2013年12月12日 星期四

西伯利亞蒙古之旅(序)

點解去西伯利亞同蒙古? 就係因為有直航機去囉~ 其實機票都貴,因為我唔走回頭路,單程單程咁買~


西伯利亞鐵路聞名於世,我唔同其他人咁一口氣搭晒全程,只感受到列車上既生活,只係用停站既些少時間落車行吓,難聽說D講句整個旅程只係玩搭火車⋯
而我則用幾日時間來感受吓西伯利亞其中一個大站,Irkutsk 及貝加爾湖一小段既風光~ 



整段既西伯利亞鐵路? 將來有時間既話,我會搭足全程,但我一定沿途stay咁來細味西伯利亞既風光~

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 只玩左幾日,希望你睇到想睇既野啦~

      刪除
  2. Irkutsk 及貝加爾湖的旅程真的好正,
    我沿途停了四處地方, Kazan – Yekaterinburg– Novosibirsk- Irkutsk / Listvyanka, 可惜沒有時間去跳島(忘了名字)
    有機會我都會再去細味西伯利亞既風光.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就好啦,我因時間有限,只玩Irkutsk / Listvyanka

      刪除
    2. 得14天免簽証, 由莫斯科出發, 其實都係好趕。
      走走停停, 搭火車都去左四~五日時間啦, 已經程程夜車,

      Kazan & Novosibirsk上午到, 晚上即搭火車走人.
      Kazan 個清真寺好靚.....

      刪除
    3. 又係趕喎!
      Kazan我有留意係早前墜機果度⋯

      刪除
  3. 搬咗blog之後,大家都好勤力喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未勤力咁搬呀! 我係咁寫唔想積存太多啫~

      刪除
  4. 回覆
    1. 應該話小鎮旅程好D... 我只搭了一日咋~

      刪除