2013年12月16日 星期一

Day 1 Last Call(俄羅斯新西伯利亞)

(Day 1) 2013-6-10 
住宿 :Irkutsk. Hostel
行程 :香港 —> 新西伯利亞 —> Irkutsk 


選乘”S7”西伯利亞航空既航班C7 832,前往新西伯利亞; 由於我係機場工作,check-in後懶醒懶老定走去澳X茶餐廳食早餐,但就唔記得Gate 510閘口係北衛星,計少左程停機坪既接駁巴士去登機閘口,攪到要地勤打電話催我,話全班機差我地兩個... 之後仲陪我地跑去閘口登機! 真係辛苦晒Has d地勤職員lu…
@ 0955


C7 832 只有1/3既乘客,而且得我地兩個係中國人咋! 
D早餐都未消化,起飛後無耐係1130就派飛機餐,好豐富,有雞肉酸菜沙律、芝士杏仁青蘋果、一大件蛋糕連忌廉,仲有一大盒飯! 盡量食晒佢,留起D麵包來今晚等候轉機時食~


由於班機好少人,可以揾到三連位打橫瞓,所以約6個小時既機程好快就過去~ 


航班有兩餐,上正餐下甜品

自製螢幕


香港時間1630到達新西伯利亞,這裡慢香港一個小時即1530; 係飛機上望落係一個大城市,其實呢度係遠東西伯利亞區既最大城市! 一落機係停機坪,即時感到內陸氣候十分乾爽,氣溫是25°C,同幾個鐘頭前悶熱既香港,呢度真係爽到爆呀!
特區護照過關順暢,相信係因為有直航! 機場唔覺有到境大堂 ,出完海關就係室外; 先去Terminal B 既國際航線大樓換錢(因為職員話Terminal A無得換錢),當進入Terminal B 既時候,即時比個便衣警察截查passport, 及後軍裝都行埋黎,不過佢地好快睇完就比返我地lu~ 這是我第一次比俄國警察截查,亦無勒索! (上次玩俄羅斯無被查過)   原來兩個客運大樓見到有大量既內地人,可能黎工作呱~
換錢方面,$1-USD=$32.15-RUB,比上次一年前來俄羅斯既匯率抵玩左喎~ 


新西伯利亞機場既標誌,好貼切呀~

由於仲未check得in, 所以係外圍週圍行吓食個tea, 係Terminal B對開,有好多當地工人食既平民餐廳,叫左支有氣黑茶+一份紅菜頭煙三文魚沙律,再食埋早前係飛機食剩既麵包。 係餐廳發現,呢度烈酒每杯最平只需$15-RUB($4-HKD),而一枝樽裝汽水就要$55-RUB, 你話俄羅斯點會唔多酒鬼丫! 就係打緊呢段遊記期間,就有一個酒鬼同緊港女傾計勒!

舊式巴士與平民Cafe




候機室有free wifi, 1935 boarding一樣乘西伯利亞航空C7 3511前往主菜之一貝加爾湖既Irkutsk,其實最初有諗過呢段係坐西伯利亞鐵路,但由於唔夠時間就改搭飛機吧⋯ 所以今次並不是西伯利亞”鐵路”之旅黎架!
!




1855 準時起飛,兩個鐘既機程好快過,Irkutsk 比新西伯利亞快兩小時,當地時間2340到達,攞完行李就用Taxi櫃台服務,搭的士到book好既住宿, 車資與住宿staff所講既相約$300-RUB,好老實~


10 則留言:

  1. 我仲想問個inflight entertainment個screen乜咁o既....哈哈.

    回覆刪除
  2. 今次原來唔係一人遊喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 你無睇到呢個分類係"結伴浪遊"咩~

      刪除
  3. 死囉,要睇地圖先知你去嗰啲地方享邊樹。。。 >,<

    回覆刪除
    回覆
    1. 無奶油無奶油! 你位環遊世界既師奶無奶油唔知噃! 哈哈~

      刪除