2013年12月4日 星期三

Day 24 愛得太遲(英國倫敦)

(Day 24) 2012-10-14
住宿:航班上
行程:倫敦—>多哈


呢間酒店算是照顧周到,星期日既早餐時間延遲多半個鐘,即係可以瞓多半個鐘〜


食完早餐後決定今個行程最後一日既節目,就係搭古老既雙層巴士~
從網上得知現今只有9及15號路線仍有古老巴士運作,於是前往Trafalgar Square既總站搭啦!


於是去到街口既單車站,用credit card check 一 check ,原來仲有5個幾鐘頭剩喎! 梗係踩單車去啦〜
其間路經一處好多中文字既地方,望一望每隔幾分鐘就見到既地圖,原來China Town就在不遠處咋! China Town都係我好想去既景點,梗係要去參觀啦〜



入到China Town ,就好似睇電視咁有個好大既牌坊; 說來慚愧,去左咁多個國家,身為中國人都無去過China Town•••


諗住過隔離街既單車站交單車時,發現全都Full晒,無位泊! 呢個情況係倫敦好少見,通常單車站只會無單車,即係証明中國人跟本唔鍾意踩單車,依家富起來當然理得你乜野叫環保吖! 英國政府咁好既政策D中國人竟然唔識貨,唉••• 
我唯有去遠離少少既單車站交車吧•••


步行China Town其間,成個China Town 瀰漫著熟悉既氣味⋯ 原來有中國人既地方,就有我地既中國人既氣味架! 呢種氣味就係我地中國人既食物勒! 街頭蒸野既氣味,雞蛋仔既氣味,食市滲出來既氣味••• 好有家既感覺呀!
見有少少肚餓,食係香港有一段時間都無食過既小丸子先 £2•5,加一罐黃老吉£1;  由街頭去到街尾,喜見Offical既路牌,奠基石刻等,全是繁體中文,可能第一批來定居既華人係民初時期呱(我估)
@1310



唐人街無人用既單車...

去完China Town就係單車站攞架單車,全速前進去搭懷舊巴士啦〜 原來都路徑大笨鐘,遠望London Eye喎! 踩單車到過世界著名景點都幾Yeah噃〜



去到Trafalgar Square,我係用尾隨巴士既方法,用左一段時間先搵到起點初頭既巴士站架! 因為停泊巴士既總站無得上客,又唔想攪錯係尾站上車•••


我跟!

總站,但只供停泊!

我搭既係9號,新舊既巴士一同運作,等了第一架係新車,第二架終於係我想搭既懷舊巴士啦〜 Yeah~
我細細個住慈雲山,成日都搭呢類型晚巴士架,我好記得慈雲山既幾路巴士,就只有3C路線用呢款好似貨車頭既巴士! 不過細心比較,英國呢款應該歷史更久遠呢! 因為只得車尾有門;我細時坐既已經有前門及中門啦! 呢款巴士係自我懂事以來無見過架!


沿途並唔係細心欣賞風景,而係回憶返小時候呀!我由最初坐上層改為坐下層,因為細個得幾歲時,就係經常同已過身既嫲嫲搭3C出旺角啦〜 而嫲嫲老人家當年就緊係唔會坐上層啦! 我好記得當年既座位係硬繃繃既膠櫈,個燈罩就似足一粒肚臍餅,燈光昏暗。 
嫲嫲,自我工作後,比左自己好多籍口自己無成日去探你,或者慢慢同你傾電話,有時仲嫌你煩Tim! 因為你每日梗打一兩次比我,都係問我食左飯未,反乜野更,拍拖未等等••• 其實都係三幅屁;依家我都想你每日打電話煩我呀!真係愛得太遲•••
由於Oyster card唔夠錢,焗比cash,約25分鐘既車程就收超過£2啦!

等了第一部係新車

第二部終於比我等到啦~

內部已翻新

售票員


落車後最近既地鐵站又暫停服務,倫敦地鐵經常都話upgrade , 維修等••• 如係香港實比人剷到上天花板啦! 於是入站內增值問人借返來既oyster card ,點知一問之下呢度仲有得買2012年紀念版喎!咁之前去D舖頭又話無可能再買到既••• 

途經親切既郵筒

2012紀念版


其實諗住踩返住宿既呠蘭街架! 不過又行錯路,又夠鐘,於是踩到去第二個underground再搭返去啦! £1玩足兩日真係抵呀! 極力推介!


返到呠蘭街,又係去尋晚間Pub,食Fish&Chips來做個旅程最後既一餐呀!約£14
@1800



12 則留言:

  1. 單車遊倫敦!太令人羡慕了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要好平喎~ 不過聽講大陸都有啦~

      刪除
  2. 我去倫敦時冇搭過巴士添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次一定要啦! 唔係變成歷史就無得坐啦~

      刪除
  3. 說來慚愧,去左咁多個國家,非不必要,我從來唔會去China Town!

    回覆刪除
  4. 張oyster card版可以留返做紀念

    回覆刪除
  5. 唐人街我都唔會專登去,不過有趣嘅係,有時會享外國的唐人街見到好多連國內都未必揾到嘅景象。^^

    回覆刪除
  6. 3C 係我嘅童年至青年回憶。我住橫頭磡,出旺角一定係3c,出尖沙咀就一定係7号車!My first time went to London staying in a old hostel was in the Great Poland street.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你既童年回憶係咪又係類似呢款既古老巴士?

      刪除