2007年6月30日 星期六

Day 15 星光伴我行 (傳說既Abu Simbel神殿)



2005-07-15 Day 15 住: Hotal HKD $15 (Loxur)


 


因為參加個左 tour 去Abu Simbel ,架車凌晨三點鐘會黎酒店接我 ,


所以我二點幾就起左身 食左酒店供應既早餐後 ,


就望出窗外 ,感受寧靜既阿斯旺街頭 ,等候車黎接我...


令我唸返起當年去澳洲坐熱氣球睇日出都係咁早起身架~


 


過左無耐 ,有架16座位既小巴黎接我 ,  當時車內只坐了一半人,


我揀左個單人位坐以為會好舒服啦...


知之後去唔同既酒店接人 ,連中間既走廊位都要加埋位


就好似我細個搭小巴返鄉下一樣 ,坐爆晒架車...


 


開左大約一個鐘頭車 ,去到一個旅遊巴集合點 ,


大約都有大大小小二三十架旅遊巴


然後一齊出發前往Abu Simbel


 


係擠迫既車箱中,令到我之前做完膝蓋手術既右腳無法伸展 ,


只好忍住膝蓋既酸痛...


係途中既窗外 ,漆黑一片 ,又係見到滿天星既時候 ,當時想起...


我好似之前睇到流星 ,都唔記得許願woo... 於是我就目不轉睛咁望


住個天等待流星出現...


 


不過望左好耐好耐都無流星出現 ,我就記得之前曾經睇過報導


話其實天空上根本就經常有流星出現 ,只不過有時可能環境太光


又或者粒星太暗而睇唔倒 ; 於是我唸 ,


其實依家上空不停有流星出現既 只不過我睇唔到啫 ,


我便一箱情願咁許左個願 ,


跟住就係滿天星光 陪伴著前往Abu Simbel 既車龍下 ,慢慢瞓著 lu~


 


當我被無邊際既沙漠盡頭 ,地平線昇起既太陽弄醒後 ,無耐就到目的地啦~


 


前後加埋共4 個鐘既車程真係唔好受呀!!!


 


路線圖



==========================================================


 


係售票處用左$60 埃磅買入場票 ,然後就參觀 Abu Simbel 神殿 ;


我參加呢個tour 其實只不過係包架車去不同既景點罷了 ,


無導遊亦唔包入場費 ,但係我好鍾意呢~


 


自由 d 嘛...  呢 d 正是我唔參加旅行團黎埃及既原因


 


我唸從入口到神殿既一段路係經過精心布局,


從入口到神殿正門 ,必須行一段路 繞過神殿背後 ,先到達正門 ,


所以你未行到最後既一步 都睇唔到 Abu Simbel既盧山真面目架 !


 


終於黎到傳說既Abu Simbel 神殿啦 ~


當我第一眼睇到神殿 ,都不禁 "嘩"一聱叫左出黎


 


呢個曾經失落既遺跡 ,尤其是門口果幾尊巨像 ,真的只可用宏偉來形容呀!!!


(不過我返到黎香港先記起原來"盜墓迷城"都係呢度拍架~)


 


參觀完Abu Simbel 同旁邊較小 ,


同樣美麗的 Nefertari神殿後


一大隊既車隊就離開傳說既Abu Simbel 啦~


 


<<由於Day 15 太多野想寫啦 ,所以Day 15仍未完結 ,下一篇再績>>


 


傳說既Abu Simbel






 


入去啦~



 


Abu Simbel 旁既 Nefertari神殿



 


呢張相有喧賓奪主既感覺tim...哈哈~



 


呢 d 符號究竟點解呢



15 則留言:

  1. Petite poupee @安提比2007年7月1日 凌晨12:56

    I  also like here !!

    回覆刪除
  2. 嘩..好宏偉呀... fr:青

    回覆刪除
  3. 真係好宏偉呀, 有點後悔無來呢度添, 如果join tour要另加 HKD1300元真係好唔抵, 你都係埃磅 60之嘛

    回覆刪除
  4. 我黎左埃及5年, 都未去果南部.... 真慚愧~ 你下次黎帶我去玩得唔得呀!! 熊貓先生~ amkiki有冇咁犀利呀, 咁都記得果個鏡頭... 一定係因為睇我唔順眼, 所以先記得啦 ><"

    回覆刪除
  5. amkiki : 後悔嘛...Abu Simbel一定要去架~ 阿泰 :係咪玩野先! 你邊得閒玩丫 ! 哈哈~ 咁你要問佢先知勒~   水晶晶 & 青 :Abu Simbel 真係一個好特別既地方

    回覆刪除
  6. 多得你的blog唔少, 害得我在下雨中的回歸10週年看你的blog 看了一整天~ 沒有出去"慶祝慶祝"~

    回覆刪除
  7. 很羡慕你自遊行於埃及, 當時跟團, 走馬看花, 時時都是急急腳呀!

    回覆刪除
  8. Jamica : 你咁講實在太感動啦~ 花生  :係呀~ 所以我唔鍾意跟團 ,自由自在~

    回覆刪除
  9. 點解話流浪, 其他d旅行唔係流浪嗎?

    回覆刪除
  10. 埃及係我第一次流浪 ,而東南歐則係我第二次... 再之前既旅行係結伴同行或者跟團架~

    回覆刪除
  11. 我都希望可流浪

    回覆刪除
  12. 小碧子 : 你都可以架~

    回覆刪除
  13. 去ABU SIMBELO既車, 真係坐得好鬼辛苦.....車程又遠, 車又細, 又要坐爆人先開車! 返到市區, 發現成面都係沙!

    回覆刪除
  14. 既神秘又宏偉的古蹟,置身現場,該會相當震撼。

    回覆刪除
  15. 係呀~ 同係相度䏲真係兩回事呀!

    回覆刪除