2013年12月21日 星期六

Day 2 曬爆頭(俄羅斯伊爾庫茲克)

(Day 2) 2013-06-11  晴
住宿 : 貝加爾湖夢幻酒店
行程 :Irkutsk —> Listvyanka


今朝0900起床,從Hostal位好幫得手操流利英語既reception靚女,得到好多旅遊資訊! 首先根據資訊,步行用15分鐘去到近河邊既一個旅行社,買定後日貝加爾湖既環迴列車~


右下:伊爾庫茲克有好多木建築


然後再行過對岸既Irkutsk伊爾庫茲克火車站,買定之後既火車飛; 伊爾庫茲克火車站,係西伯利亞沿線上一個好出名既大站,就係因為近貝加爾湖所以出名!  我就係想感受貝加爾湖,先至由這裡玩起; 不想因為純為了想搭西伯利亞鐵路,而路過無落車... 畢竟大家想得到既都不同,兩種不同既玩法,所以我揀前者... 要感受整個西伯利亞鐵路,有機會會用長D既假期,沿路小鎮都停低住返幾日~




係火車站附近食左個午餐,好平又好食,但我就覺得西伯利亞既羅宋湯比莫斯科那面好飲... 應該話更像香港飲到既味道! 旁邊既蒙古人話這裡既肉比莫斯科那面靚,所以西伯利亞既更好飲!




回程想試吓電車,每人只需$6-RUB,真係平! 係列寧大街落車,路經一個商場同一條購物街,分別買左D手信,同每人一件短袖衫,因為港女竟然帶得一件短袖衫... 真係無符... 天氣雖然唔係好熱,但唔知西伯利亞係咪高緯度既關係,陽光異常猛烈!



經行錯路下,將近1600先返到Hostel攞行李走,急急腳要離開伊爾庫茲克啦~



有1 Litre 既罐裝啤酒,真係堅!





15 則留言:

  1. 夏天去仲萬里無雲藍天,影相好靚呀
    我都幾鍾意搭喱類古董電車^^
    希望有機會由海參崴搭火車去伊爾庫茲克

    回覆刪除
    回覆
    1. 古董電車? 歐洲好鬼多,搭到你唔搭~ 哈哈~
      一定有既,斬件搭西伯利亞鐵路都唔錯~

      刪除
  2. 貝加爾湖真是一個好美的地方。不知何故, 那年我去貝加爾湖既環迴列車無得座, 只有船, 我沒有興趣遊船河, 所以沒有參加. 朋旅伴回來說沒遊船河沒有損失.
    等看你的美美照片︿︿

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓! 船河⋯ 又真係無興趣既⋯西伯利亞著名既一段,搭唔到真係好可惜⋯ 我諗去得貝加爾湖,都一定想搭!
      唯有下次再搭過啦~

      刪除
  3. 食物張相,左上角個碟係咩尼架?

    回覆刪除