2013年12月10日 星期二

後記

呢個行程算係我咁多次既旅程最精彩既一次~ 一人獨遊,到達北極圈,身處極地格陵蘭,看見震撼既極光,連同之前利物浦朝聖,一個行程滿足晒三個人生願望呀! 



結伴同遊係好開心,不過我更愛獨遊! 喜愛獨遊多年,直至今天才發現原因,原來就係想獨霸眼前既一切••• 再者,一個人浪遊遇到既人和事,絕對係結伴同遊所不可能遇到的! 所以••• 我喜歡這種Style, 我喜歡這種感覺!






17 則留言:

  1. 回覆
    1. 原本諗好,但我既假期唔配合所以取消⋯

      刪除
  2. 我都prefer獨遊, max兩個. 太多人好煩.

    回覆刪除
  3. 多人我都怕,不過一個我又怕喎,好奧地利話齋,兩個就最好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多人? 你又提起你不快既經歷了⋯ 哈哈~

      刪除
  4. 真喺流哂口水,靚到無得頂。每年聖誕,我都想去羅威北極圈睇北極光,但一稔到凍到飛起,就會縮沙,而家,連小六斤都笑我冇用。,
    銀仔真勤力玩,勤力寫,對青春無悔,繼續努力吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 趁太陽粒子高高峰期,快去快去!

      刪除
  5. HI,我都加入左Blogspot! 之前係Yahoo Blog時已經支持你...而家繼續^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 支持? 竟然有人支持?多謝呀~ 哈哈~
      咁你係Y blog又叫乜名呢?

      刪除
    2. C遊遊....唔知你有無印象......>.<

      刪除
    3. 去左你blog睇左知道啦~ 但如你顯示個名都改得就好了⋯
      我都唯有叫英文名⋯⋯

      刪除
  6. hi silver你好! 我們一行7人準備10月去Iceland and greenland 家陣努力做功課,今日發現你的遊記有極大幫助(因為你都係10月去) 我地打算留係ilulissat 4日 想去eqi 但問左幾間都唔做 想問下你係ilulissat 有無參加boat trip? 另外你有沒有係ilulissat 遇到個4個女仔的遊記 想睇下佢地係ilulissat 有咩好介紹。 麻煩哂!!

    回覆刪除
  7. Hi~ 因為我回程已經係坐船,加上boat trip近距離睇冰川我係其他國家都坐過,所以我無參加boat trip; 另外嗰4個女仔傾談間唔似有寫遊記,加上已無聯絡lu, sorry...
    10月當地無夏天咁旺,好多野都唔同,如我想玩Dog Sled一樣,當地講到明10月係無得玩,殊不知一場厚厚既積雪就有得玩;所以黎到呢個天氣環境決定一切既國度,無plan勝有plan,一切隨緣,可能去到你搵到當地魚民免費載你去都未定呢~
    呢個遊記希望幫到你~

    回覆刪除
  8. HAHAHA, YES!!! 無plan勝有plan, 反正我地心儀的eqi都去唔成, 你個間dream hotel又book唔到, 去到先再算, thxxx (你個遊記幫到呀, 好好睇)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去到再問問,可能eqi 同 dream hotel都做到晒呢~ ^^
      多謝你讚我個blog,我純粹寫出自己感受啫,不過資料欠奉,哈哈~

      刪除