係寄比別人,而係寄比自己,張咭唔係太靚,但係由格陵蘭聖誕老人寄出,型呀〜
@1600



以下內容可能極度不安

行返市中心又經過第一日行過既魚市場,又入去八吓先〜 一入去終於比我見到今個trip好想見既海豹啦! 不過見到之後又唔太想睇,成隻海豹斬晒件血淋淋••• 個屠夫仲叫話個內臟好靚,叫我生試Tim... 嘩! 咁恐怖梗係無試啦! 不過當地人根本就視為家常便飯,影左一陣相已有幾個人買啦〜




最後行埋附近既百貨公司及超市,係超市好難得先搵到made in Greenland 既野求其作同事的手信; 因為Greenland 無野生產得,全靠入口,大部份都made in Denmark ... 呢樣野就係Musk Ox 乾啦! 可能同牛肉乾一樣〜



晚餐諗住係酒店食,原來至到1900••• 過左時唯有出去食啦! 去最近既餐廳又係Chili中國餐館,都要十分鐘;食完飯見到當地人都幾鍾意玩既老虎機,睇左一陣••• 有兩個都贏錢呀! 一個仲贏成千蚊Tim! 見咁易贏我都玩吓先,當然輸啦!輸左我廿幾蚊••• 



食完又玩完,就去附近酒吧見識吓格陵蘭既夜生活,仲有有Live band 架! 顧客竟然以年過半百既長者居多,個Look似足魚民及工人;看著舞池有幾個年個半百既大嬸扭動肥腰跳舞都幾攪笑〜


光害大既Nuuk,就算有極光都被掩蓋了...

18 則留言:

  1. $995-DKK 一晚,港紙係咪過千呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!約千一,二; Nuuk住宿普遍係貴⋯

      刪除
  2. 本來我打算今年去格陵蘭的Kangerlussuaq 專程看極光,夠偏遠且少雲,但怕日間無所事事,最後改為到冰島和挪威(Tromsø),結果大有收獲,看到的極光比你在Nuuk的勁很多!不知你在格陵蘭別處有否看到比較精彩的極光?

    回覆刪除
    回覆
    1. Nuuk既極光真係弱雞⋯
      係"續Day 16"有見到比較靚既極光,不過同網上見到既極光相,相信我見到既唔係好強

      刪除
  3. 有冇海豹罐頭可以做手信架呢?

    回覆刪除
  4. 格陵蘭人的服飾有點新疆、印第安、墨西哥混合的味道。
    可惜圖片中看不到當地土著, 面孔輪廓似亞洲人嗎?
    海豹屠場很血腥, 觸目驚心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家D當地人,9成都係似足亞洲人,所以好似去左亞洲短線團一樣~
      好在見唔到海象同鯨魚咋⋯

      刪除
  5. 嘩…好恐怖嘔心呀……
    內臟?邊部份先?唔係叫你食腸呀麻…

    回覆刪除
  6. 我都鍾意小山丘個view, 幾正!

    回覆刪除
  7. 血淋淋好得人驚, 兩個當地人似尼泊爾人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知D西人來我地既街市又驚唔驚呢?
      係喎! 又幾似噃~

      刪除