2013年12月7日 星期六

Day 24&25 不快也是經歷(完)

(Day 24&25) 2012-10-14&15
住宿:航班上
行程:倫敦 —>多哈 —> 香港

食完返酒店攞返D行李,預成個鐘去機場諗住夠時間啦! 點知我要去既Terminal 4 ,係要去到機場前一個站特別轉車,因為所有既地鐵都去Terminal 1,2,3及5的,就係無4!!!
等呢班車就零捨耐,等左成20分鐘呀! 攪到好多人都好趕,一到Terminal 4就個個奔跑,真係好好笑! 當然我都跑啦,落車時2030,我班機係2130呀!


剛才轉車時,認識了一對上海夫婦,起初望落以為是日本或韓國人,但聽佢地講普通話就估他們是台灣人,後來傾落先知原來來自上海•••
點解我會咁估?因為首先看他們衣著整齊,沒有內地人果種周身銅臭暴發戶感覺,便以為他們是日本,韓國人⋯ 聽到他們說普通話時,兩夫婦談吐間真係蚊滋咁細聲,亦無粗聲粗氣,大聲呼喊果種令人討厭既聲線,另外他們舉止也彬彬有禮,所以我猜是台灣人!勢估唔到係我地既國民呀!真係萬中無一呀! 我真係好高興與他們有一面之緣,如果全中國既人都好似佢地咁樣,就一定唔會有人唔鍾意中國人,我地個個都會好自豪咁高呼自己係中國人啦〜


唔知我係咪check in 得太遲,又或者有心比個地勤整估,攪到我兩程機都係坐中排既中間位•••
返多哈果程都OK既,班機唔爆,我係最後果排同個肥佬兩個人坐三個位,不過第二程就慘Lu•••


第二程班機Full晒,坐我左手面周身名牌既國內青年都算好D,不過坐我右面既菲律賓既婆婆就攪到我成程機無攪好瞓,我呢程機係好需要瞓覺的,因為成個月來時差關係呢個時間我正在熟睡中;呢位不太老既婆婆,首先放左個大袋係腳吓,變相雙腳要擘大一點座,而佢又成日做腳部運動經常踩到我,我將隻腳伸前避佢,無耐後佢亦伸前做運動觸及我隻腳,我於是縮後,他後來亦一樣,其實我曾經望住佢,佢都講過sorry,咁又點丫••• 再者又到後面位又係老人家,起身時永遠用手抓實前椅背來起身,即抓住我椅背連埋我既頭髮來借力起身,成晚一瞓著時就抓左我幾次,都唔明佢個仔點解唔同佢掉位比佢坐出面••• 真係忟到快爆發啦! 
唉••• 個個都係咁,加上又老人家,又真係話得幾多個丫••• 總之呢程機我就極度煩躁啦!


去到最後返到香港機場,架機係跑道碌緊返登機橋之際,我地既同胞又出招啦! 就係空姐叫極都唔理,起身走左去廁所! 唉•••



最後一程機,帶著疲倦既身軀⋯ 旅程就此完結了!

8 則留言:

  1. 我年初去南極又係識咗一對上海夫婦,成船得4個 中國人,所以我哋經常一齊參加活動,佢哋就係同你認識嗁一對上海夫婦咁完全唔似印象中嘅中國人,佢哋之前出國經香港嚟探過我哋,所以我今次跟毛爸去上海都係探佢哋,我無諗過可以同國內同胞成為好朋友...但原來可能架!佢哋話都好討厭有d中國人嘅行為,但無辦法改變佢哋...所以都好無奈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯無錯! 內地人也有好的,只不過係小數... 羅馬並不是一日建成,唯有等待吧...

      刪除
  2. 你唔係同你朋友一齊坐飛機返來咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自從離開冰島去Greenland ,就已賣甩晒D朋友啦~

      刪除
  3. 都有一些有教養的內地人,認識一個研究古籍的,文質彬彬,有禮非常。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀! 中國十幾億人,我地日常係香港見到既,咁啱只係唔好既一面⋯

      刪除